OFERTA PRACY NA STANOWISKU
Asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Nazwa stanowiska: Asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 11.01.2024
Opis stanowiska pracy: Instytut Chemii Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach poszukuje pracownika ze stopniem naukowym doktora w dyscyplinie biotechnologia lub w dyscyplinach pokrewnych, z udokumentowanym dorobkiem naukowym z zakresu biotechnologii, oraz posiadającego kompetencje merytoryczne oraz doświadczenie w pracy badawczej i dydaktycznej.
Od kandydata oczekuje się prowadzenia pracy badawczej w dyscyplinie biotechnologia i dydaktycznej na prowadzonym przez Instytut Chemii kierunku studiów biotechnologia oraz innych kierunkach realizowanych na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrekcją Instytutu. Ponadto, od wybranego kandydata oczekuje się umiejętności pracy zespołowej, jak również samodzielności i prowadzenia niezależnych badań. Od kandydata wymaga się udokumentowania działalności naukowej na poziomie międzynarodowym.
Wymagania:
- Stopnień naukowy doktora w dyscyplinie biotechnologia lub w dyscyplinach pokrewnych.
- Doświadczenie udokumentowane publikacjami (o zasięgu międzynarodowym) z zakresu biotechnologii i biologii.
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie niezbędna do prowadzenie zajęć dydaktycznych dla kierunku Biotechnologia).
- Udokumentowana współpraca w realizacji projektów międzynarodowych będzie dodatkowym kryterium w ocenie.
Profil pracownika (według OTM-R)*:
☐ Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
X Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Nauki ścisłe i przyrodnicze/ biotechnologia lub pokrewne
Miejsce pracy: Kielce/UJK/ Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych/Instytut Chemii
Opis zadań:
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- realizowanie działalności naukowej w dyscyplinie biotechnologia, ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie roślin w biotechnologii;
- obowiązki organizacyjne: wykonywanie prac organizacyjnych na rzecz Instytutu Chemii, takich jak pomoc w organizacji konferencji, seminariów, warsztatów, uczestnictwo w komisjach.
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełny etat.
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM):
2024-02-12 12:00 (obowiązuje data wpływu)
Forma/miejsce składania ofert:
Drogą pocztową lub osobiście.
Instytut Chemii UJK w Kielcach, ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce
Wymagane dokumenty:
- Podanie o zatrudnienie na stanowisko asystenta skierowane do J. M. Rektora UJK w Kielcach.
- Kwestionariusz osobowy: https://ujk.edu.pl/Formularze_sprawy_kadrowe.html
- Formularz kandydata: https://bip.ujk.edu.pl/zarzadzenie_nr_118_2020.html
- CV - z uwzględnieniem dotychczasowej aktywności zawodowej, szkoleń, kursów, a także innych form zaangażowania społecznego (wolontariat, koła naukowe, udział w akcjach, fundacjach itp.).
- Kopia dyplomu o nadaniu stopnia doktora. W wypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem.
- Informacje o dorobku naukowym i dydaktycznym oraz plan rozwoju naukowego.
- Certyfikaty językowe oraz inne dokumenty poświadczające kwalifikacje (odpisy dyplomów/zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i inne.).
- Oświadczenie, iż z chwilą podjęcia pracy w UJK w Kielcach będzie ono podstawowym miejscem zatrudnienia.
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowych sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski, należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Artur Michalik: artur.michalik@ujk.edu.pl; Wiesław Kaca: wieslaw.kaca@ujk.edu.pl;
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie JM Rektor. Przystępujący do konkursu jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż z chwilą podjęcia pracy w UJK będzie ono podstawowym miejscem zatrudnienia.
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
- podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku
z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. - posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e‑mail: iod@ujk.edu.pl.
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2024-01-11 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-01-11 11:57:10 |
Data aktualizacji: | 2024-01-11 11:57:11 |
Liczba wyświetleń strony: 1238