
REKTOR UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
OGŁASZA KONKURS
na stanowisko
Specjalista ds. instalacji elektrycznych
Wymagania:
- Wykształcenie: wyższe techniczne
-
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych; - Staż pracy w zawodzie minimum 3 lata,
- Posiadanie uprawnień SEP grupa 1 powyżej 1kV do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji i Dozoru.
- Dobra znajomość przygotowania remontów i inwestycji w zakresie instalacji elektrycznych,
- Umiejętność i wiedza w sporządzaniu kosztorysów,
- Dobra znajomość obsługi komputera i praca w programie Office, Norma,
- Kreatywność i mobilność w realizacji spraw wynikających z bieżącej eksploatacji budynków uczelni,
- Prawo jazdy kat. B
Opis stanowiska :
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i zawartą umową,
- Nadzór nad realizacją prac zgodnie z harmonogramem i budżetem,
- Koordynowanie pracy zespołu pracowników eksploatacji, organizowanie pracy, zapewnienie niezbędnych materiałów, środków ochrony indywidualnej,
- Przygotowanie materiałów przetargowych dla przedsięwzięć remontowych zlecanych jednostkom zewnętrznym,
-
Merytoryczny nadzór nad przedsięwzięciami budowlanymi Uczelni wykonywanych przez siły własne oraz przez firmy zewnętrzne wyłonione przez procedury przetargowe
w zakresie specjalizacji, - Udział w rozruchu urządzeń i instalacji oraz w pracach odbiorowych poszczególnych etapów inwestycji,
- weryfikacja kompletności i opiniowanie dokumentacji składanej przez wykonawcę w tym dokumentacji projektowej,
- Zapewnienie ciągłości pracy instalacji, organizowanie napraw poprzez siły własne lub podmioty zewnętrzne,
- przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków w zakresie specjalizacji,
Termin składania dokumentów upływa w dniu 7 marca 2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Kadr i Spraw Socjalnych
pok. 104 w godz. 8.00 – 15.00
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie J.M. Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
UJK może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
REKTOR
prof. dr hab. Beata Wojciechowska
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl. Administrator informuje, że:
- Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
- dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych, - posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl lub na ww. adres pocztowy.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.)
** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 z zm.)
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2025-02-21 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2025-02-21 12:39:36 |
Data aktualizacji: | 2025-02-21 12:39:36 |
Liczba wyświetleń strony: 25