Konkurs na Kierownika Uniwersytetu Otwartego
R E K T O R
UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
ogłasza konkurs na Kierownika Uniwersytetu Otwartego
na kadencję 2024-2028
Opis stanowiska:
Osoba powołana na kierownika Uniwersytetu Otwartego odpowiedzialna będzie za prawidłowe funkcjonowanie, rozwój i wizerunek Uniwersytetu Otwartego.
Zakres obowiązków:
- kierowanie i wytyczanie głównych kierunków działania Uniwersytetu Otwartego;
- zarządzanie zasobami ludzkimi, mieniem i środkami finansowymi Uniwersytetu Otwartego.
Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające następujące wymagania:
- znajomość zasad funkcjonowania Uniwersytetu Otwartego w strukturze Uczelni;
- dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego.
Pożądane cechy kandydata:
- dokładność i odpowiedzialność;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania personelem;
- umiejętność dobrej komunikacji i kontaktów interpersonalnych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys wraz z listem motywacyjnym;
- podanie o powołanie na kierownika Uniwersytetu Otwartego;
- informacje o dorobku naukowym, zawodowym i organizacyjnym;
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie, że Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy w wymiarze pełnego etatu;
- opracowanie zawierające koncepcję funkcjonowania Uniwersytetu Otwartego.
Oferty o przystąpieniu do konkursu wraz z załączonymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na kierownika Uniwersytetu Otwartego” w Dziale Kadr Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (budynek Rektoratu), ul. Żeromskiego 5 pokój 105 lub 106 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 lipca 2024 roku.
Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z powołaniem na kierownika Uniwersytetu Otwartego. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zasięgnięciu opinii Senatu.
Kielce, dnia 22 lipca 2024 r.
Rektor
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
prof. dr hab. Stanisław Głuszek
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl;
- podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy);
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy;
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody);
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku
z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych; - posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO;
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2024-07-22 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-07-22 09:10:59 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2024-07-22 09:12:07 |
Liczba wyświetleń strony: 241