Lp. |
Umowa |
Zleceniodawca |
Zleceniobiorca |
Data dodania |
Polecenie |
1 |
ADP.2301.63.2020 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dostawa mebli na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-24 16:07:57 |
wyświetl szczegóły
|
2 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/zawarciu umowy w postępowaniu ADP.2301.71.2020
Dostawa bigówki dla Wydawnictwa UJK
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
ANGRO Grzegorz Maciszewski ul. Niciarniana 45 92-320 Łódź łódzkie |
2021-02-24 15:05:07 |
wyświetl szczegóły
|
3 |
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA ADP.2301.50.2020
Linia technologiczna do wykonywania bloczków parafinowych i preparatów mikroskopowych z systemem znakowania preparatów
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-24 11:38:33 |
wyświetl szczegóły
|
4 |
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ADP.2301.6.2021
„Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników obozu zimowego w Bukowinie Tatrzańskiej 2 „
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
Górski Ośrodek Wczasowy STASINDA Zofia Rzadkosz ul. Karpęciny 5 34-530 Bukowina Tatrzańska małopolskie |
2021-02-19 09:50:56 |
wyświetl szczegóły
|
5 |
Informacja z otwarcia ofert ADP.2301.6.2021
Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników obozu zimowego w Bukowinie Tatrzańskiej
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-17 14:09:41 |
wyświetl szczegóły
|
6 |
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia ADP.2301.6.2021
"Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników obozu zimowego w Bukowinie Tatrzańskiej”.
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-17 13:36:25 |
wyświetl szczegóły
|
7 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/zawarciu umowy w postępowaniu ADP.2301.5.2021
Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników kursu instruktora narciarstwa
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
Górski Ośrodek Wczasowy STASINDA Zofia Rzadkosz ul. Karpęciny 5 34-530 Bukowina Tatrzańska małopolskie |
2021-02-16 14:54:51 |
wyświetl szczegóły
|
8 |
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ADP.2301.5.2021
Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników kursu instruktora narciarstwa
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-15 15:56:31 |
wyświetl szczegóły
|
9 |
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA - Cz. I ADP.2301.46.2020
Dostawa aparatury naukowej
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-11 12:49:59 |
wyświetl szczegóły
|
10 |
Informacja z otwarcia ofert ADP.2301.5.2021
Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników kursu instruktora narciarstwa
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-11 11:49:20 |
wyświetl szczegóły
|
11 |
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ADP.2301.5.2021
Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników kursu instruktora narciarstwa
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-11 10:17:49 |
wyświetl szczegóły
|
12 |
informacja o zawarciu umowy dot. ADP.2301.51 2020
dostawa mebli
05/02/2021 S25
I.II.IV.V.V.V.V.VI.
Polska-Kielce: Meble
2021/S 025-059017
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Barbara Kotras
E-mail: bkotras@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497278
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa mebli
Numer referencyjny: ADP.2301.51.2020
II.1.2)Główny kod CPV
39100000 Meble
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
— cz. I – wózek reanimacyjny 6 szt.,
— cz. II:
1. łóżko intensywnej terapii 2 szt.;
2. kozetka lekarska 6 szt.;
3. łóżko porodowe 1 szt.;
4. wózek transportowo-zabiegowy 4 szt.,
— cz. III: meble medyczne (stoliki 2 szt.; wózek 1 szt.; podnóżek 1 szt.; stojaki 2 szt.; stół 2 szt.; szafa 10 szt.),
— cz. IV: meble biurowe (biurka 37 szt.; kontenery 11 szt.; krzesła 66 szt.; fotele komp. 26 szt.; regały 12 szt.; szafa 15 szt.; zabudowa meblowa 6 kpl).
Kod CPV: 39100000-3 Meble; 33192000-2 Meble medyczne; 39130000-2 Meble biurowe; 3918000-7 Meble laboratoryjne; 39150000-8 Różne meble i wyposażenie.
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 295 381.37 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa mebli
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000 Meble medyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Kielce, ul. IX Wieków Kielc 19
II.2.4)Opis zamówienia:
Wózek reanimacyjny 6 sztuk
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 10
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą: Medicus – Centrum Symulacji Medycznej UJK.
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa mebli
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000 Meble medyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Kielce, ul. IX Wieków Kielc 19
II.2.4)Opis zamówienia:
1. łóżko intensywnej terapii 2 sztuki;
2. kozetka lekarska 6 sztuk;
3. łóżko porodowe 1 sztuka;
4. wózek transportowo-zabiegowy 4 sztuki.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 10
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą: Medicus – Centrum Symulacji Medycznej UJK.
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa mebli
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000 Meble medyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Kielce, ul. IX Wieków Kielc 19
II.2.4)Opis zamówienia:
1. stolik jezdny ze stali nierdzewnej 1 sztuka;
2. stolik do instrumentów medycznych 1 sztuka;
3. wózek do worków foliowych 1 sztuka;
4. podnóżek chirurgiczny 1 sztuka;
5. stojak na kroplówki 1 sztuka;
6. stojak podwójny z misami 1 sztuka;
7. stół roboczy z półką 2 sztuki;
8. szafa lekarska metalowa 3 sztuki;
9. szafa lekarska metalowa 7 sztuk.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 10
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą: Medicus – Centrum Symulacji Medycznej UJK.
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa mebli
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39130000 Meble biurowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Kielce, ul. IX Wieków Kielc 19
II.2.4)Opis zamówienia:
1. biurko 37 sztuk;
2. kontener pod biurkowy 11 sztuk;
3. krzesło z pulpitem 18 sztuk;
4. krzesło dla studentów 48 sztuk;
5. fotel komputerowy 26 sztuk;
6. regał otwarty 1 sztuka;
7. regał otwarty 3 sztuki;
8. regał otwarty 1 sztuka;
9. szafa aktowa 3 sztuki;
10. szafa aktowa 9 sztuk;
11. regał otwarty 2 sztuki;
12. regał otwarty 5 sztuk;
13. szafa aktowa 3 sztuki;
14. zabudowa meblowa 1 kpl;
15. zabudowa meblowa 1 kpl;
16. zabudowa meblowa 1 kpl;
17. zabudowa meblowa 1 kpl;
18. zabudowa meblowa 1 kpl;
19. zabudowa meblowa 1 kpl.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 10
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Inwestycja jest współfinansowana ze Środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą: Medicus – Centrum Symulacji Medycznej UJK.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 219-537213
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: 1
Część nr: 1
Nazwa:
Dostawa mebli
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
29/01/2021
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Zakład Techniki Medycznej Tech-Med Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Ernsta Petersona 6A
Miejscowość: Bydgoszcz
Kod NUTS: PL613 Bydgosko-toruński
Kod pocztowy: 85-862
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 35 639.83 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 35 340.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: 2
Część nr: 2
Nazwa:
Dostawa mebli
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
29/01/2021
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Prestige-Med Spółka Cywilna
Adres pocztowy: ul. Sądowa 18A
Miejscowość: Świecie
Kod NUTS: PL618 Świecki
Kod pocztowy: 86-100
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 100 309.82 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 93 300.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: 3
Część nr: 3
Nazwa:
Dostawa mebli
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: nie
V.1)Informacje o nieudzieleniu zamówienia
Zamówienia/zamówienia na część nie udzielono
Nie otrzymano ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub wszystkie otrzymane oferty lub wnioski zostały odrzucone
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: 4
Część nr: 4
Nazwa:
Dostawa mebli
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
29/01/2021
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Logan Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Lasówka 42
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 30-718
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 102 919.81 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 133 880.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)Informacje dodatkowe:
W sekcji V.2.4 podano całkowitą końcową wartość poszczególnych części bez podatku VAT, który wynosi dla części I 8 %, dla części II 8 %, dla części IV 23 %.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
9. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
10. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
11. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
12. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
13. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
01/02/2021
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-10 08:36:20 |
wyświetl szczegóły
|
13 |
ADP.2301.60.2020 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dostawa aparatury naukowej
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-08 08:34:33 |
wyświetl szczegóły
|
14 |
Informacja o wyniku/unieważnieniu postępowania ADP.2301.1.2021
Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników obozu zimowego w Bukowinie Tatrzańskiej.
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-05 13:32:29 |
wyświetl szczegóły
|
15 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w części 3,6,8,9,10,12 postępowania ADP.2301.45.2020
w postępowaniu ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
Marksoft Marek Kundera Kielce
ul. Warszawska 25 A 25-512 Kielce świętokrzyskie |
2021-02-04 15:00:00 |
wyświetl szczegóły
|
16 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w części 16 i 19 postępowania ADP.2301.45.2020
w postępowaniu ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18/204 26-600 Radom mazowieckie |
2021-02-04 14:57:33 |
wyświetl szczegóły
|
17 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Części 13 postępowania ADP.2301.45.2020
w postępowaniu ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. Przyborowskiego 4/1 25-417 Kielce świętokrzyskie |
2021-02-04 14:55:48 |
wyświetl szczegóły
|
18 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Część 1,2,4,5,7,14 postępowania ADP.2301.45.2020
w postępowaniu ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
Framko 2 Spółka Jawna J.Strykowski S.Miazga ul. Duża 22 25-013 Kielce świętokrzyskie |
2021-02-04 14:54:12 |
wyświetl szczegóły
|
19 |
Informacja z otwarcia ofert ADP.2301.1.2021
Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników obozu zimowego w Bukowinie Tatrzańskiej
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-04 13:55:27 |
wyświetl szczegóły
|
20 |
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ADP.2301.1.2021
Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników obozu zimowego w Bukowinie Tatrzańskiej
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-04 11:58:35 |
wyświetl szczegóły
|
21 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/zawarciu umowy w postępowaniu ADP.2301.68.2020 cz. 2
Dostawa odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "CHEMLAND" Zbigniew Bartczak ul. Usługowa 3 73-110 Stargard Szczeciński zachodniopomorskie |
2021-02-03 15:03:58 |
wyświetl szczegóły
|
22 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/zawarciu umowy w postępowaniu ADP.2301.58.2020
Dostawa odczynników chemicznych
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
jak w treści jak w treści
|
2021-02-03 11:52:24 |
wyświetl szczegóły
|
23 |
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA ADP.2301.50.2020
dostawa linii do wykonywania bloczków parafinowych i preparatów mikroskopowych z systemem znakowania preparatów
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-03 09:13:02 |
wyświetl szczegóły
|
24 |
ADP.2301.63.2020 - Informacja z otwarcia ofert
Dostawa mebli na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-02-02 13:36:06 |
wyświetl szczegóły
|
25 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/zawarciu umowy w postępowaniu ADP.2301.70.2020
Wymiana zaworów w pomieszczeniu ze zbiornikami wody p.poż D.S. FAMA oraz wymiana hydrantu nadziemnego przy budynku Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
PGInstal Grzegorz Pacia Mychów Kolonia 27 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski świętokrzyskie |
2021-02-01 12:13:44 |
wyświetl szczegóły
|
26 |
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA ADP>2301.62.2020
Dostawa aparatury naukowej
ADP.2301.62. 2020 Kielce, dnia 26.01.2021r.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) informujemy, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „ Dostawa aparatury naukowej”
zostało unieważnione.
Podstawa prawna: Art. 93 ust. 1 pkt. 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;
Uzasadnienie faktyczne : w ww. postępowaniu złożono jedną ofertę. Zaproponowano w ofercie urządzenie o parametrach nie spełniających wymagań opisanych w SIWZ (w szczególności brak stacji odwróconej osmozy; brak możliwości wykorzystania wody demineralizowanej na inne potrzeby laboratoryjne) Zamawiający odrzucił ww. ofertę na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-26 10:51:11 |
wyświetl szczegóły
|
27 |
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ADP.2301.61.2020
Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Collegium Medicum UJK
ADP.2301.61. 2020 Kielce, dnia 25.01.2021r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) informujemy, że w dniu 25.01.2021 r. złożono nw. oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa sprzętu dydaktycznego do Collegium Medicum UJK”
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości : Część I 121.520,00 zł; część II 148.140,00 zł;
Podczas otwarcia ofert podano do wiadomości następujące informacje:
Nr
oferty Firma oraz adresy wykonawców Cena brutto w PLN Okres gwarancji Termin płatności/termin realizacji
1. Simedu Sp. z o.o.
Siedziba: ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra CZĘŚĆ I
94 222,92
CZĘSĆ II
195 396,57 Część I 24 miesiące
Część II 36 miesięcy 30 dni/ 6 tygodni
2. Back 2 Function sp. z o.o.
Siedziba: ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa CZĘŚĆ I
136.407
Część I 36 miesięcy 30 dni/ 8 tygodni
3. Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz
Siedziba: 72-510 Wolin, ul. Niedamira 10 CZĘŚĆ I: 84780,21 Część I 36 miesięcy 30 dni/ 6 tygodni
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w/w Wykonawcy w ciągu 3 dni od zamieszczenia niniejszej informacji z otwarcia ofert, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-25 14:03:29 |
wyświetl szczegóły
|
28 |
ADP.2301.60.2020 - Informacja z otwarcia ofert
"Dostawa aparatury naukowej"
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-22 11:36:31 |
wyświetl szczegóły
|
29 |
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ADP.2301.70.2020
Wymiana zaworów w pomieszczeniu ze zbiornikami wody p.poż D.S. FAMA oraz wymiana hydrantu nadziemnego przy budynku Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-22 11:17:59 |
wyświetl szczegóły
|
30 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/zawarciu umowy w postępowaniu ADP.2301.59.2020
Dostawa precyzyjnego sprzętu optycznego
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
PRECOPTIC Co. WOJCIECHOWSCY Sp. Jawna ul. Arkuszowa 60 01-934 Warszawa mazowieckie |
2021-01-21 11:36:09 |
wyświetl szczegóły
|
31 |
ADP.2301.54.2020 - Informacja o wyborze oferty
Wykonanie naprawy pokrycia dachowego i wymiana więźby na budynku Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK w Kielcach
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-20 15:25:12 |
wyświetl szczegóły
|
32 |
ogłoszenie o unieważnieniu postepowania w części 3 i 4 postępowania ADP.2301.52.2020
Dostawa środków i materiałów medycznych .” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.12.2020 r. pod numerem 766166-N-2020 z dnia 2020-12-14 r. Zamieszczone na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 14. 12.2020 r.
Termin składania ofert upłynął w dniu 22.12.2020 o godzinie 10:00
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej o godzinie 10.15
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-19 12:05:51 |
wyświetl szczegóły
|
33 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w części 1 i 2 postępowania ADP.2301.52.2020
Dostawa środków i materiałów medycznych .” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.12.2020 r. pod numerem 766166-N-2020 z dnia 2020-12-14 r. Zamieszczone na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 14. 12.2020 r.
Termin składania ofert upłynął w dniu 22.12.2020 o godzinie 10:00
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej o godzinie 10.15
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
SINMED sp. z.o.o. ul. Graniczna 32b, 44-178 Przyszowice 44-178 Przyszowice śląskie |
2021-01-19 12:05:00 |
wyświetl szczegóły
|
34 |
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ADP.2301.62.2021
Dostawa aparatury naukowej
ADP.2301.62. 2020 Kielce, dnia 18.01.2021r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) informujemy, że w dniu 26.10.2020 r. złożono nw. oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „ Dostawa aparatury naukowej”
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości : 67.156,99 zł.
Podczas otwarcia ofert podano do wiadomości następujące informacje:
Nr
oferty Firma oraz adresy wykonawców Cena brutto w PLN Okres gwarancji Termin płatności/termin realizacji
1. Spectro-Lab Jan Borkowski
AL. 3 Maja 2/170,
00-391 Warszawa 63 161,00 24 miesiące 30 dni/ 60 dni
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w/w Wykonawcy w ciągu 3 dni od zamieszczenia niniejszej informacji z otwarcia ofert, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-18 12:20:23 |
wyświetl szczegóły
|
35 |
Informacja z otwarcia ofert ADP.2301.70.2020
Wymiana zaworów w pomieszczeniu ze zbiornikami wody p.poż D.S. FAMA oraz wymiana hydrantu nadziemnego przy budynku Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-18 11:25:59 |
wyświetl szczegóły
|
36 |
INFORMACJA O WYNIKU ADP.2301.51.2020
Dostawa mebli
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-18 10:00:23 |
wyświetl szczegóły
|
37 |
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ADP.2301.68.2020, cz. 2 oraz o unieważnieniu postępowania w cz. 1 i 3
Dostawa odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-15 14:15:18 |
wyświetl szczegóły
|
38 |
Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu ADP.2301.45.2020 Część 1,2,4,5,7,14
Zgodnie z treścią art. 92 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
"FRAMKO 2" Kielce, ul. Duża 22 25-013 Kielce świętokrzyskie |
2021-01-13 14:32:52 |
wyświetl szczegóły
|
39 |
Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu ADP.2301.45.2020 Część 13
Zgodnie z treścią art. 92 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
MaN Complex Kielce, ul. Przyborowskiego 4/1 25-417 Kielce świętokrzyskie |
2021-01-13 14:30:36 |
wyświetl szczegóły
|
40 |
Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu ADP.2301.45.2020
Zgodnie z treścią art. 92 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18/204 26-600 Radom mazowieckie |
2021-01-13 14:28:46 |
wyświetl szczegóły
|
41 |
Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystbniejszej w postępowaniu DP.2301.45.2020 cz.3,6,8,9,10,12
Zgodnie z treścią art. 92 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
Marksoft Marek Kundera Kielce
ul. Warszawska 25 A 25-512 Kielce świętokrzyskie |
2021-01-13 14:25:42 |
wyświetl szczegóły
|
42 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/zawarciu umowy w postępowaniu ADP.2301.48.2020
Świadczenie usług pralniczych dla UJK w Kielcach
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
TOM- MARG ZPCH sp. z o.o. ul. Płk. St. Dąbka 16
Kraków 30-732 Kraków małopolskie |
2021-01-11 13:48:47 |
wyświetl szczegóły
|
43 |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/zawarciu umowy w postępowaniu ADP.2301.57.2020
Dostawa urządzeń do druku dla Wydawnictwa UJK
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
jak w treści jak w treści
|
2021-01-08 15:22:35 |
wyświetl szczegóły
|
44 |
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ADP.2301.59.2020 pn. „Dostawa precyzyjnego sprzętu optycznego"
Dostawa precyzyjnego sprzętu optycznego
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-08 09:13:41 |
wyświetl szczegóły
|
45 |
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ADP.2301.58.2020 pn. „Dostawa odczynników chemicznych"
Dostawa odczynników chemicznych
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-08 09:02:26 |
wyświetl szczegóły
|
46 |
Informacja z otwarcia ofert ADP.2301.68.2020
Dostawa odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2021-01-07 10:38:45 |
wyświetl szczegóły
|
47 |
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA ADP.2301.45.2020 w części 11, 15,17,18
Dot. : postępowania ADP.2301.45.2020 na „Dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 11, 15,17,18
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 06.11.2020 r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 217-530245 (wysłano do publikacji w dniu 03.11.2020 r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 06.11.2020 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 06.11.2020 r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 06.11.2020 r.
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej 14.12.2020 r. o godzinie 11.00
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2020-12-31 10:40:33 |
wyświetl szczegóły
|
48 |
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej ADP.2301.57.2020 pn. „Dostawa urządzeń do druku dla Wydawnictwa UJK" cz. 1 i 2 oraz o unieważnieniu postępowania w cz. 3
Dostawa urządzeń do druku dla Wydawnictwa UJK
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2020-12-30 13:55:03 |
wyświetl szczegóły
|
49 |
Informacja z otwarcia ofert ADP.2301.59.2020
Dostawa precyzyjnego sprzętu optycznego
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2020-12-29 10:29:24 |
wyświetl szczegóły
|
50 |
ogłoszenie o unieważnieniu postepowania w części 3 i 4 postępowania ADP.2301.52.2020
Zamawiający Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach działając na podstawie art. 92 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( Dz.U z 2019 r. poz. 1843) informuje, że w postępowaniu ADP.2301.52.2020 na
Dostawa środków i materiałów medycznych .” zostały złożone oferty następujących Wykonawców:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.12.2020 r. pod numerem 766166-N-2020 z dnia 2020-12-14 r. Zamieszczone na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 14. 12.2020 r.
Termin składania ofert upłynął w dniu 22.12.2020 o godzinie 10:00
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej o godzinie 10.15
|
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kielce, ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce świętokrzyskie |
brak brak
|
2020-12-28 12:16:12 |
wyświetl szczegóły
|