
REKTOR UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Ogłasza konkurs na stanowisko
pracownika administracyjnego Instytutu Pedagogiki
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy administracyjnej i biurowej,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office,
- dyspozycyjność, umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji, otwartość, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Zakres zadań:
Do zadań pracownika administracyjnego Instytutu Pedagogiki będzie należeć m.in.:
- obsługa sekretarsko-kancelaryjną dyrektorów Instytutu,
- prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej jednostki,
- ewidencjonowanie skarg, wniosków i pism kierowanych do dyrektora Instytutu,
- koordynacja, organizacja i obsługa spotkań, zebrań i posiedzeń organizowanych w Instytucie,
- prowadzenie spraw bieżących związanych z funkcjonowaniem Instytutu,
- kompletowanie, prowadzenie i archiwizowanie akt jednostki,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych zestawień i sprawozdań.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
Dokumenty na konkursy należy składać do Kierownika dziekanatu, Wydział Pedagogiki i Psychologii, ul. Krakowska 11, pok. 8.
Termin składania dokumentów 10 grudnia 2019 r.
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl. Administrator informuje, że:
-
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku
z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane,
o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie
(art. 9 ust. 2 lit. a RODO), - dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych, - posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych
na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych
na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy, - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
-
w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl lub na ww. adres pocztowy.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)
** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.)
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.
REKTOR
prof. dr hab. Jacek Semaniak
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2019-11-29 13:34:58 |
Data aktualizacji: | 2019-11-29 13:34:58 |
Liczba wyświetleń strony: 1232