
Rektor
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ogłasza konkurs na stanowisko
pracownika administracyjnego
w dziekanacie Wydziału Sztuki
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność redagowania przejrzystych informacji pisemnych (komunikaty, prezentacje,
notatki),
- zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
- otwartość na wyzwania i własna inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i dokładność,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office wraz z platformą MS Teams,
MS Forms.
Dodatkowe wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego,
- utrzymanie wysokiej jakości pracy,
- prawo jazdy kat. B;
Zakres zadań:
Do zadań pracownika zatrudnionego w dziekanacie Wydziału Sztuki będzie należeć m.in.:
- bieżąca obsługa studentów oraz kompleksowa obsługa systemu Dziekanat XP,
- bieżąca obsługa kandydatów na studia i dokumentacji Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej,
- bieżąca obsługa administracyjna Wydziałowej Komisji ds. Kształcenia oraz Zespołu ds. Ewaluacji
Jakości Kształcenia,
- obsługa toku studiów (skreślenia, opłaty, zaległości),
- stypendia,
- współpraca z jednostkami wydziałowymi i ogólnouczelnianymi,
- obsługa systemu SIMPLE – przygotowanie wniosków o zamówienia publiczne związane
z zakresem działania WS (np. wprowadzanie zapotrzebowań),
- umiejętność konstruowania informacji do mediów społecznościowych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy w przypadku wcześniejszego zatrudnienia.
Termin składania dokumentów upływa w dniu 14.12.2022 r.
Miejsce składania dokumentów:
Wydział Sztuki Sekretariat Dziekana Wydziału Sztuki (pok. 2)
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Budynek Wydziału Sztuki
ul. Podklasztorna 117
25-717 Kielce
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
REKTOR
prof. dr hab. Stanisław Głuszek
* KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl. Administrator informuje, że:
1) Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 Kodeksu pracy oraz § 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO; jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
2) dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
3) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych,
4) posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
5) posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
6) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
8) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl lub na ww. adres pocztowy.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.).
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”
Wytworzył: | Elżbieta Cichecka-Gil |
Data wytworzenia: | 2022-12-06 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2022-12-06 14:44:54 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2022-12-06 14:45:30 |
Liczba wyświetleń strony: 889