REKTOR
UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
ogłasza konkurs
na Kierownika Centrum Edukacji Nauczycielskiej
na kadencję 2024-2028
Na podstawie § 3 Regulaminu konkursu na funkcję kierowniczą dziekana, dyrektora instytutu i kierownika katedry oraz na kierownika jednostki międzywydziałowej w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, stanowiącego załącznik do zarządzenia Rektora nr 56/2024 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 5 czerwca 2024 roku w sprawie wprowadzenia Regulamin konkursu na funkcję kierowniczą dziekana, dyrektora instytutu i kierownika katedry oraz na kierownika jednostki międzywydziałowej w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, Rektor Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza konkurs na Kierownika Centrum Edukacji Nauczycielskiej.
Do konkursu może przystąpić osoba:
- zatrudniona na Uniwersytecie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- posiadająca udokumentowany dorobek w działalności naukowej, dydaktycznej oraz organizacyjnej.
Wymagane dokumenty:
- podanie skierowane do Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach o powołanie na Kierownika Centrum Edukacji Nauczycielskiej;
- informacja o osiągnięciach naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych;
- koncepcja działalności jednostki;
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o możliwości pełnienia funkcji Centrum Edukacji Nauczycielskiej według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
Dokumenty na konkurs należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą konkursu, na który są składane: „Konkurs na Kierownika Centrum Edukacji Nauczycielskiej”.
Termin ogłoszenia konkursu: 6 czerwca 2024 r.
Dokumenty należy składać w Dziale Kadr Uczelni, (Rektorat, Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój 106) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 czerwca 2024 r. do godz.15.30.
Komisja zawiadamia kandydata o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej (lub telefonicznie), nie później niż na dwa dni przed jej terminem.
Niestawienie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną powoduje wykluczenie tego kandydata z postępowania konkursowego.
Termin rozstrzygnięcia konkursu – do dnia 28 czerwca 2024 r.
Rektor
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
prof. dr hab. Stanisław Głuszek
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl;
- podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy);
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy;
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody);
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku
z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych; - posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO;
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Dokumenty do pobrania:
Oświadczenie osoby kandydującej na funkcję Kierownika Jednostki Międzywydziałowej.docx | |||||||||||||
|
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2024-06-06 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2024-06-06 13:22:45 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2024-06-07 15:01:20 |
Liczba wyświetleń strony: 235