Zakończone przetargi

DP.2301.50.2018 Usługa dobrowolnych ubezpieczeń.

DP.2301.50.2018 Usługa dobrowolnych ubezpieczeń.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2018.10.04 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2018.10.04 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 (Kancelaria Ogólna).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Dla części I i II umowa zawarta będzie na 4 lata z możliwością jej skrócenia.
  • Wymagania: jak wyżej w treści ogłoszenia
  • Warunki udziału w postepowaniu: jak wyżej w treści ogłoszenia
  • Wadium: 86000 PLN
  • Kryteria wyboru: jak wyżej w treści ogłoszenia
  • Specyfikacja: Specyfikacja znajduje się w załączniku do niniejszego ogłoszenia.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Polska-Kielce: Usługi ubezpieczeń na życie
2018/S 161-368561
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
Kielce
25-369
Polska
Osoba do kontaktów: Dariusz Lenard
Tel.: +48 413497277
E-mail: dzp@ujk.edu.pl
Faks: +48 413445615
Kod NUTS: PL721
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 (Kancelaria Ogólna)
Kielce
25-369
Polska
Osoba do kontaktów: Dariusz Lenard
Tel.: +48 413497277
E-mail: dzp@ujk.edu.pl
Faks: +48 413445615
Kod NUTS: PL721
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Usługa dobrowolnych ubezpieczeń
Numer referencyjny: DP.2301.50.2018
II.1.2)Główny kod CPV
66511000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem I części zamówienia, jest dobrowolne ubezpieczenie na życie wraz z ubezpieczeniem na prawach OPCJI dla pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin.
Do ubezpieczenia może przystąpić każdy pracownik Zamawiającego zatrudniony na umowę o pracę, pod warunkiem, że w chwili przystąpienia ukończył 18 lat, a nie ukończył 75 roku życia (lub 80 roku życia, gdy Wykonawca fakultatywnie zadeklaruje pełną ochronę dla tej grupy wiekowej).
Przewidywana liczba Ubezpieczonych w grupie I – 600 osób.
Przewidywana liczba ubezpieczonych w grupie II – 600 osób.
Przedmiotem II części zamówienia jest zdrowie ubezpieczonego oraz życie ubezpieczonego.
Umowa ubezpieczenia z wybranym Wykonawcą wchodzi w życie w momencie, gdy łączna liczba zainteresowanych ubezpieczeniem w obu wariantach przekroczy 140 osób. Umowa jest zawieszana, gdy liczba osób ubezpieczonych w każdym pakiecie jest mniejsza niż 5 osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dobrowolne ubezpieczenie na życie wraz z ubezpieczeniem na prawach opcji dla pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin.
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
66511000
66512100
66512210
66512220
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Kielce
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia - umowa dobrowolnego ubezpieczenia na życie, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz świadczeń dodatkowych związanych ze zdrowiem wraz z ubezpieczeniem na prawach OPCJI pracowników Zamawiającego (Ubezpieczającego) oraz członków ich rodzin.
2. Umowa ubezpieczenia będzie obowiązywać od dnia 1.12.2018 roku.
3. Ubezpieczenie pracowników Zamawiającego lub członków ich rodzin jest dobrowolne.
4. Do ubezpieczenia może przystąpić każdy pracownik Zamawiającego zatrudniony na umowę o pracę, pod warunkiem, że w chwili przystąpienia ukończył 18 lat, a nie ukończył 75 roku życia (80 roku życia, gdy Wykonawca fakultatywnie zadeklaruje pełną ochronę dla tej grupy wiekowej).
5. Do ubezpieczenia mogą przystąpić również członkowie rodzin pracowników Ubezpieczającego, z zastrzeżeniem, że członek rodziny danego pracownika może przystąpić do ubezpieczenia jeśli przystąpi do niego sam pracownik. Przez członków rodziny pracownika Ubezpieczającego rozumie się małżonka, partnera życiowego lub pełnoletnie dziecko, którzy w chwili przystąpienia do ubezpieczenia ukończyli 18 lat, a nie ukończyli 69 roku życia.
6. Wobec Ubezpieczonych pracowników Zamawiającego, którzy nie ukończyli jeszcze 75 roku życia, Wykonawca nie będzie stosował żadnych ograniczeń w zakresie ubezpieczenia jak i wypłacie wszystkich świadczeń objętych ochroną ze względu na wiek (lub do 80 roku życia, gdy Wykonawca przyjmie taki zapis fakultatywnie).
7. Wobec Ubezpieczonych członków rodzin pracowników Zamawiającego, którzy nie ukończyli jeszcze 69 roku życia, Wykonawca nie będzie stosował żadnych ograniczeń w zakresie ubezpieczenia jak i wypłacie wszystkich świadczeń objętych ochroną ze względu na wiek.
8. W okresie trwania umowy z Wykonawcą będą funkcjonować 2 grupy (warianty ubezpieczeń) ze zróżnicowanym zakresem świadczeń i wysokością składki:
— Przewidywana liczba ubezpieczonych w grupie I – 600 osób
— Przewidywana liczba ubezpieczonych w grupie II – 600 osób
9. Każda osoba może dokonać swobodnego wyboru wariantu ubezpieczenia (określanego jako grupa I oraz II), w ramach którego chce być ubezpieczona.
10. Ubezpieczony może dokonać zmiany wybranego wariantu ubezpieczenia (grupy), pod warunkiem, że okres obowiązywania wybranego przez Ubezpieczonego wariantu ubezpieczenia nie będzie krótszy niż rok.
11. Ubezpieczający nie gwarantuje, że do ubezpieczenia przystąpi określona powyżej liczba osób. Nie gwarantuje również żadnego podziału stosunkowego na grupy. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania wszystkich wariantów ubezpieczenia do końca trwania umowy, bez względu na liczebność ubezpieczonych w danym wariancie.
12. Przystępowanie do ubezpieczenia przez pracowników oraz członków ich rodzin następować będzie bez oceny ryzyka medycznego, co oznacza, że Wykonawca nie uzależnia możliwości przystąpienia do ubezpieczenia od ich stanu zdrowia, nie wyłączając tym samym z zakresu ubezpieczenia występujących przed datą zawarcia umowy stanów chorobowych Ubezpieczonych, w tym następstw nieszczęśliwych wypadków. Dotyczy pracowników i członków ich rodzin którzy byli już ubezpieczeni w programie pracowniczego ubezpieczenia na życie funkcjonującym u Zamawiającego oraz dla pracowników Zamawiającego przystępujących do umowy ubezpieczenia w przyszłości.
13. Początek odpowiedzialności Wykonawcy względem Ubezpieczonego następuje pierwszego dnia następnego miesiąca, po miesiącu w którym Ubezpieczony złożył Wykonawcy podpisaną deklarację przystąpienia.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 48
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia;
Kryteria oceny ofert część I:
1) Cena ubezpieczenia - Waga oferty - 50 %
2) Dodatkowy zakres ubezpieczenia - Waga oferty - 50 %
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Ubezpieczenie opieki zdrowotnej
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
66511000
66512100
66512210
66512220
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Kielce
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zdrowie ubezpieczonego oraz życie ubezpieczonego, gdy tak stanowią OWU Wykonawcy, przy czym warunki ubezpieczenia na życie Ubezpieczonego w tym suma ubezpieczenia oraz zasady spełniania świadczenia regulowane są wyłącznie przez Wykonawcę w OWU oraz ofercie.
2. Umowa ubezpieczenia wchodzi w życie w momencie, gdy łączna liczba zainteresowanych ubezpieczeniem w obu wariantach przekroczy 140 osób. Umowa jest zawieszana, gdy liczba osób ubezpieczonych w każdym pakiecie jest mniejsza niż 5 osób. W przypadku gdy zajdzie konieczność zawieszenia umowy ze względu na zbyt małą liczbę Ubezpieczonych, Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić pisemnie o tym fakcie ubezpieczonych oraz Zamawiającego na minimum 2 miesiące przed zawieszeniem umowy.
3. Ubezpieczenie jest dobrowolne. Osoby spełniające kryteria przynależności do grup ubezpieczonych mogą w dowolnym momencie trwania umowy do niej wstępować lub występować.
4. Do ubezpieczenia może przystąpić każdy pracownik Ubezpieczającego zatrudniony na umowę o pracę, pod warunkiem, że w chwili przystąpienia ukończył 18 lat, a nie ukończył 70 roku życia, lub 80 lat, gdy Wykonawca fakultatywnie zadeklaruje pełną ochronę dla tej grupy wiekowej oraz w chwili podpisania deklaracji przystąpienia, osoba ta nie znajdowała się w szpitalu, hospicjum lub placówce dla przewlekle chorych lub nie jest uznana za niezdolną do pracy orzeczeniem właściwego organu.
5. W okresie trwania umowy z Wykonawcą będą funkcjonować 2 pakiety ubezpieczeń ze zróżnicowanym zakresem świadczeń i wysokością składki. Wykonawca w trakcie umowy, będzie mógł swobodnie obniżać składki w stosunku do składki z oferty, celem zachęcenia większej liczby pracowników UJK do przystąpienia do ubezpieczenia zdrowotnego.
6. Każda osoba może dokonać swobodnego wyboru wariantu ubezpieczenia (określanego jako pakiet I lub II), w ramach którego chce być ubezpieczona.
7. Ubezpieczony może dokonać zmiany wybranego wariantu/pakietu świadczeń ubezpieczenia w rocznicę umowy ubezpieczenia tj. raz w roku, lub częściej, gdy tak stanowią OWU Wykonawcy.
8. Początek odpowiedzialności Wykonawcy względem Ubezpieczonego następuje pierwszego dnia następnego miesiąca, po miesiącu w którym Ubezpieczony złożył Wykonawcy podpisaną deklarację przystąpienia.
9. Przedmiotem ubezpieczenia jest wystąpienie u Ubezpieczonego choroby lub uszkodzenia ciała skutkujące potrzebą skorzystania ze świadczeń zdrowotnych lub wypłata świadczenia za śmierć Ubezpieczonego gdy tak stanowią OWU Wykonawcy.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 48
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia;
Kryteria oceny ofert część II:
1) Cena ubezpieczenia - Waga oferty - 60 %
2) Dodatkowy zakres ubezpieczenia - Waga oferty - 40 %
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie lub inny równoważny dokument uprawniający do świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1170) - dotyczy części I, II.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia zezwolenia lub innego równoważnego dokumentu uprawniającego do świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1170) - dotyczy części I i II.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: dla części I 3 000 000,00 PLN (słownie złotych: trzy miliony 00/100); dla części II 200 000 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100),
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w ust. 1.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
— w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usługi ubezpieczenia o minimalnej wartości: dla części I 1 000 000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion 00/100) brutto każda; dla części II 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) brutto każda.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość usług sumuje się.
— dysponuje minimum: (dla części I), 2 osobami do obsługi pracowników zamawiającego; (dla części II), 1 osobą do obsługi pracowników zamawiającego.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Z treści wykazu i dowodów potwierdzających wykonanie robót musi wynikać spełnianie warunku, o którym mowa w SIWZ Rozdział V.1.2) c) tiret pierwszy;
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za obsługę pracowników zamawiającego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Z treści wykazu musi wynikać spełnianie warunku, o którym mowa w SIWZ Rozdział V.1.2) c) tiret drugi;
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 122-277162
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 04/10/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 04/10/2018
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
1. Osobą uprawnioną przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Dariusz Lenard, telefon: 41 3497277, e-mail: dzp@ujk.edu.pl
2. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy oraz osoby zainteresowane mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.
3. Podczas otwarcia ofert zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: dla części I: 80 000,00 PLN (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100); dla części II: 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
a) art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy Pzp,
b) art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
3. Do oferty wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ. Oświadczenie składa się na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE. Informacje zawarte w JEDZ będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. JEDZ składa się wyłącznie w formie elektronicznej.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
5. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie JEDZ dotyczące tych podmiotów.
Ponadto Wykonawca złoży:
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa,
b) Dowód wniesienia wadium – jeżeli będzie wniesione w innej formie niż pieniężna.
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy PZP.
7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/08/2018


Polska-Kielce: Usługi ubezpieczeń na życie
2018/S 162-371181
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 161-368561)
Legal Basis:
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
Kielce
25-369
Polska
Osoba do kontaktów: Dariusz Lenard
Tel.: +48 413497277
E-mail: dzp@ujk.edu.pl
Faks: +48 413445615
Kod NUTS: PL721
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Usługa dobrowolnych ubezpieczeń
Numer referencyjny: DP.2301.50.2018
II.1.2)Główny kod CPV
66511000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem I części zamówienia, jest dobrowolne ubezpieczenie na życie wraz z ubezpieczeniem na prawach OPCJI dla pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin.
Do ubezpieczenia może przystąpić każdy pracownik Zamawiającego zatrudniony na umowę o pracę, pod warunkiem, że w chwili przystąpienia ukończył 18 lat, a nie ukończył 75 roku życia (lub 80 roku życia, gdy Wykonawca fakultatywnie zadeklaruje pełną ochronę dla tej grupy wiekowej).
Przewidywana liczba Ubezpieczonych w grupie I – 600 osób.
Przewidywana liczba ubezpieczonych w grupie II – 600 osób.
Przedmiotem II części zamówienia jest zdrowie ubezpieczonego oraz życie ubezpieczonego.
Umowa ubezpieczenia z wybranym Wykonawcą wchodzi w życie w momencie, gdy łączna liczba zainteresowanych ubezpieczeniem w obu wariantach przekroczy 140 osób. Umowa jest zawieszana, gdy liczba osób ubezpieczonych w każdym pakiecie jest mniejsza niż 5 osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/08/2018
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 161-368561
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
Powinno być:
Do dotychczasowej treści dopisano treść poniżej:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
6.1 w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 5 pkt 1:
1) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; dotyczy: odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG).
6.2 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716).
VII.2)Inne dodatkowe informacje:
12 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
a) w pkt. 6.1 ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
— Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby,
— dokumenty, o których mowa lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) w pkt. 6.2 ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) w pkt. 6.2 ppkt 2) i 3) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 6.2 ppkt 1), składa dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 23.08.2018 r. pod numerem 2018/S 161-368561.
2. Na stronie internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl - dnia 24.08.2018 r.
3. Na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego - dnia 24.08.2018 r.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie:
1. dla części I: 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100);
2. dla części II: 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA!!!!! 20.09.2018
Zamawiający informuje, że w Załączniku nr 1 przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania.

UWAGA!!!!! 26.09.2018
Zamawiający informuje, że w Załączniku nr 2 przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania.

Osobą uprawnioną przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Dariusz Lenard, telefon: 41 3497277, e-mail: dzp@ujk.edu.pl