OFERTA PRACY NA STANOWISKU
adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Nazwa stanowiska: adiunkt badawczo-dydaktyczny
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK), Wydział Pedagogiki i Psychologii, Instytut Pedagogiki
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 30.07.2024 r.
Opis stanowiska pracy:
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku adiunkta badawczo-dydaktycznego zobowiązany będzie do prowadzenia działalności naukowej w dyscyplinie pedagogika, kształcenia studentów, a także do aktywnego udziału w pracach organizacyjnych na rzecz Wydziału Pedagogiki i Psychologii
Wymagania:
- Posiadanie stopnia doktora w dyscyplinie pedagogika.
- Posiadanie dorobku publikacyjnego w dyscyplinie pedagogika w tym z obszaru pedagogiki specjalnej w wysoko punktowanych czasopismach (z wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych oraz w wydawnictwach z wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe).
- Zainteresowanie rozwojem naukowym, potwierdzone określonymi planami badawczymi.
- Posiadanie doświadczenia dydaktycznego w prowadzeniu zajęć w uczelni wyższej powiązanego z dorobkiem publikacyjnym w zakresie pedagogiki z obszaru pedagogiki specjalnej.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem nowych technologii informatycznych.
- Warunkiem zatrudnienia jest zadeklarowanie pracy w UJK jako podstawowym miejscu pracy oraz 100% udziału w dyscyplinie Pedagogika
Profil pracownika (według OTM-R)*:
☐ Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
X Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Dziedzina Nauk Społecznych, Dyscyplina: Pedagogika
Miejsce pracy: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK), Wydział Pedagogiki
i Psychologii, Instytut Pedagogiki, ul. Krakowska 11, 25-029 Kielce
Obowiązki związane z prowadzeniem badań naukowych w dyscyplinie pedagogika:
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku adiunkta badawczo-dydaktycznego zobowiązany będzie do prowadzenia prac badawczych niezbędnych do rozwoju jednostki oraz podnoszenia własnego poziomu naukowego; upowszechniania wyników badań naukowych, w szczególności poprzez publikowanie artykułów naukowych w wysoko punktowanych czasopismach z wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych oraz w wydawnictwach z wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe. Od kandydata oczekujemy opracowywania wniosków grantowych oraz ubiegania się o środki budżetowe i pozabudżetowe na badania naukowe.
Obowiązki związanie z działalnością dydaktyczną:
Wybrany kandydat będzie prowadzić zajęcia dydaktyczne związane ze stanowiskiem adiunkta w wymiarze 240 godzin pensum rocznie na Wydziale Pedagogiki i Psychologii UJK oraz na innych kierunkach realizowanych na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrekcją Instytutu Pedagogiki. Od kandydata oczekujemy zaangażowania w prowadzenie zajęć dydaktycznych, stałą troskę o podnoszenie poziomu jakości zajęć i dbałość o powiązanie działalności dydaktycznej z najnowszymi wynikami badań.
Obowiązki organizacyjne:
Udział w pracach organizacyjnych Wydziału Pedagogiki i Psychologii.
Dodatkowe informacje:
1) forma zatrudnienia: umowa o pracę
2) wymiar etatu: pełny etat
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM): 30.08.2024 r. 12.00
Forma/miejsce składania ofert:
Forma: aplikacje można składać osobiście, droga pocztową lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: dziekan.wpp@ujk.edu.pl
Miejsce: Sekretariat Dziekan Wydziału Pedagogiki i Psychologii (pokój nr 3) /
ul. Krakowska 11, 25-029 Kielce
Wymagane dokumenty:
1) Podanie do Rektora o zatrudnienie na stanowisku adiunkta.
2) CV
3) Formularz kandydata o zatrudnienie nauczyciela akademickiego na stanowisku adiunkta.
https://bip.ujk.edu.pl/zarzadzenie_nr_118_2020.html
4) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie: https://ujk.edu.pl/Formularze_sprawy_kadrowe.html
5) Odpis dyplomu o nadaniu stopnia/tytułu naukowego.
6) Wykaz publikacji, ze szczególnym uwzględnieniem publikacji od uzyskania stopnia naukowego.
7) Wykaz prowadzonych zajęć dydaktycznych (uczelnia; rok; nazwa przedmiotu, forma zajęć, wymiar godzinowy).
8) Odpisy dyplomów/zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, itd.
9) Oświadczenie, iż z chwilą podjęcia pracy w UJK w Kielcach będzie ono podstawowym miejscem zatrudnienia.
Dokumenty złożone w postepowaniu konkursowym sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest jednoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy
z Uniwersytetem Jana Kochanowskie w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor.
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu: Sekretariat Dziekan Wydziału Pedagogiki i Psychologii (Gabriela Błaszczyk):
tel. 41 349 67 12
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego
w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
d) art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków
i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą,
w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
e) art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
4) podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym
w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku
z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia
(w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
b) prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania –
w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
8) posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych.
9) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
* - zał. nr 1 do polityki OTM-R
** dot. kandydatów w dziedzinie nauki o sztuce
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2024-07-30 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-07-30 11:52:56 |
Data aktualizacji: | 2024-07-30 11:52:57 |
Liczba wyświetleń strony: 250