
REKTOR UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
OGŁASZA KONKURS NA ZATRUDNIENIE
na stanowisko
pracownika administracyjnego
w Dziale Wymiany i Współpracy Międzynarodowej
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie we współpracy z zagranicą,
- znajomość zasad realizacji międzynarodowych projektów w sektorze szkolnictwa wyższego,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, w tym umiejętność redagowania przejrzystych informacji pisemnych (komunikaty, prezentacje, notatki),
- zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
- otwartość na wyzwania i własna inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej i dokładność,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office.
Dodatkowe wymagania:
- komunikatywna znajomość drugiego języka obcego,
- doświadczenie w pracy przy projektach międzynarodowych w sektorze szkolnictwa wyższego w ramach programu Erasmus+,
- utrzymanie wysokiej jakości pracy.
Zakres zadań:
Do zadań pracownika zatrudnionego w Dziale Wymiany i Współpracy Międzynarodowej będzie należeć m.in.:
- realizacja projektów w ramach programu Erasmus+, w tym bieżąca obsługa administracyjna projektów, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z wdrażaniem i rozliczaniem projektów,
- koordynowanie międzynarodowej wymiany studentów i pracowników,
- organizacja pobytu zagranicznych studentów,
- organizacja wizyt pracowników uczelni zagranicznych,
- przygotowywanie porozumień międzyuczelnianych o współpracy z zagranicznymi jednostkami,
- organizowanie inicjatyw o charakterze międzynarodowym na Uczelni,
- opracowywanie materiałów reklamowych i sprawozdań dotyczących programu Erasmus+,
- tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język angielski.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- dokument poświadczający znajomość języka angielskiego,
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy w przypadku wcześniejszego zatrudnienia.
Termin składania dokumentów upływa w dniu 22 lutego 2023 r.
Miejsce składania dokumentów: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 (Rektorat UJK), pok. 104 Dział Kadr. w godz. od 8 do 15.00. Dokumenty należy złożyć osobiście.
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2023-01-31 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2023-01-31 12:43:02 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2023-01-31 12:44:22 |
Liczba wyświetleń strony: 928