OFERTA PRACY NA STANOWISKU
asystenta w grupie pracowników dydaktycznych
Nazwa stanowiska: asystent dydaktyczny
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 29.04.2024 r.
Opis stanowiska pracy:
Instytut Literaturoznawstwa i Językoznawstwa UJK w Kielcach poszukuje pracownika z rodzimą znajomością języka angielskiego, który zobowiązany będzie do kształcenia studentów i uczestniczenia w pracach organizacyjnych na rzecz Instytutu Literaturoznawstwa i Językoznawstwa.
Wymagania:
- Posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych II stopnia filologii angielskiej, lingwistyki lub równorzędnych prowadzonych w języku angielskim
- Posiadanie min. 5-letniego doświadczenia dydaktycznego w nauce języka angielskiego jako obcego na zróżnicowanych poziomach nauczania, włącznie z poziomami C1/C2 (CEFR)
- Przygotowanie pedagogiczne do nauczania języka obcego (TESOL)
Profil pracownika (według OTM-R)*:
x Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
☐ Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Miejsce pracy:
Instytut Literaturoznawstwa i Językoznawstwa, ul. Uniwersytecka 17
Opis zadań:
Wybrany kandydat będzie prowadzić zajęcia dydaktyczne na Wydziale Humanistycznym UJK związane ze stanowiskiem asystenta w wymiarze 360 godzin pensum rocznie w ramach kierunków: filologia angielska i lingwistyka stosowania. Od kandydatów oczekujemy zaangażowania w prowadzenie zajęć dydaktycznych, obejmującego także stałą troskę o podnoszenie poziomu zajęć.
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełny etat
Termin składania ofert:
2024-05-31 12:00
Forma/miejsce składania ofert:
aplikacje można składać osobiście, drogą pocztową w:
Dziekanacie Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Uniwersytecka 17; 25-406 Kielce
lub w wersji elektronicznej na adres e-mail:
Wymagane dokumenty:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kopie dyplomów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
- Kopie certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kursy i szkolenia
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
anna.szczepanek@ujk.edu.pl
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
-
podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. 7) posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
* - zał. nr 1 do polityki OTM-R
** dot. kandydatów w dziedzinie nauki o sztuce
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2024-04-30 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-04-30 09:17:30 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2024-04-30 09:17:57 |
Liczba wyświetleń strony: 910