Zakończone przetargi

Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) urządzeń komputerowych, sprzętu multimedialnego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych, akcesoriów zasilających i części komputerowych (DP.2301.11.2019)

Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) urządzeń komputerowych, sprzętu multimedialnego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych, akcesoriów zasilających i części komputerowych (DP.2301.11.2019)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2019.09.25 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2019.09.25 11:00
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: elektronicznie- jak w treści ogłoszenia
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: jak w treści ogłoszenia
  • Wymagania: jak w treści ogłoszenia
  • Warunki udziału w postepowaniu: jak w treści ogłoszenia
  • Wadium: 4258 PLN
  • Kryteria wyboru: jak w treści ogłoszenia
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

jak w treści ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)
Nazwa i adresy
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
Kielce
25-369
Polska
Osoba do kontaktów: Anna Kowalczyk
Tel.: +48 413497368
E-mail: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
Faks: +48 413445615
Kod NUTS: PL721
Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.ujk.edu.pl/

I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)
Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot

II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) urządzeń komputerowych, sprzętu multimedialnego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych, akcesoriów zasilających i części komputerowych

Numer referencyjny: DP.2301.11.2019
II.1.2)
Główny kod CPV
30200000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie) urządzeń komputerowych, sprzętu multimedialnego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych, akcesoriów zasilających i części komputerowych.

2. Zamówienie zostało podzielone na 22 części.

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Pozostałe kody CPV:

30213300-8 komputer biurkowy

30213100-6 komputery przenośne

30232110-8 drukarki laserowe

30232150-0 drukarki atramentowe

30237100-0 części komputerów

30234600-4 pamięć flash

30237280-5 akcesoria zasilające

30236000-2 różny sprzęt komputerowy

48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32321200-1 urządzenia audiowizualne

32342400-6 sprzęt nagłaśniający

48820000-2 serwery

30216110-0 skanery komputerowe

302374410-6 myszka komputerowa

30237460-1 klawiatury komputerowe

II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) zestawów komputerowych stacjonarnych

Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213300
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Zestaw komputerowy stacjonarny (zaawansowany) – 1 szt.

2) Zestaw komputerowy stacjonarny (ekonomiczny) – 1 szt.

3) Zestaw komputerowy stacjonarny (ekonomiczny) – 1 szt.

4) Zestaw komputerowy stacjonarny (zaawansowany) – 2 szt.

5) Zestaw komputerowy stacjonarny (zaawansowany) – 1 szt.

6) Zestaw komputerowy stacjonarny (ekonomiczny) – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 1 – 480,00 PLN (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych)

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) komputerów przenośnych

Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213100
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Laptop (zaawansowany) – 2 szt.

2) Laptop (zaawansowany) – 1 szt.

3) Laptop (zaawansowany) – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 2 – 230,00 PLN (słownie: trzysta złotych)

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) komputerów przenośnych

Część nr: 3
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213100
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Laptop (zaawansowany) – 2 szt.

2) Laptop – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 3 - 230,00 PLN (słownie: dwieście trzydzieści złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) zestawów komputerowych stacjonarnych

Część nr: 4
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213300
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Zestaw komputerowy stacjonarny (ekonomiczny) – 1 szt.

2) Zestaw komputerowy stacjonarny (ekonomiczny) – 4 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 4 – 280,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) serwera, dysków do serwera, dysków do komputerów

Część nr: 5
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30237100
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Serwer NAS w płytkiej obudowie typu Rack (1U) z procesorem czterordzeniowym i portem 10 GbE

SFP+ - 1 szt.

2) Dyski do serwerów – 5 szt.

3) Dyski do komputerów – 10 szt.

4) Dysk do komputera - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 5 – 107,00 PLN (słownie: sto siedem złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) oprogramowania komputerowego

Część nr: 6
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Oprogramowanie biurowe – 3 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 6 – 19,00 PLN (słownie: dziewiętnaście złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) komputera przenośnego

Część nr: 7
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213100
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Komputer przenośny - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 7 – 105,00 PLN (słownie: sto pięć złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) interaktywnego zestawu do wizualizacji

Część nr: 8
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
32321200
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Zestaw interaktywny do wizualizacji – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 8 – 97,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt siedem złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) urządzeń komputerowych i oprogramowania

Część nr: 9
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213300
30236000
30216110
48000000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 szt.

2) Monitor – 1 szt.

3) Skaner fotograficzny – 1 szt.

4) Skaner dokumentów – 1 szt.

5) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 szt.

6) Oprogramowanie - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 9 – 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) zestawu komputerowego stacjonarnego

Część nr: 10
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213300
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 10 – 48,00 PLN (słownie: czterdzieści osiem złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) urządzenia wielofunkcyjnego, klawiatur do komputera, dysku

Część nr: 11
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30237100
30237410
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.

2) Klawiatura do komputera – 15 szt.

3) Dysk twardy do komputera – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 11– 55,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) zestawu komputerowego stacjonarnego

Część nr: 12
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213300
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Zestaw komputerowy stacjonarny (ekonomiczny) – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 12 – 48,00 PLN (słownie: czterdzieści osiem złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) komputera przenośnego, oprogramowania, drukarki

Część nr: 13
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213100
30232110
48000000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Komputer przenośny – 1 szt.

2) Program udźwiękawiający – 1 szt.

3) Drukarka laserowa kolorowa – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 13 – 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) akumulatorów do zasilaczy UPS

Część nr: 14
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30237280
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Akumulator do zasilacza UPS - 80 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 14 – 94,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt cztery złote).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) monitora LED

Część nr: 15
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30231300
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Monitor LED 32” - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 15 – 40,00 PLN (słownie: czterdzieści złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) komputera stacjonarnego, komputera przenośnego

Część nr: 16
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30213100
30213300
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 szt.

2) Komputer przenośny – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 16 – 160,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) oprogramowania do klonowania dysków oraz dysków

Część nr: 17
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
30237100
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Oprogramowanie do klonowania dysków – 1 szt.

2) Dysk SSD – 5 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 17 – 13,00 PLN (słownie: trzynaście złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) części komputerowych i akcesoriów zasilających

Część nr: 18
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30237100
30237280
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Adapter D-Sub- HDMI – 5 szt.

2) Dysk SSD - 2 szt.

3) Dysk Twardy HDD 2,5” – 6 szt.

4) Kabel D-SUB do projektorów multimedialnych - 5 szt.

5) Zasilacz komputerowy - 2 szt.

6) Zasilacz do komputera Optiplex – 4 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 18 - 56,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt sześć złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) przenośnego zestawu nagłośnieniowego

Część nr: 19
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
32342400
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Przenośny zestaw nagłośnieniowy - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 19 – 16,00 PLN (słownie: szesnaście złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) pendriv, mysz komputerowych, klawiatur komputerowych

Część nr: 20
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30234600
30237410
30237460
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Pendrive 128 GB – 10 szt.

2) Pendrive 64 GB - 20 szt.

3) Pendrive 32 GB - 10 szt.

4) Mysz komputerowa optyczna USB - 10 szt.

5) Klawiatura komputerowa USB – 10 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 20 – 53,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt trzy złote).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej

Część nr: 21
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacją przez 36 miesięcy, dla pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości nielimitowanej, tryb dostępu: online IP z sieci wewnętrznej (login i hasło) oraz dostępy zewnętrzne w ilości 10 sztuk.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 21 – 1 380,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta osiemdziesiąt złotych).

II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa (sprzedaż i dostarczenie) pendrive, klawiatur, mysz optycznych

Część nr: 22
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30234600
30237410
30237460
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie):

1) Pendrive 64 GB – 3 szt.

2) Mysz optyczna przewodowa - 2 szt.

3) Klawiatura przewodowa – 2 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Część 22 – 7,00 PLN (słownie: siedem złotych).

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

Cześć od 1 do 5 - minimum 2 dostawy urządzeń komputerowych dla każdej części;

Cześć 6 - minimum 2 dostawy oprogramowania;

Cześć 7 - minimum 2 dostawy urządzeń komputerowych;

Cześć 8 – minimum 2 dostawy urządzeń audiowizualnych;

Cześć od 9 do 13 - minimum 2 dostawy urządzeń komputerowych dla każdej części;

Cześć 14 - minimum 2 dostawy akcesoriów zasilających/urządzeń komputerowych;

Cześć 15 - minimum 2 dostawy urządzeń komputerowych/monitorów ekranowych;

Cześć 16 - minimum 2 dostawy urządzeń komputerowych;

Cześć 17 - minimum 2 dostawy oprogramowania;

Cześć 18 - minimum 2 dostawy urządzeń komputerowych/części komputerowych/akcesoriów zasilających;

Cześć 19 - minimum 2 dostawy urządzeń audiowizualnych /sprzętu nagłośnieniowego;

Cześć 20 - minimum 2 dostawy urządzeń komputerowych;

Cześć 21 - minimum 2 dostawy oprogramowania;

Cześć 22 - minimum 2 dostawy urządzeń komputerowych.

III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
1. Zawarcie umowy nastąpi odpowiednio dla danej części wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

2. Dopuszczalne zmiany umowy zostały przewidziane w rozdziale XVI SIWZ.

3. Podstawą do wystawienia faktury VAT na płatnika – Zamawiającego, jest należyte wykonanie umowy, potwierdzone pisemnym protokołem odbioru, podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

4. Zamawiający zobowiązuje się uregulować fakturę VAT Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od daty jej doręczenia do siedziby Zamawiającego - przelewem na nr konta bankowego.

5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

6. Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie prze zakupie 0 % stawki podatku VAT, po przedstawieniu odpowiednich potwierdzeń zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26a ustawy z dnia 11.3.2004 o podatku od towarów i usług.

III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura

IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 25/09/2019
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 25/09/2019
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, POLSKA.

2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

3. Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
III kwartał 2019

VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3)
Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

2. Termin związania ofertą wynosi 60 dni.

3. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 5–8 ustawy Pzp;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ.

4. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Oświadczenie składa się na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/U. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przy użyciu poczty elektronicznej lub miniPortalu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne.

6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona dokumentów określonych w Rozdziale VI litera C SIWZ.

7.Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawców/osoby mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, innych podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się w SIWZ.

8. Wymagany, maksymalny termin (okres) realizacji zamówienia wynosi 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin (okres) realizacji zamówienia, niż przedstawiono wyżej. Uwaga: Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

9. Kryterium wyboru ofert jest: cena /C/ - 60 % (waga kryterium), termin realizacji zamówienia /T/ – 40 % (waga kryterium).

10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

11. Wykonawca składa ofertę a pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

12. Szczegółowe informacje nt. sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, kryteriów i sposobu oceny ofert, formie składanych dokumentów oraz przygotowaniu i składaniu oferty zawarte są w SIWZ.

VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy.

2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

4. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1 i pkt. 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto, lub przy zachowaniu należytej staranności, można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

5. Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku, nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

6. Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku, nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

7. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy (organizacje uprawnione do wnoszenia środków ochrony prawnej).

VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19/08/2019

Wadium dla poszczególnych cześć wynosi:
Część 1 – 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych),
Część 2 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych),
Część 3 – 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych),
Część 4 – 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych),
Część 5 – 107,00 zł (słownie: sto siedem złotych),
Część 6 – 19,00 zł (słownie: dziewiętnaście złotych),
Część 7– 105,00 zł (słownie: sto pięć złotych),
Część 8 – 97,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem złotych),
Część 9 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych),
Część 10 – 48,00 zł (słownie: czterdzieści osiem złotych),
Część 11– 55,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych),
Część 12 – 48,00 zł (słownie: czterdzieści osiem złotych),
Część 13 – 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych),
Część 14 – 94,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery złote),
Część 15 – 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych),
Część 16 – 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt złotych),
Część 17 – 13,00 zł (słownie: trzynaście złotych),
Część 18 - 56,00 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć złotych),
Część 19 – 16,00 zł (słownie: szesnaście złotych),
Część 20 – 53,00 zł (słownie: pięćdziesiąt trzy złote),
Część 21 – 1380,00 zł (słownie: tysiąc trzysta osiemdziesiąt złotych),
Część 22 – 7,00 zł (słownie: siedem złotych).
Łączna kwota wadium dla wszystkich części (od 1 do 22) wynosi 4258,00 zł.

Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone :
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 22.08.2019r. pod numerem Dz.U. : 2019/S 161-395865 (wysłano do publikacji w dniu 19.08.2019r.)
- na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 22.08.2019r.
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 22.08.2019r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 22.08.2019r.

UWAGA!!!!! 17.09.2019 r.
Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania:
Pytanie nr 1
Zamawiający wymaga, aby oferowany System Informacji Prawnej zawierał m.in. komentarze do wymienionych przez Zamawiającego dziedzin prawa. Według najlepszej wiedzy Wykonawcy, nie istnieje System, który zawierałby komentarze do kompletu ustaw z wszystkich wymienionych przez Zamawiającego dziedzin. Czy Wykonawca zatem dobrze interpretuje, że Zamawiający oczekuje min. 1 komentarza do każdej z wymienionych dziedzin?
Odpowiedź: Zamawiający oczekuje modułów komentarzowych w najszerszej posiadanej przez wykonawcę Wersji systemu (oprogramowania). Nie jest jednakże konieczne by komentarze dotyczyły wszystkich ustaw z danej dziedziny.

Pytanie nr 2
Zamawiający wymienia dziedziny, do których oczekuje minimalnej bazy komentarzy. Wykonawcy mogą posiadać
w swojej ofercie komentarze do różnych aktów prawnych.
Wykonawca dopytuje zatem, czy w ramach zbioru komentarzy do wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zakresów, Zamawiający oczekuje komentarzy m. in.: do następujących ustaw:
- ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.;
- ustawa Kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.;
- ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.;
- Ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa z dnia 5 lipca 2018 r.;
- ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r.;
- ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r.;
- Ustawa o Sądzie Najwyższym z dnia 8 grudnia 2017 r.
Odpowiedź: Zamawiający oczekuje modułów komentarzowych w najszerszej posiadanej przez wykonawcę Wersji systemu (oprogramowania).

Pytanie nr 3
Czy w ramach bazy aktów prawnych ogłoszonych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim Zamawiający oczekuje narzędzi ułatwiających śledzenie zmian w tych przepisach, takich jak możliwość ustawienia alertów informujących drogą mailową m.in. o zmianie/uchyleniu wybranej jednostki redakcyjnej aktu?
Odpowiedź: Wskazana funkcjonalność jest pożądana, nie jest natomiast koniecznie wymagana.

Pytanie nr 4
Czy w ramach dostępu do Systemu Informacji Prawnej Zamawiający oczekuje oceny co do aktualności tez orzeczeń sądów oraz pism urzędowych? Oznaczenie co do aktualności dokumentów jest bardzo ważną cechą serwisu informacji prawnej, gdyż ułatwia Użytkownikowi odnalezienie informacji o aktualnym stanie prawnym, przyspieszając tym samym jego pracę.
Odpowiedź: Wskazana funkcjonalność jest pożądana, nie jest natomiast koniecznie wymagana.

Pytanie nr 5
Czy Zamawiający oczekuje, aby System Informacji Prawnej posiadał kalendarium aktów prawnych, pozwalające wyświetlić listę aktów prawnych opublikowanych w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, posiadających możliwość zawężania do aktów: ogłoszonych, wchodzących w życie, zmienianych, tracących moc, ujednolicanych w określonym przedziale czasowym?
Odpowiedź: Wskazana funkcjonalność jest pożądana, nie jest natomiast koniecznie wymagana.

Pytanie nr 6
Wykonawca zwraca się z pytaniem, czy Zamawiający zgodziłby się na zmianę treści § 4 ust. 3 projektu umowy dot. części 21 zamówienia poprzez ograniczenie odpowiedzialności Wykonawcy do połowy kwoty wypłaconego Wykonawcy wynagrodzenia.
Wiedzą powszechną jest bowiem, że nie istnieje program komputerowy czy publikacja elektroniczna, która funkcjonowałaby bezbłędnie, a zwłaszcza współdziałała poprawnie z każdym oprogramowaniem i sprzętem dostępnym w sprzedaży. Powyższe stwierdzenie znajduje uzasadnienie w stosowanych przez wielu uznanych dostawców aplikacji wyłączeniach odpowiedzialności za wady programu. Dostawcy ci, nie mogąc przewidzieć jak zachowa się ich produkt w warunkach sprzętowych, jak i środowisku komputerowym, oferowanych przez jego nabywców, z uwagi również na częste zmiany, którym warunki te ulegają (nowy sprzęt, nowe oprogramowanie), z reguły wyłączają w ogóle swoją odpowiedzialność, w tym w szczególności za szkody wynikłe z jego wad, z rzadka oferując odpowiedzialność ograniczoną do wartości umowy.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę.

Pytanie nr 7
Z uwagi na charakter publikacji online objętej postępowaniem przetargowym ogłoszonym przez Zamawiającego nie budzi wątpliwości, że przedmiotem przyszłej umowy zawartej przez Strony jest udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę niewyłącznych i niezbywalnych licencji na korzystanie z tej publikacji przez czas oznaczony, tj. w oznaczonym umową okresie abonamentowym. Dla uniknięcia wątpliwości Wykonawca zwraca się z zapytaniem czy Zamawiający zgodzi się uzupełnić § 1 ust. 1 projektu umowy dot. części 21 zamówienia poprzez dodanie następującego zdania:
„W ramach realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu niewyłączne i niezbywalne licencje, w liczbie wskazanej w umowie”.
Odpowiedź: treść § 1 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostarczenie niewyłącznej i niezbywalnej licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej, wraz z aktualizacją przez okres 36 miesięcy, dla pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości nielimitowanej, tryb dostępu: online IP z sieci wewnętrznej oraz dostępy zewnętrzne (login i hasło) w ilości 10 sztuk , zwanego dalej „oprogramowaniem”. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i Oferta Wykonawcy stanowią integralną część umowy.

Pytanie nr 8
Z uwagi na specyficzny rodzaj użytkowników oprogramowania, tj. m.in. studentów Zamawiającego, Wykonawca zwraca się z prośbą o uzupełnienie projektu umowy dot. części 21 zamówienia o następujące słowa chroniące słuszne interesy Wykonawcy (lub słowa równoważne, podobne jeśli Zamawiający uzna, że te zaproponowane przez Wykonawcę nie są odpowiednie):
„1. Zamawiający może udostępnić przedmiot Umowy wyłącznie następującym osobom:
a) swoim pracownikom;
b) studentom Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego: ……………………………., zaś Zamawiający oświadcza, że będzie w okresie obowiązywania Umowy sprawować nadzór nad prawidłowym korzystaniem przez swoich studentów z przedmiotu Umowy na zasadach określonych Umową.
2. Zamawiający oświadcza, iż korzystanie z przedmiotu Umowy będzie odbywać się w sposób zgodny z Umową. Przedmiot Umowy nie będzie udostępniany innym podmiotom / osobom trzecim, niż wskazanym w ust. 1 powyżej. Zamawiający zabezpieczy dostęp do przedmiotu Umowy, tak by nie doszło do jego udostępnienia osobom nieuprawnionym w świetle Umowy.
3. Naruszenia dokonane przez osoby wymienione w ust 1 lit. „a” i/lub „b” powyżej, traktowane są jak naruszenia dokonane przez Licencjobiorcę, ze wszystkimi konsekwencjami z tego wynikającymi”.
Odpowiedź: Zamawiający wskazał w § 1 ust. 1 umowy iż licencja udzielana jest dla jego pracowników oraz studentów.
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do umowy zapisów wskazanych w pytaniu nr 8 i jednocześnie w § 1 umowy dodaje ustęp 6 o następującym brzmieniu:
„6. Zamawiający oświadcza, iż z oprogramowania studenci będą korzystali jedynie przez wewnętrzną sieć zamawiającego”.

Anna Kowalczyk