OFERTA PRACY NA STANOWISKU
Adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Nazwa stanowiska: Adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Liczba stanowisk: 2
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 11.06.2024
Opis stanowiska pracy:
Instytut Fizyki Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach poszukuje pracownika ze stopniem naukowym doktora w zakresie fizyki posiadającego udokumentowany dorobek naukowy w dyscyplinie nauki fizyczne oraz posiadającego kompetencje merytoryczne oraz doświadczenie w pracy badawczej i dydaktycznej. Od kandydata oczekuje się prowadzenia pracy badawczej i dydaktycznej na kierunkach studiów fizycznych. Ponadto, od wybranego kandydata oczekuje się umiejętności pracy zespołowej, jak również samodzielności i prowadzenia niezależnych badań. Kandydat winien wykazać się udokumentowaną działalnością naukową, w tym publikacjami w czasopismach o zasięgu międzynarodowym.
Wymagania:
- stopnień naukowy doktora w zakresie fizyki;
- udokumentowany dorobek naukowy, w tym publikacje w czasopismach o zasięgu międzynarodowym w dyscyplinie nauki fizyczne;
- kompetencje merytoryczne oraz doświadczenie w pracy badawczej i dydaktycznej;
Profil pracownika (według OTM-R)*:
☐ Naukowiec pierwszego stopnia (R1) X Rozpoznawalny naukowiec (R2) ☐ Uznany naukowiec (R3) ☐ Wiodący naukowiec (R4) |
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Nauki ścisłe i przyrodnicze; nauki fizyczne
Miejsce pracy: Kielce
Opis zadań:
- prowadzenie pracy badawczej i dydaktycznej na kierunkach studiów fizycznych;
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełny etat.
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM):
2024-07-15 12:00
Forma/miejsce składania ofert:
Drogą pocztową lub osobiście.
Instytut Fizyki, ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce
Wymagane dokumenty:
- Podanie o zatrudnienie na stanowisku adiunkta skierowane do J. M. Rektora UJK w Kielcach,
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie: https://ujk.edu.pl/Formularze_sprawy_kadrowe.html
- Formularz kandydata o zatrudnieniu nauczyciela akademickiego na stanowisku adiunkta: https://bip.ujk.edu.pl/zarzadzenie_nr_118_2020.html
- Odpis dyplomu o nadaniu stopnia doktora (ze stroną określającą specjalizację),
- Życiorys zawodowy,
- Informacja o dorobku naukowym i dydaktycznym,
- Wykaz publikacji,
- Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji.
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowym sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W wypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa). Wymagana jest dobra znajomość języka polskiego.
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Mgr Klaudia Szostak, Sekretariat Instytutu Fizyki UJK, tel.41 3496440
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie JM Rektor. Przystępujący do konkursu jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż z chwilą podjęcia pracy w UJK będzie ono podstawowym miejscem zatrudnienia.
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
- podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku
z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. - posiada Pani/Pan prawo do:
-
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
a także - prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
-
posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych. - w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
* - zał. nr 1 do polityki OTM-R
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2024-06-11 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-06-11 10:09:25 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2024-06-11 10:09:59 |
Liczba wyświetleń strony: 485