REKTOR UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

OGŁASZA KONKURS NA ZATRUDNIENIE

na stanowisko

pracownika administracyjnego

w Dziale Wymiany i Współpracy Międzynarodowej

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • doświadczenie we współpracy z zagranicą,
  • znajomość zasad realizacji międzynarodowych projektów w sektorze szkolnictwa wyższego,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, w tym umiejętność redagowania przejrzystych informacji pisemnych (komunikaty, prezentacje, notatki),
  • zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
  • otwartość na wyzwania i własna inicjatywa,
  • umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej i dokładność,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office.

 Dodatkowe wymagania:

  • komunikatywna znajomość drugiego języka obcego,
  • doświadczenie w pracy przy projektach międzynarodowych w sektorze szkolnictwa wyższego w ramach programu Erasmus+,
  • utrzymanie wysokiej jakości pracy.

Zakres zadań:

Do zadań pracownika zatrudnionego w Dziale Wymiany i Współpracy Międzynarodowej będzie należeć m.in.:

  • realizacja projektów w ramach programu Erasmus+, w tym bieżąca obsługa administracyjna projektów, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z wdrażaniem i rozliczaniem projektów,
  • koordynowanie międzynarodowej wymiany studentów i pracowników,
  • organizacja pobytu zagranicznych studentów,
  • organizacja wizyt pracowników uczelni zagranicznych,
  • przygotowywanie porozumień międzyuczelnianych o współpracy z zagranicznymi jednostkami,
  • organizowanie inicjatyw o charakterze międzynarodowym na Uczelni,
  • opracowywanie materiałów reklamowych i sprawozdań dotyczących programu Erasmus+,
  • tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język angielski.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
  • dokument poświadczający znajomość języka angielskiego,
  • kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • kserokopie świadectw pracy w przypadku wcześniejszego zatrudnienia.

Termin składania dokumentów upływa w dniu 22 lutego 2023 r.

Miejsce składania dokumentów: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 (Rektorat UJK), pok. 104 Dział Kadr. w godz. od 8 do 15.00. Dokumenty należy złożyć osobiście.

Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.

Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

 

metryczka

Wytworzył:Elżbieta Cichecka-Gil
Data wytworzenia:2023-01-31
Opublikował w BIP:Wójcik Marcin
Data opublikowania:2023-01-31 12:43:02
Zaktualizował w BIP:Wójcik Marcin
Data aktualizacji:2023-01-31 12:44:22

Liczba wyświetleń strony: 928

Kilka słów o UJK

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach jest jednym z 16 uniwersytetów państwowych w Polsce, jedynym w województwie świętokrzyskim.

Oferuje kształcenie na poziomie studiów licencjackich, magisterskich, doktoranckich i podyplomowych.

Nasz profil na Facebook
Tweeter
YouTube
Radio Fraszka