
OFERTA PRACY NA STANOWISKU
Adiunkta badawczo-dydaktycznego
Nazwa stanowiska:
Adiunkta badawczo-dydaktycznego
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 6.10.2022
Opis stanowiska pracy:
Adiunkt badawczo-dydaktyczny odpowiedzialny będzie za prowadzenie zajęć w Instytucie Sztuk Wizualnych w zakresie promocji i upowszechniania sztuk wizualnych, krytyki artystycznej, zajęć artystycznych oraz zajęć prowadzonych w tym obszarze w innych jednostkach UJK po uzgodnieniu z Dyrektorem jednostki. Dodatkowo zobowiązany jest do działalności artystycznej w zakresie sztuk plastycznych w dyscyplinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki.
Wymagania:
- Posiadanie stopnia doktora sztuki w dyscyplinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki,
- Udokumentowany dorobek artystyczny w dyscyplinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki, w tym posiadane nagrody, wyróżnienia w prestiżowych konkursach.
- Udokumentowany dorobek kuratorski, krytyczny i edukacyjno-animacyjny z zakresu upowszechniania sztuki współczesnej, w tym posiadane minimum 7 letnie doświadczenie zawodowe w ramach stosunku pracy.
- Doświadczenie w koordynacji projektów kulturalno-artystycznych, edukacyjno-animacyjnych realizowanych z ramienia instytucji publicznej, we współpracy z organizacjami pozarządowymi z regionu i kraju.
- Doświadczenie w opracowywaniu wniosków grantów z programów ministerialnych na działalność kulturalno-artystyczną.
- Doświadczenie w pracy akademickiej.
Profil pracownika (według OTM-R)*:
☐ Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
x Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Sztuka; dyscyplina sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki
Miejsce pracy:
Instytut Sztuk Wizualnych UJK/ Wydział Sztuki ul. Podklasztorna 117, KIelce
Opis zadań:
Prowadzenie działalności dydaktycznej
Realizacja prac artystycznych w ramach własnej aktywności twórczej
Realizacja zadań organizacyjnych wynikających z pracy nauczyciela akademickiego
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełny etat
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM):
2022- 11-07 09:00
Forma/miejsce składania ofert:
Osobiście lub drogą pocztową na adres Instytut Sztuk Wizualnych, ul. Podklasztorna 117, 25-752 Kielce lub elektroniczną na adres iep@ujk.edu.pl z dopiskiem konkrs
Wymagane dokumenty:
- Podanie do Rektora UJK o zatrudnienie
- CV;
- List motywacyjny;
- Dyplomy potwierdzające posiadane kwalifikacje;
- Wykaz osiągnięć w dyscyplinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki;
- Oświadczenie, iż z chwilą podjęcia pracy w UJK będzie ona podstawowym miejscem zatrudnienia.
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Sekretariat Instytutu Sztuk Wizualnych mgr Ewa Starz, dane kontaktowe tel.41-349-66-51
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoważne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, decyzję ostateczną w tej kwestii podejmuje Rektor UJK.
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
-
podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. 7) posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2022-10-06 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2022-10-06 13:40:24 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2022-10-06 13:41:23 |
Liczba wyświetleń strony: 805