OFERTA PRACY NA STANOWISKU
adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Ekonomii i Finansów
Nazwa stanowiska: adiunkt
Liczba stanowisk: 2
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK), Wydział Prawa i Nauk Społecznych, Katedra Ekonomii i Finansów.
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 2.10.2024 r.
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym oraz odpowiadają następującym kryteriom kwalifikacyjnym.
Opis stanowiska pracy:
Wybrany kandydat/ka zatrudniony/a na stanowisku adiunkta zobowiązany/a będzie do prowadzenia działalności naukowej w dyscyplinie ekonomia i finanse; kształcenia studentów, a także do uczestniczenia w pracach organizacyjnych na rzecz Katedry Ekonomii i Finansów.
Wymagania:
- Posiadanie stopnia doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse.
- Posiadanie dorobku publikacyjnego w dyscyplinie ekonomia i finanse w szczególności wysoko punktowanych czasopismach (z wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji krajowych i międzynarodowych oraz w wydawnictwach z wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe). Ocena dorobku zostanie dokonana w oparciu o aktualny (w dniu rozstrzygania konkursu) wykaz tychże czasopism i wydawnictw.
- Posiadanie doświadczenia dydaktycznego powiązanego z dorobkiem publikacyjnym w zakresie: ekonomii, finansów, metod statystycznych i ekonometrycznych.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Warunkiem zatrudnienia jest zadeklarowanie pracy na UJK jako podstawowego miejsca pracy oraz 100% udziału w dyscyplinie ekonomia i finanse.
Profil pracownika (według OTM-R)*:
☐ Naukowiec pierwszego stopnia (R1) X Rozpoznawalny naukowiec (R2) ☐ Uznany naukowiec (R3) ☐ Wiodący naukowiec (R4) |
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Nauki społeczne/ekonomia i finanse
Miejsce pracy:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK), Wydział Prawa i nauk Społecznych, 25-406 Kielce, ul. Uniwersytecka 15.
Opis zadań:
Obowiązki związane z prowadzeniem badań naukowych w dyscyplinie ekonomia i finanse:
Wybrany kandydat/ka zatrudniony/a na stanowisku adiunkta zobowiązany/a będzie do prowadzenia prac badawczych niezbędnych do rozwoju jednostki oraz podnoszenia własnego poziomu naukowego; upowszechniania wyników badań naukowych, w szczególności poprzez publikowanie artykułów naukowych w wysoko punktowanych czasopismach z wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji krajowych i międzynarodowych oraz w wydawnictwach z wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe. Od kandydata oczekujemy opracowywania wniosków grantowych oraz ubiegania się o środki budżetowe i pozabudżetowe na badania naukowe.
Obowiązki związanie z działalnością dydaktyczną:
Wybrany kandydat/ka będzie prowadzić zajęcia dydaktyczne na Wydziale Prawa i Nauk Społecznych UJK związane ze stanowiskiem adiunkta w wymiarze 240 godzin pensum rocznie w ramach kierunków: ekonomia; finanse i rachunkowość oraz innych, w zależności od potrzeb kierunków kształcenia. Od kandydatów oczekujemy zaangażowania w prowadzenie zajęć dydaktycznych, obejmującego także stałą troskę o podnoszenie poziomu zajęć i dbałość o powiązanie działalności dydaktycznej z najnowszymi wynikami badań.
Obowiązki organizacyjne:
Udział w pracach związanych z rozwojem poziomu naukowo-dydaktycznego Katedry Ekonomii i Finansów.
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu pełny etat
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM):
30.11.2024 r. , 15.00.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów decyduje data wpływu do Katedry Ekonomii
i Finansów. Dokumenty złożone po tym terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
Forma/miejsce składania ofert:
Dokumenty w wersji papierowej należy składać pod adresem:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
Katedra Ekonomii i Finansów, ul. Uniwersytecka 15, 25-406 Kielce
pok. 119
Wymagane dokumenty:
- Podanie do Rektora o zatrudnienie na stanowisku adiunkta.
- CV
-
Formularz kandydata o zatrudnienie nauczyciela akademickiego na stanowisku adiunkta
https://bip.ujk.edu.pl/zarzadzenie_nr_27_2024.html - Kwestionariusz osobowyhttps://www.ujk.edu.pl/Formularze_sprawy_kadrowe.html
- Odpis dyplomu o nadaniu stopnia/tytułu naukowego.
- Wykaz publikacji, ze szczególnym uwzględnieniem publikacji od uzyskania stopnia naukowego.
- Wykaz prowadzonych zajęć dydaktycznych (uczelnia; rok; nazwa przedmiotu, forma zajęć, wymiar godzinowy).
- Odpisy dyplomów/zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, itd.
- Oświadczenie kandydata, iż Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne wybranych kandydatów.
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
041 – 349 – 65 – 46
R E K T O R
prof. dr hab. Beata Wojciechowska
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
- podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku
z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. - posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
-
posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych. - w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2024-10-02 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-10-02 14:31:42 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2024-10-02 14:33:49 |
Liczba wyświetleń strony: 163