OFERTA PRACY NA STANOWISKO ADIUNKTA
Nazwa stanowiska: adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 5.12.2025r.
Opis stanowiska pracy:
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku adiunkta zobowiązany będzie do prowadzenia działalności naukowej i dydaktycznej w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych. Ponadto, do obowiązków kandydata należało będzie aktywne branie udziału w działalności naukowej jednostki, w tym publikowania dorobku naukowego w obszarze dyscypliny nauki o Ziemi i środowisku.
Wymagania:
- Udokumentowany dorobek naukowy w dyscyplinie nauki o Ziemi i środowisku, w zakresie ochrony środowiska, a zwłaszcza monitoringu środowiska i ochrony przyrody.
- Udokumentowany udział w realizacji projektów badawczych.
- Udokumentowany udział w tworzeniu planów ochrony dla obszarów chronionych.
- Udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania Państwowego Monitoringu Środowiska.
- Udokumentowane umiejętności językowe, w tym biegła znajomość języka angielskiego oraz języka polskiego – w mowie i piśmie.
- Odpowiedni dorobek naukowy (w postaci publikacji, w tym w renomowanych czasopismach indeksowanych w bazie SCOPUS lub WoS) o sumarycznej o liczbie punktów MNiSW – min. 250.
- Doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na wyższej uczelni.
- Udokumentowana znajomość procedur funkcjonowania laboratorium akredytowanego na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących”.
Profil pracownika (według OTM-R)*:
■ Rozpoznawalny naukowiec (R2)
Dziedzina/dyscyplina naukowa: Nauki ścisłe i przyrodnicze / nauki o Ziemi i środowisku
Miejsce pracy:
Instytutu Geografii i Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce
Opis zadań:
Obowiązki związane z prowadzeniem badań naukowych w dyscyplinie nauki o Ziemi i środowisku:
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku adiunkta zobowiązany będzie do prowadzenia prac badawczych niezbędnych do rozwoju jednostki oraz podnoszenia własnego poziomu naukowego, upowszechniania wyników badań naukowych, w szczególności poprzez publikowanie artykułów naukowych w wysoko punktowanych czasopismach z wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych oraz w wydawnictwach z wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe. Od kandydata oczekujemy opracowywania wniosków grantowych oraz ubiegania się o środki budżetowe i pozabudżetowe na badania naukowe.
Obowiązki związanie z działalnością dydaktyczną:
Wybrany kandydat będzie prowadzić zajęcia dydaktyczne w Instytucie Geografii i Nauk o Środowisku UJK związane ze stanowiskiem adiunkta w wymiarze 240 godzin pensum rocznie. Od kandydatów oczekujemy zaangażowania w prowadzenie zajęć dydaktycznych, obejmującego także stałą troskę o podnoszenie poziomu zajęć i dbałość o powiązanie działalności dydaktycznej z najnowszymi wynikami badań.
Obowiązki organizacyjne:
Udział w pracach związanych z rozwojem poziomu naukowo-dydaktycznego Instytutu Geografii i Nauk o Środowisku UJK w Kiecach.
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełny etat
Termin składania ofert (format: 2025-01-07 12:00):
Forma/miejsce składania ofert: drogą pocztową lub osobiście
Sekretariat Instytutu Geografii i Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
w Kielcach (pokój nr 113)
ul. Uniwersytecka 7
25-406 Kielce
Z dopiskiem: Konkurs na stanowisko adiunkta
Wymagane dokumenty:
- podanie o zatrudnienie na stanowisku adiunkta skierowane do Rektora UJK w Kielcach;
-
kwestionariusz osobowy;
https://ujk.edu.pl/Formularze_sprawy_kadrowe.html -
formularz kandydata o zatrudnieniu nauczyciela akademickiego na stanowisku adiunkta
https://bip.ujk.edu.pl/zarządzenie_nr_118_2020.html - odpis dyplomu o uzyskaniu stopnia naukowego doktora nauk o Ziemi i środowisku;
- życiorys zawodowy;
- informacja o dorobku naukowym;
- informacja o dorobku dydaktycznym;
- wykaz publikacji;
- odpisy dyplomów/zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
- oświadczenie, iż w przypadku zatrudnienia na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach po przeprowadzonym postępowaniu konkursowym, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy;
- oświadczenie dotyczące wyrażenia zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji.*
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowym sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W wypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Mgr Anna Ziółko, Sekretariat Instytutu Geografii i Nauk o Środowisku, tel. 41 3496372
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie JM Rektor. Przystępujący do konkursu jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż z chwilą podjęcia pracy w UJK będzie ono podstawowym miejscem zatrudnienia.
R E K T O R
prof., dr hab. Beata Wojciechowska
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) - RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
- podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
- odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
- posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
* - zał. nr 1 do polityki OTM-R
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2024-12-05 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-12-05 14:08:28 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2024-12-05 14:11:28 |
Liczba wyświetleń strony: 379