
OFERTA PRACY NA STANOWISKU
asystent badawczo-dydaktyczny
Nazwa stanowiska:
asystent badawczo-dydaktyczny
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 13 lipca 2022 r.
Opis stanowiska pracy:
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku asystenta zobowiązany będzie do prowadzenia działalności naukowej i artystycznej w dyscyplinie sztuk muzycznych, w tym:
- pozyskiwania środków na badania naukowe,
- publikowania wyników badań w czasopismach dedykowanych dyscyplinie: sztuki muzyczne,
- organizowania projektów artystycznych o ogólnopolskim i międzynarodowym prestiżu
- emisji płyt CD.
Ponadto, do obowiązków kandydata należało będzie aktywne branie udziału w działalności naukowej jednostki, w tym związane z nadawaniem stopni naukowych. Działalność dydaktyczna w wymiarze 240 godzin pensum rocznie odbywać się będzie w ramach kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuk muzycznych oraz innych, w zależności od potrzeb kierunków kształcenia.
Wymagania:
- Posiadanie dyplomu studiów magisterskich na kierunku kompozycja;
- Udokumentowany dorobek naukowy i artystyczny z okresu ostatnich 5 lat (w tym spis koncertów krajowych i zagranicznych, spis płyt CD, wykaz konferencji naukowych, publikacji nutowych, otrzymanych stypendiów i grantów;
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Umiejętności dodatkowe: dorobek z zakresu kompozycji filmowej i teatralnej;
- Podstawowe miejsce pracy oraz zadeklarowanie 100% udziału w naukach o sztuce.
Profil pracownika (według OTM-R)*:
X Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
☐ Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Sztuki/sztuki muzyczne
Miejsce pracy:
UJK/Wydział Sztuki/Katedra Muzyki
Opis zadań:
Prowadzenie zajęć z zakresu kompozycji, harmonii, kształcenia słuchu, aranżacji, instrumentacji. Działalność naukowa w ramach dyscypliny sztuki muzyczne.
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełny etat
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM):
2022-08-15 15:30
Forma/miejsce składania ofert:
Wersja papierowa, sekretariat Katedry Muzyki, ul. Mickiewicza 3 25-369 Kielce
Wymagane dokumenty:
Podanie do Rektora o zatrudnienie na stanowisko asystenta.
Kwestionariusz osobowy.
Odpis dyplomu ukończenia studiów magisterskich
Życiorys zawodowy.
Wykaz publikacji
Odpisy dyplomów/zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, itd.
Oświadczenie kandydata , iż Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowych sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Agnieszka Kacak, akacak@ujk.edu.pl
Andrzej Ślązak aslazak@ujk.edu.pl
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem
Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie J.M. Rektor.
Przystępujący do konkursu jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż z chwilą podjęcia pracy
w UJK będzie ono podstawowym miejscem zatrudnienia.
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
-
podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. 7) posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
* - zał. nr 1 do polityki OTM-R
** dot. kandydatów w dziedzinie nauki o sztuce
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2022-07-13 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2022-07-13 14:39:29 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2022-07-28 12:47:27 |
Liczba wyświetleń strony: 547