REKTOR UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
OGŁASZA KONKURS NA ZATRUDNIENIE
na stanowisko
specjalista ds. bhp
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe wykształcenie (preferowane techniczne) i ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
- co najmniej 3 lata stażu pracy w służbie bhp;
- dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- systematyczność, dokładność, rzetelność;
Posiadanie uprawnień inspektora ochrony ppoż będzie dodatkowym atutem.
Dodatkowe informacje:
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie;
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kserokopie świadectw pracy w przypadku wcześniejszego zatrudnienia.
Termin składania dokumentów do dnia 30.01.2024 r., Kielce ul. Żeromskiego 5 (Rektorat UJK/Dział Kadr) p.104 , w/w dokumenty należy złożyć osobiście.
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
W dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie J.M. Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
UJK może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2024-01-23 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-01-23 09:52:19 |
Data aktualizacji: | 2024-01-23 09:52:19 |
Liczba wyświetleń strony: 685