
Rektor
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ogłasza konkurs
na stanowisko specjalisty ds. własności intelektualnej
Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. własności intelektualnej obejmą:
- koordynację spraw formalno-prawnych związanych ze zgłaszaniem wyników badań przez zespoły naukowe do Działu Innowacji i Transferu Technologii UJK;
- koordynację spraw związanych z ochroną patentową wynalazków UJK m.in.. w zakresie komunikacji pomiędzy rzecznikiem patentowym, działem i twórcami wynalazków oraz udzielania odpowiedzi do urzędu patentowego;
- obsługa administracyjna i bieżący nadzór nad sprawami z zakresu ochrony własności intelektualnej Uniwersytetu;
- przygotowywanie niezbędnych umów i dokumentów związanych z procesem ubiegania się o ochronę patentową, w tym niezbędnych dla prowadzenia procedur przed urzędami patentowymi;
- pilnowanie terminów płatności związanych z ochroną patentową;
- przygotowywanie ankiet i zestawień związanych patentami;
- przygotowywanie i prowadzenie rejestru umów prowadzonych przez dział;
- wspieranie i koordynacja procesów zmierzających do komercjalizacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe prawnicze;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- zainteresowanie pracą w obszarze rozwoju technologii i komercjalizacji wynalazków;
- wiedza z obszaru ochrony własności intelektualnej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych;
- bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność i skrupulatność w działaniu,
- biegła obsługa komputera i oprogramowania biurowego MS Office;
- bardzo dobra komunikacja interpersonalna.
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe w zakresie pracy związanej z ochroną lub zarządzaniem własnością intelektualną;
- udokumentowane ukończenie kursów z zakresu ochrony lub zarządzania własnością intelektualną lub studiów podyplomowych z tego zakresu.
Termin składania dokumentów upływa w dniu 30 września 2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Dział Kadr i Spraw Socjalnych
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 pok. 104
25-369 Kielce
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
W dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu o pracę”.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie JM Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
UJK może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Kielce, dnia 16 września 2025 r.
REKTOR
prof. dr hab. Beata Wojciechowska
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl. Administrator informuje, że:
- Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
- dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
-
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych, - posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl lub na ww. adres pocztowy.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.)
** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 z zm.)
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2025-09-17 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2025-09-17 09:21:30 |
Data aktualizacji: | 2025-09-17 09:21:30 |
Liczba wyświetleń strony: 27