
OFERTA PRACY NA STANOWISKU
Asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Instytucie Nauk o Bezpieczeństwie
Nazwa stanowiska: Asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 30.06.2022
Opis stanowiska pracy:
Prowadzenie badań naukowych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie oraz prowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów zgodnie z potrzebami dydaktycznymi Instytutu
Wymagania:
- Tytuł zawodowy magistra (warunek konieczny – ukończenie studiów na kierunku bezpieczeństwo narodowe).
- Zainteresowania naukowe w dziedzinie lub dziedzinach: bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo międzynarodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, instytucje bezpieczeństwa, bezpieczeństwo lokalne, służby, straże, inspekcje, bezpieczeństwo informacyjne, służby specjalne.
Profil pracownika (według OTM-R)*:
X Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
☐ Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Dziedzina Nauk Społecznych, Dyscyplina: Nauki o Bezpieczeństwie
Miejsce pracy:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Instytut Nauk o Bezpieczeństwie, ul. Uniwersytecka 15, 25-406 Kielce
Opis zadań:
Prowadzenie badań naukowych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie oraz prowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów, zaangażowanie w działalności organizacyjnej w Instytucie
Dodatkowe informacje:
1) forma zatrudnienia: umowa o pracę
2) wymiar etatu: pełny etat.
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM):
1.08.2022r godz.15.00
Forma/miejsce składania ofert:
Dokumenty w formie papierowej należy wysłać na adres:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
Instytut Nauk o Bezpieczeństwie, ul. Uniwersytecka 15, 25-406 Kielce
Wymagane dokumenty:
1) CV;
2) List motywacyjny;
3) Dyplomy potwierdzające posiadane kwalifikacje, Odpis dyplomu o nadaniu tytułu magistra
4) Wykaz osiągnięć naukowych (tj. publikacje, patenty, zrealizowane projekty badawcze lub badawczo-rozwojowe, odbyte staże naukowe);
5) Podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora.
6) Kwestionariusz osobowy: https://www.ujk.edu.pl/Formularze_sprawy_kadrowe.html
7) Opinia promotora pracy magisterskiej lub samodzielnego pracownika naukowego o dotychczasowej pracy dydaktycznej i naukowej kandydata.
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowych sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Marek Leszczyński, e-mail:marek.leszczynski@ujk.edu.pl
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie J.M. Rektor. Przystępujący do konkursu jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż z chwilą podjęcia pracy w UJK będzie ono podstawowym miejscem zatrudnienia.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
d) art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
e) art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
4) podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także b) prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
8) posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
9) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2022-06-30 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2022-06-30 23:02:22 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2022-06-30 23:03:42 |
Liczba wyświetleń strony: 520