
Nazwa wydziału |
Wydział Sztuki |
Stanowisko |
Asystent |
Dziedzina nauki |
Dziedzina sztuki, dyscyplina sztuki plastyczne |
Liczba etatów |
1 |
Termin składania/nadsyłania dokumentów |
03.03.2025 - 01.04.2025 r. |
Opis ogłoszenia |
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym oraz odpowiadają następującym kryteriom kwalifikacyjnym:
Wymagane dokumenty:
|
Adres pod który należy składać dokumenty, termin rozstrzygnięcia konkursu |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Wydział Sztuki 25-715 Kielce, ul. Podklasztorna 117 Dodatkowe informacje: e-mail: iep@ujk.edu.pl, tel.: 041/ 349-66-51
Rozstrzygnięcie konkursu – do 18.04.2025 r. |
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowych sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski, należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl. Administrator informuje, że:
- dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia korespondencji i udzielenia odpowiedzi,
- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest: a) konieczność wypełnienia obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.), b) niezbędność wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
- dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany przepisami archiwalnymi,
- odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych,
- posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, b) sprostowania (poprawiania) swoich danych, ich usunięcia (w przypadkach przewidzianych prawem) lub ograniczenia przetwarzania, c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, d) wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich przetwarzanie jest niezbędne do rozpatrzenia korespondencji i udzielenia odpowiedzi,
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl lub na ww. adres pocztowy.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.).
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2025-03-03 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2025-03-03 14:20:39 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2025-03-03 14:21:20 |
Liczba wyświetleń strony: 71