
OFERTA PRACY NA STANOWISKU
asystenta
w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Instytucie Literaturoznawstwa i Językoznawstwa
Wydział Humanistyczny Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Nazwa stanowiska:
Asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK)
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 1.06.2022 r.
Opis stanowiska pracy:
Instytut Literaturoznawstwa i Językoznawstwa Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, poszukuje pracownika ze stopniem magistra posiadającego predyspozycje do pracy badawczej i dydaktycznej oraz organizacyjnej.
Wymagania:
- spełnienie wymogów określonych w art. 113 Ustawie Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce z dnia 20.07.2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz.1668, art.23 ust.1 i ust.2 pkt 7),
- ukończone studia wyższe II stopnia w zakresie filologii angielskiej, lingwistyki stosowanej/amerykanistyki lub kierunku pokrewnego, na którym językiem wykładowym jest język angielski;
- zaawansowana praca nad rozprawą doktorską z językoznawstwa;
- posiadanie aktualnego dorobku naukowego z obszarów szeroko pojętego językoznawstwa;
- posiadanie kompetencji dydaktycznych mających znaczenie dla dyscypliny naukowej reprezentowanej przez pracownika oraz dydaktyki szkoły wyższej w zakresie kierunku, na którym pracownik będzie prowadził zajęcia;
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie organizacyjne (praca przy organizacji konferencji i warsztatów, działalność w kołach naukowych).
Profil pracownika (według OTM-R)*:
☒ Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
☐ Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Nauki humanistyczne
Miejsce pracy: Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Opis zadań:
praca naukowa
praca dydaktyczna
praca organizacyjna
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa i pracę
- wymiar etatu: pełny
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM):
do 2022-07-01 15:00
Forma/miejsce składania ofert:
Osobiście/listownie
Dokumenty należy składać w Dziekanacie Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Uniwersytecka 17; 25-406 Kielce
Wymagane dokumenty:
- CV;
- List motywacyjny;
- Dyplomy potwierdzające posiadane kwalifikacje;
- Wykaz osiągnięć naukowych (tj. publikacje, patenty, zrealizowane projekty badawcze lub badawczo-rozwojowe, odbyte staże naukowe) lub artystycznych**.
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowym sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Dodatkowe informacje: e-mail: ilij@ujk.edu.pl
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest jednoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor.
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
-
podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. 7) posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2022-06-01 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2022-06-01 10:24:50 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2022-06-01 10:25:23 |
Liczba wyświetleń strony: 483