Zakończone przetargi

Modernizacja i aktualizacja do najnowszej wersji systemu obsługi toku studiów Uczelnia XP ADP.2301.32.2020

Modernizacja i aktualizacja do najnowszej wersji systemu obsługi toku studiów Uczelnia XP ADP.2301.32.2020

Zamówienie z wolnej ręki

  • Termin składania ofert: 2020.09.28 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2020.09.30 15:30
  • Termin związania ofertą: nie dotyczy
  • Miejsce składania ofert: UJK w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: UJK- Kielce, Sandomierz, Piotrków Tryb.
  • Termin realizacji: 02.10.2020 r. – 01.10.2022 r.
  • Wymagania: Jak w ogłoszeniu powyżej
  • Warunki udziału w postepowaniu: Jak w ogłoszeniu powyżej
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Cena
  • Specyfikacja: Informacja jak w ogłoszeniu powyżej
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Polska-Kielce: Usługi internetowe
2020/S 183-442761
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioletta Baran
E-mail: w.baran@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497332
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Modernizacja i aktualizacja do najnowszej wersji systemu obsługi toku studiów Uczelnia XP (o nazwie handlowej Uczelnia 10), na który UJK posiada licencję, poprzez uruchomienie e-usługi i aplikacji mobilnej w ramach usług asysty technicznej i opieki powdrożeniowej w okresie 24 miesięcy
Numer referencyjny: ADP.2301.32.2020
II.1.2)Główny kod CPV
72400000 Usługi internetowe
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
Modernizacja i aktualizacja do najnowszej wersji systemu obsługi toku studiów Uczelnia XP (o nazwie handlowej Uczelnia 10), na który UJK posiada licencję, poprzez uruchomienie e-usługi i aplikacji mobilnej w ramach usług asysty technicznej i opieki powdrożeniowej w okresie 24 miesięcy.
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 2 428 700.00 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
72262000 Usługi rozbudowy oprogramowania
72265000 Usługi konfiguracji oprogramowania
72254000 Testowanie oprogramowania
72253200 Usługi w zakresie wsparcia systemu
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL713 Piotrkowski
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod NUTS: PL722 Sandomiersko-jędrzejowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
II.2.4)Opis zamówienia:
Modernizacja i aktualizacja do najnowszej wersji systemu obsługi toku studiów Uczelnia XP (o nazwie handlowej Uczelnia 10), na który UJK posiada licencję, poprzez uruchomienie e-usługi i aplikacji mobilnej w ramach usług asysty technicznej i opieki powdrożeniowej w okresie 24 miesięcy.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
„Uniwersytet otwarty na potrzeby osób z niepełnosprawnościami” o numerze POWR.03.05.00-00-A023/19, który jest realizowany przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura negocjacyjna bez uprzedniej publikacji
• Roboty budowlane/dostawy/usługi mogą być zrealizowane tylko przez określonego wykonawcę z następującego powodu:
o ochrona praw wyłącznych, łącznie z prawami własności intelektualnej
Wyjaśnienie:
Zamawiający wszczyna postępowanie w ww. trybie, ponieważ jest w posiadaniu licencji na oprogramowanie autorstwa PCG Academia w związku z czym występuje przesłanka zawarta w art. 67 ust.1 pkt 1 litera a i b ustawy Pzp tzn. zamówienie może być realizowane wyłącznie przez podmiot posiadający autorskie prawa majątkowe do wszystkich programów komputerowych i narzędzi systemu Uczelnia XP oraz dysponuje wyłącznym prawem, do dokonywania w nim wszelkich korekt, rozszerzeń i zmiany konfiguracji, na co Wykonawca przedłożył stosowne oświadczenie. W związku z powyższym PCG Akademia jest, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyny ochrony praw autorskich, jedynym Wykonawcą, który może ingerować w system Uczelnia XP będący w posiadaniu Zamawiającego od 2010 r.
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Sekcja V: Udzielenie zamówienia/koncesji
V.2)Udzielenie zamówienia/koncesji
V.2.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
23/06/2020
V.2.2)Informacje o ofertach
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy/koncesjonariusza
Oficjalna nazwa: PCG Academia Sp. z o.o.
Adres pocztowy: Jasionka 954F
Miejscowość: Jasionka
Kod NUTS: PL823 Rzeszowski
Kod pocztowy: 36-002
Państwo: Polska
Tel.: +48 177773700
Adres internetowy: www.pcgacademia.pl
Wykonawcą/koncesjonariuszem będzie MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części/koncesji (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części/koncesji: 2 428 700.00 PLN
Całkowita końcowa wartość zamówienia/części/koncesji: 2 428 700.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy.
2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i pkt 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto, lub przy zachowaniu należytej staranności, można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku, nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
6. Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku, nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
7. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy (organizacje uprawnione do wnoszenia środków ochrony prawnej).
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
16/09/2020

Postępowanie będzie prowadzone z zastosowaniem preferencji krajowych.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 22 ust 7 uzp, oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wioletta Baran tel. (41)349 73 32; w.baran@ujk.edu.pl