OFERTA PRACY NA STANOWISKU
Asystenta/wykładowca w grupie pracowników dydaktycznych
Nazwa stanowiska:
Asystent/wykładowca w grupie pracowników dydaktycznych
Liczba stanowisk: 2
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 11.06.2024 r.
Opis stanowiska pracy:
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku asystenta zobowiązany będzie do prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu ratownictwa medycznego w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach
Wymagania:
- tytuł magistra
- ukończone studia licencjackie w zakresie ratownictwa medycznego;
- ratownik medyczny czynny zawodowo - SOR/izba przyjęć/Pogotowie Ratunkowe/Lotnicze Pogotowie Ratunkowe;
- doświadczenie w kształceniu kadr medycznych na uczelniach wyższych (preferowane ratownictwo medyczne)
- doświadczenie w pracy z symulatorami wysokiej wierności wykorzystywanymi do kształcenia kadr medycznych;
- 5- letni staż pracy zawodowej a w przypadku asystenta dodatkowo 2- letni staż pracy polegający na wykonywaniu obowiązków dydaktycznych nauczyciela akademickiego
Profil pracownika (według OTM-R)*:
☐ Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
☐ Rozpoznawalny naukowiec (R2)
X Uznany naukowiec (R3)
☐Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Nauki medyczne i nauki o zdrowiu/ nauki o zdrowiu
Miejsce pracy:
UJK w Kiecach, Collegium Medicum
Opis zadań:
- Obowiązki dydaktyczne: prowadzenie zajęć z zakresu ratownictwa \medycznego w wymiarze 360 godzin w roku akademickim Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełen etat
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM):
2024.07.12. 12:00
Forma/miejsce składania ofert:
aplikacje można składać osobiście, drogą pocztową lub w wersji elektronicznej na adres e-mail:
Sekretariat Instytutu Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 19a, pokój nr A.009 ,25-516 Kielce
Wymagane dokumenty:
- Podanie do JM Rektora o zatrudnienie
- CV;
- List motywacyjny;
- Dyplomy potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
- Kwestionariusz osobowy (https://www.ujk.edu.pl/Formularze_sprawy_kadrowe.html);
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Sekretariat Instytutu Nauk Medycznych Collegium Medicum, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 19a, pokój nr D 3/16a, 25-516 Kielce, tel. 41 349 69 99, adres e-mail:jolanta.sidorowicz@ujk.edu.pl
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowych sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski, należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Przystępujący do konkursu jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż z chwilą podjęcia pracy w UJK będzie ono podstawowym miejscem zatrudnienia.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest jednoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor.
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
-
podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
- odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
-
posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
* - zał. nr 1 do polityki OTM-R
** dot. kandydatów w dziedzinie nauki o sztuce
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2024-06-11 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-06-11 09:22:32 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2024-06-11 09:23:27 |
Liczba wyświetleń strony: 645