Wydział Lekarski
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ogłasza konkurs na stanowisko
pracownika administracyjnego w Sekcji Planowania Zajęć Dydaktycznych
Wymagania wobec kandydata:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w pracy biurowej.
- Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, baz danych) oraz urządzeń biurowych.
- Dyspozycyjność i umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność w działaniu, rzetelność, otwartość, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Do zadań pracownika zatrudnionego będzie należeć m.in.:
- Planowanie zajęć dydaktycznych dla kierunków prowadzonych na Wydziale na każdym poziomie i w każdej formie kształcenia zgodnie z przygotowanym harmonogramem zajęć dydaktycznych.
- Obsługa w zakresie przygotowywania harmonogramu zajęć dydaktycznych.
- Kompletna obsługa systemowa procesu dydaktycznego (organizacja zajęć dydaktycznych, planowanie)
- Prowadzenie ewidencji zajęć
- Przygotowywanie semestralnych oraz tygodniowych rozkładów zajęć na studia
- Ścisła współpraca z innymi jednostkami
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny:
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
- ewentualnie kopie innych, dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. kursy, szkolenia)
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Wydziału Lekarskiego
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Al. IX Wieków Kielc 19a
25-317 Kielce
pok. 3/13a
e-mail: anna.sienkiewicz@ujk.edu.pl
tel.: 41 / 349 69 70
Termin składania dokumentów upływa w dniu 29.11.2024r.
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie J.M. Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
UJK może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
REKTOR
prof. dr hab. Beata Wojciechowska
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl. Administrator informuje, że:
- Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
- dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych, - posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl lub na ww. adres pocztowy.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.)
** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 z zm.)
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2024-11-20 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-11-20 08:10:29 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2024-11-20 08:11:59 |
Liczba wyświetleń strony: 85