Zakończone przetargi

Dostawa wyposażania do pracowni terminalowych. Numer referencyjny: ADP.2301.9.2020

Dostawa wyposażania do pracowni terminalowych. Numer referencyjny: ADP.2301.9.2020

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2020.06.16 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2020.06.16 11:00
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie za pomocą miniPortalu
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Piotrków Trybunalski
  • Termin realizacji: 2020.09.30
  • Wymagania: jak w ogłoszeniu o zamówieniu w DU UE: Dz.U./S S93 13/05/2020 221580-2020-PL Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta Polska-Kielce: Terminale komputerowe 2020/S 093-221580 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w KielcachAdres pocztowy: ul. Żeromskiego 5Miejscowość: KielceKod NUTS: PL721Kod pocztowy: 25-369Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Barbara FluderE-mail: bfluder@ujk.edu.pl Tel.: +48 413497276Faks: +48 413445615 Adresy internetowe: Główny adres: www.ujk.edu.pl I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną zapośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: uczelnia publiczna I.5) Główny przedmiot działalności Edukacja Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Dostawa wyposażania do pracowni terminalowych Numer referencyjny: ADP.2301.9.2020 II.1.2) Główny kod CPV 30231100 II.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażania do pracowni terminalowych oraz obsługi administracyjnejprocesu dydaktycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia / specyfikacją techniczną oferowanegosprzętu stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ: — część I: dostawa oraz uruchomienie platformy terminalowej, — część II: wyposażanie pracowni terminalowych, — część III: wyposażanie pracowni terminalowych. II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Część I: Dostawa oraz uruchomienie platformy terminalowej Część nr: 1 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 30200000 30213300 48820000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL72 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Kielce, POLSKA II.2.4) Opis zamówienia: Część I: Dostawa oraz uruchomienie platformy terminalowej (dostawa, wniesienie sprzętu, konfiguracja iuruchomienie). Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: Cena oferty / Waga: 60 % Kryterium kosztu - Nazwa: Czas gwarancji / Waga: 20 % Kryterium kosztu - Nazwa: Termin naprawy / Waga: 20 % II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 30/09/2020 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: „Akcelerator rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach”, numer POWR.03.05.00-00-Z212/18;„Nowe perspektywy rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z225/17 Okno na świat – zintegrowany program UJK w Kielcach na rzecz rozwoju regionu świętokrzyskiego” onumerze POWR.03.05.00-00-ZR24/18 II.2.14) Informacje dodatkowe Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: część 1 – 5 300,00 PLN (słownie złotych:pięć tysięcy trzysta). II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Część II: Wyposażanie pracowni terminalowych Część nr: 2 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 30200000 30213300 48820000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL72 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Kielce, Piotrków Trybunalski, POLSKA II.2.4) Opis zamówienia: Część II: Wyposażanie pracowni terminalowych (dostawa, wniesienie sprzętu, konfiguracja i uruchomienie). Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: Cena oferty / Waga: 60 % Kryterium kosztu - Nazwa: Czas gwarancji / Waga: 20 % Kryterium kosztu - Nazwa: Termin naprawy / Waga: 20 % II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 30/09/2020 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: „Akcelerator rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach”, numer POWR.03.05.00-00-Z212/18;„Nowe perspektywy rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z225/17 Okno na świat – zintegrowany program UJK w Kielcach na rzecz rozwoju regionu świętokrzyskiego” onumerze POWR.03.05.00-00-ZR24/18 II.2.14) Informacje dodatkowe Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: część 2 – 3 200,00 PLN (słownie złotych:trzy tysiące dwieście). II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Część III: Wyposażanie pracowni terminalowych Część nr: 3 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 30200000 30213300 48820000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL72 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Kielce, POLSKA II.2.4) Opis zamówienia: Część III: Wyposażanie pracowni terminalowych (dostawa, wniesienie sprzętu, konfiguracja i uruchomienie). Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: Cena oferty / Waga: 60 % Kryterium kosztu - Nazwa: Czas gwarancji / Waga: 20 % Kryterium kosztu - Nazwa: Termin naprawy / Waga: 20 % II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 30/09/2020 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: „Akcelerator rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach”, numer POWR.03.05.00-00-Z212/18;„Nowe perspektywy rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z225/17 Okno na świat – zintegrowany program UJK w Kielcach na rzecz rozwoju regionu świętokrzyskiego” onumerze POWR.03.05.00-00-ZR24/18 II.2.14) Informacje dodatkowe Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: część 3 – 2 800,00 PLN (słownie złotych:dwa tysiące osiemset). Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonuje, w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie: — część I: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1projekt obejmujący dostawę wraz z instalacją i wdrożeniem środowiska terminalowego składającego się z conajmniej 200 terminali o wartości min. 400 000 PLN brutto, w ramach którego dostarczono, zainstalowanooraz skonfigurowano terminale stanowiskowe, potwierdzony dowodami, że zostały wykonane należycie lub sąwykonywane należycie; dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia (minimum dwie osoby): • minimum jeden inżynier z min. 3-letnim doświadczeniem w zakresie serwerów rack, posiadający kwalifikacjepotwierdzone certyfikatem na poziomie zaawansowanym (professional) producenta oferowanych serwerów, • minimum jeden inżynier z min. 3-letnim doświadczeniem w zakresie rozwiązań oferowanego oprogramowania.Posiadający certyfikat potwierdzający doświadczenie oraz umiejętności, — część II i III: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum 2 dostawy(konfiguracja i uruchomienie urządzeń) o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, owartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto każda, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycielub są wykonywane należycie. Przez wartość jednej usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych lub wykonywanych usług wramach jednej umowy. III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: 1. Zawarcie umowy nastąpi według wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany umowy zostały przewidziane w rozdziale XVI SIWZ. 3. Podstawą do wystawienia faktury VAT na płatnika/Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy,potwierdzone pisemnym protokołem odbioru. 4. Zamawiający zobowiązuje się uregulować fakturę VAT Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru, przelewem na nr konta bankowego wskazany na fakturze. 5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Faktura zostanie wystawiona za każdą dostarczoną partię sprzętu do wskazanego w umowie i opisieprzedmiotu zamówienia. III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonaniazamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2) Informacje administracyjne IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 16/06/2020 Czas lokalny: 10:00 IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert) IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 16/06/2020 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu JanaKochanowskiego w Kielcach (25-369), ul. Żeromskiego 5, POLSKA. 2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. 3. Otwarcie ofert następuje za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: Sierpień 2020 VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne Stosowane będą płatności elektroniczne VI.3) Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieorganicznego. 2. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) którzy nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 5–8 ustawy; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. 4. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Oświadczenie składa się na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ),sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy2014/25/U. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przy użyciu poczty elektronicznej lub miniPortalu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. 6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona dokumentów określonych w rozdziale VI litera C SIWZ. 7. Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawców/osoby mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, innych podmiotów na których zdolnościach lub sytuacjo polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się w SIWZ. 8. Termin wykonania zamówienia dla każdej części ustala się do dnia 30 września 2020 r. 9. Kryterium wyboru oferty są: cena oferty – 60 %, czas gwarancji – 20 %, termin naprawy – 20 %. 10. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu oraz jako załącznik do SIWZ. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 11. Szczegółowe informacje nt. sposobu porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, kryteriów i sposobu oceny ofert, formie składania dokumentów oraz przygotowaniu i składaniu ofert zawarte są w SIWZ. VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587700 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587700 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia orazponiósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy. 2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. 4. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i pkt 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto, lub przy zachowaniu należytej staranności, można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 5. Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku, nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 6. Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku, nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 7. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy (organizacje uprawnione do wnoszenia środków ochrony prawnej). VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587801 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11/05/2020
  • Warunki udziału w postepowaniu: Jak w ogłoszeniu o zamówieniu
  • Wadium: 11300 PLN
  • Kryteria wyboru: jak w ogłoszeniu o zamówieniu
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia dostępna jest w wersji elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 214.000 euro

UWAGA : Kwota wadium podana wyżej dotyczy wszystkich częśći. W ogłoszeniu i SIWZ podaną kwotę wadium dla każdej części odrębnie.

Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 13.05.2020r. pod numerem Dz.U. : 2020/S 093-221582 (wysłano do publikacji w dniu 11.05.2020r.)
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 13.05.2020r.
na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php dnia 13.05.2020r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 13.05.2020r.

INWESTYCJA JEST WSPÓŁFINANSOWANA ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH:
1) Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 3.5 „Kompleksowe programy szkół wyższych”, projekt „AKCELERATOR ROZWOJU Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach”, numer POWR.03.05.00-00-Z212/18;
2) „NOWE PERSPEKTYWY rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” realizowanego przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z225/17;
3) OKNO NA ŚWIAT - zintegrowany program UJK w Kielcach na rzecz rozwoju regionu świętokrzyskiego” o numerze POWR.03.05.00-00-ZR24/18, realizowany przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.


UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 25.05.2020r.
Poniżej zamieszcza się treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww.postępowania:
Znak sprawy ADP.2301.9.2020 Kielce, dnia 25.05.2020r.
Zgodnie z art.38 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszcza się treść pytań i udzielonych odpowiedzi dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa wyposażania do pracowni terminalowych.

1. Czy Zamawiający w część 1 Terminal komputerowy wykreśli zapis dotyczący złącza VGA lub dopuści adapter na VGA?
ODPOWIEDŹ: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody.

2. Czy Zamawiający w część 1 Terminal komputerowy wykreśli zapis dotyczący złącza HDMI lub dopuści adapter na HDMI?
ODPOWIEDŹ: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody.

3. Czy Zamawiający w część 1 Terminal komputerowy wykreśli zapis Czytnik kart microSD lub dopuści Czytnik kart microSD na USB?
ODPOWIEDŹ: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody.

4. Czy Zamawiający w część 1 Terminal komputerowy wykreśli zapis dotyczący złącza DVI-D (cyfrowe HDCP), lub dopuści adapter na DVI?
ODPOWIEDŹ: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody.

5. Czy Zamawiający w część 1 Terminal komputerowy wykreśli zapis Wymiary 56.1 x 107.6 x 114.4 mm lub dopuści komputer o wymiarach 35 mm × 196 mm × 196 mm?
ODPOWIEDŹ: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody.

6. Czy Zamawiający w część 1 Terminal komputerowy wykreśli zapis 250 cd/m2 ?
ODPOWIEDŹ: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody.

7. Czy Zamawiający w część 1 Terminal komputerowy zgodzi się na kartę Wi-Fi USB ?
ODPOWIEDŹ: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIA I ODPOWIEDZI!!!!!!!!
26.05.2020 r.

1. Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o dopuszczenie serwer, który będzie posiadał możliwość instalacji 24 dysków z wbudowanym z przodu portem USB do zarządzania jako wyjście alternatywne?
ODPOWIEDŹ: Nie wyrażamy zgody.

2. Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o dopuszczenie doświadczenia na dostawę wraz z instalacją sprzętu komputerowego o wartość 1 mln zł brutto?.
ODPOWIEDŹ: Nie wyrażamy zgody. Wymagamy aby Wykonawca posiadał doświadczenie we wdrożeniu konfiguracji oraz uruchomieniu całego środowiska terminalowego

3. Pytanie nr 1 - Dotyczy Część 1 - Terminal komputerowy – 220 szt.
Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z monitorem kabla HDMI zwracamy się z pytaniem: Czy Zamawiający zgodzi się na dostarczenie terminala który jest wyposażony w porty 1x VGA (analogowe) i 1x HDMI (cyfrowe HDCP)?
ODPOWIEDŹ: Tak. Zamawiający wyraża zgodę.

4. Prosimy o zweryfikowanie wymaganych parametrów monitora tj. „Liczba procesorów Min. 2”. W przypadku monitorów nie ma technicznej potrzeby i nie występują modele które spełniłyby takie wymaganie. Prosimy o sprawdzenie czy nie doszło do omyłki i czy nie chodziło tutaj przypadkiem o „liczbę głośników” wbudowanych w monitor?
ODPOWIEDŹ: Tak. Chodzi o głośniki wbudowane w monitor w liczbie 2 szt.
Zapis z opisu przedmiotu zamówienia "Liczba procesorów Min. 2" zmienia się na "Liczba głośników Min. 2".

------------PYTANIA I ODPOWIEDZI-------------
01.06.2020 r.
Pytanie nr 1 - Dotyczy Część 1 - Myszka komputerowa – 220 szt.
Czy Zamawiający dopuści mysz komputerową z sensorem optycznym?
ODPOWIEDZ: Tak, Zamawiający odpuszcza.

Pytanie nr 2 - Dotyczy Część 1 - Myszka komputerowa – 220 szt.
Czy Zamawiający dopuści mysz komputerową wyposażoną w min 3 przyciski i rolkę? Wymaganą przez Zamawiającego ilość przycisków mają drogie urządzenia wskazujące przeznaczone do gier tzw. modele gamingowe.
ODPOWIEDZ: Tak, Zamawiający dopuszcza.

Pytanie nr 3 - Dotyczy Część 1 - Myszka komputerowa – 220 szt.
Czy Zamawiający dopuści mysz komputerową wyposażoną w przewód o długości min 1,5m?
ODPOWIEDZ: Tak, Zamawiający dopuści.

Pytanie nr 4 - Dotyczy Część 1 - Myszka komputerowa – 220 szt.
Czy Zamawiający dopuści mysz komputerową o rozdzielczości min 800dpi? Wymaganą przez Zamawiającego rozdzielczość mają drogie urządzenia wskazujące przeznaczone do gier tzw. modele gamingowe.
ODPOWIEDZ: Tak, Zamawiający dopuści.

Pytanie nr 5 - Dotyczy Część 1 – Monitoring infrastruktury
Czy Zamawiający udostępni zasoby do instalacji oprogramowania monitoringu infrastruktury w postaci dwóch maszyn wirtualnych o parametrach minimalnych:
4 vCPU, 8GB RAM, 200GB HDD,
4 vCPU, 20GB RAM, 1TB HDD.
ODPOWIEDZ: Tak, Zamawiający udostępni zasoby.

Pytanie nr 6 - Dotyczy Część 1 – System operacyjny – Oprogramowanie dodatkowe
Czy w przypadku licencji oprogramowania Microsoft zamawiający dopuszcza wersje OEM/ROK (Reseller Option KIT) licencjonowania przywiązane do sprzętu (w tym przypadku do serwerów terminali)?
ODPOWIEDZ: Tak, Zamawiający dopuści.

Pytanie nr 7 - Dotyczy Część 1 - Terminal komputerowy – 220 szt.
W odpowiedziach na pytania Wykonawców z dnia 26.05.2020r. Zamawiający wyraził zgodę na dostarczenie terminala, który jest wyposażony w porty 1x VGA (analogowe) i 1x HDMI (cyfrowe HDCP). Prosimy o doprecyzowanie, czy w związku z tym Zamawiający rezygnuje z wymogu: złącze: DVI-D (cyfrowe HDCP)?
ODPOWIEDZ: Tak, Zamawiający rezygnuje z wymogu.

------------PYTANIA I ODPOWIEDZI-------------
04.06.2020 r.

Pytanie 1. Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie, czy Zamawiający dopuści serwer o parametrach:
„Rozbudowa dysków”:
W chwili dostawy serwer musi posiadać zainstalowane minimum 2 dyski SSD o pojemności nie mniejszej niż 240GB. Wymaga się, aby serwer posiadał możliwość instalacji dysków SED. Możliwość instalacji 22 dysków.
„Procesor Graficzny”
Zintegrowana karta graficzna z minimum 16MB pamięci osiągająca rozdzielczość 1920x1200 przy 60 Hz.
1 port graficzny np. VGA lub DisplayPort na tylnym panelu serwera. Wymagana możliwość instalacji portu graficznego na panelu przednim np. VGA lub DisplayPort lub USB.

ODPOWIEDZ: W części I Serwer terminali 2-szt:
Zamawiający w odpowiedzi na zarzuty Wykonawcy informuje, że sprzęt który został opisany w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (część I), jest dostępny przynajmniej u trzech wiodących producentów.
„Procesor Graficzny” Zamawiający dopuszcza możliwość instalacji portu graficznego na przednim panelu na: VGA lub USB, pod warunkiem, że pozostała część specyfikacja technicznej oferowanego sprzętu zostanie spełniona.
„Rozbudowa dysków” Zamawiający informuje że serwer ma posiadać możliwość zainstalowania 24 dysków, natomiast Zamawiający wymaga instalacji dwóch dysków o pojemności nie mniejszej niż 240 Gb każdy. Wynikiem tego jest to, że po instalacji dwóch dysków zostaną 22 miejsca na dyski.

Pytanie 2. Czy Zamawiający dopuści terminal komputerowy o parametrach:
Procesor Częstotliwość bazowa minimum 1.5 Ghz minimalna ilość rdzeni: 4, minimum 2100 pkt. w Passmark
Pamięć operacyjna Zaininstalowane minimum DDR4 , taktowanie minimum 1600Mhz
Dysk Minimum 120 GB SSD
Złącza Minimum 1x Hdmi lub DisplayPort, RJ 45, VGA, USB 3.1 minimum 4 szt. Audio Jack
Karty sieciowe 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 ac
Wymiary Minimum 15x15x 3 cm
Dodatkowe Możliwość montażu przy monitorze za pomocą Vesa 75 x75 mm lub 100 x 100 mm
Oprogramowanie Urządzenie musi posiadać system umożliwiający podłączenie do usług Pulpitu zdalnego
GWARNACJA Min.36 miesięcy gwarancji producenta.

ODPOWIEDZ:
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany:
Zamawiający określa parametry wymiarów jaki w przedmiocie zamówienia dodając tolerancję wymiarów +/- 20%.
Zamawiający wyraża zgodę aby terminal posiadał minimum złącza graficzne typu: 1x VGA oraz 1x HDMI.
Pozostałe parametry pozostają bez zmian.

Pytanie 3. Dotyczy: SIWZ Rozdział V pkt 2 Cześć I Warunki udziału w postępowaniu.
W związku z tym, że bieżący wymóg siwz ogranicza konkurencję i równe traktowanie Wykonawców ponownie prosimy o potwierdzenie, że warunek udziału zostanie spełniony przez wykazanie się następującą dostawą:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 projekt obejmujący dostawę wraz z instalacją sprzętu komputerowego (obejmującego między innymi urządzenia wielofunkcyjne, komputery, laptopy, serwery) o wartości min 1 mln zł brutto w ramach którego dostarczono, zainstalowano sprzęt komputerowy. Potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

ODPOWIEDZ: Nie. Zamawiający nie zmieni warunku udziału w postępowaniu, ponieważ zamawiający wymaga dużego doświadczenia we wdrożeniu, konfiguracji środowiska terminalowego oraz instalacji i konfiguracji samych urządzeni terminalowych. Uniwersytet planuje rozbudowę środowiska terminalowego do obsługi znacznej liczby procesów dydaktycznych i administracyjnych.

Barbara Fluder, email: bfluder@ujk.edu.pl