Zakończone przetargi

Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia wraz z usługą obsługi szatni w budynkach UJK

Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia wraz z usługą obsługi szatni w budynkach UJK

Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi

  • Termin składania ofert: 2019.08.19 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2019.08.19 10:30
  • Termin związania ofertą: jak w SIWZ
  • Miejsce składania ofert: jak w SIWZ
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: jak w SIWZ
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: jak w SIWZ
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: jak w SIWZ
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 01.10.2019 - 30.09.2021
  • Wymagania: jak w ogłoszeniu powyżej
  • Warunki udziału w postepowaniu: jak w ogłoszeniu powyżej
  • Wadium: 20000 PLN
  • Kryteria wyboru: jak w ogłoszeniu powyżej
  • Specyfikacja: SIWZ stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Polska-Kielce: Usługi ochroniarskie
2019/S 147-362888
Usługi społeczne i inne szczególne usługi – zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
Kielce
25-369
Polska
Osoba do kontaktów: Dariusz Lenard, Sylwia Zubek
Tel.: +48 413497344
E-mail: dzp@ujk.edu.pl
Faks: +48 413445615
Kod NUTS: PL721

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.ujk.edu.pl/
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia Publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia wraz z usługą obsługi szatni w budynkach UJK

Numer referencyjny: DP.2301.35.2019
II.1.2)Główny kod CPV
79710000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą szatni w budynkach Zamawiającego.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Obiekty UJK wyszczególnione w SIWZ.

II.2.4)Opis zamówienia:

Ochrona osób i mienia to działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.

Przez ochronę fizyczna należy rozumieć stałą obecność pracownika ochrony w określonym przez Zamawiającego miejscu i czasie.

II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia lub umowy ramowej
Początek: 01/10/2019
Koniec: 30/09/2021
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę, świadczące u Zamawiającego usługę w zakresie ochrony fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektu były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.4)Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

3) zdolności technicznej lub zawodowej.

W celu wykazania spełnienia w/w warunków należy posiadać:

1) ważną koncesję na prowadzenie dział w zakresie objętym zamówieniem

2) ważne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej dział na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN,

3) wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed ter. skł. ofert należycie wykonał lub wykonuje, przez okres nie krótszy niż 12 m-cy minimum 2 usługi na 600 000,00 PLN brutto każda.

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN

Kryterium oceny ofert: cena 80 %, doświadczenie Wykonawcy 20 %.

Szczegółowe inf. jakie dokumenty należy złożyć w celu potwierdzenia w/w warunków zawiera SIWZ

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunkiem podpisania umowy będzie przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji planu dozoru obiektu w terminie do 5 dni roboczych od daty przesłania przez Zamawiającego i otrzymania przez Wykonawcę informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Należy posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2142) – Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego (przed podpisaniem umowy) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność przez Wykonawcę.

Należy posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN – Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego (przed podpisaniem umowy) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność przez Wykonawcę.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Forma procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej
IV.1.10)Określenie krajowych przepisów mających zastosowanie do procedury:
Informacje o krajowych procedurach można znaleźć pod adresem: http://www.uzp.gov.pl
IV.1.11)Podstawowe cechy postępowania o udzielenie:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów na usługi społeczne i inne szczególne usługi na podstawie art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

Szczegółowe informacje niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu zostały określone w dokumentacji udostępnionej na stronie internetowej po adresem: https://www.ujk.edu.pl/przetargi/index.php

IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału / Termin wyrażenia zainteresowania udziałem
Data: 14/08/2019
Czas lokalny: 10:00
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyłączenia obiektu ze świadczenia usługi ochrony osób i mienia i obsługi szatni w zależności od faktycznie istniejących potrzeb – poprzez informację przekazaną pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej do uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, najpóźniej do 30 dni przed planowanym wyłączeniem, bez ponoszenia konsekwencji finansowych.

Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość ochranianych obiektów Zamawiającego i okresu wykonywania tych czynności. Faktury należy wystawiać na koniec każdego miesiąca.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1.Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie Pzp, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

2.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu i postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia wysłania ogłoszenia do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

3.Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

4.W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587801

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/07/2019

Ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało:
1)przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu: 29.07.2019
2)opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu: 01.08.2019 pod numerem: 2019/S 147-362888
3)zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu: 01.08.2019
UWAGA!
W dniu 07.08.2019 zostały zamieszczone, jako kolejny załącznik do ogłoszenia, odpowiedzi na zapytania Wykonawców
UWAGA:
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ.
W związku z tym zmianie ulega SIWZ Rozdział III ptk 1 tabela lp. 5, którego treść po wprowadzeniu zmiany jest szczegółowo opisana w załączniku do ogłoszenia. Zamawiający błędnie opisał zakres pracy w szatni w Centrum Komunikacji Medialnej i Informacji Naukowej, ul. Świętokrzyska 21, Kielce, w której nie uwzględnił pracy w niedzielę.
Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.
Zmiany zostały wprowadzone do miniPortalu, sprostowanie przekazane Urzędowi Oficjalnych Wspólnot Europejskich

jak w SIWZ