Usługa rekrutacji na studia stacjonarne na kierunek lekarski prowadzony w języku angielskim (ED)
Usługa rekrutacji na studia stacjonarne na kierunek lekarski prowadzony w języku angielskim (ED)
- Znak sprawy: ADP.2301.46.2022
- Termin składania ofert: 2022-05-25 10:00
- Opublikowano: 2022-05-17 09:11:58 przez Fluder Barbara
INFORMACJA Z
OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji pn. „Usługa rekrutacji na studia stacjonarne na
kierunek lekarski prowadzony w języku angielskim (ED)"
Nr
postępowania: ADP.2301.46.2022
Działając na podstawie
art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożono
1 ofertę:
Numer
oferty |
Nazwa
(firma) i adres Wykonawcy |
Cena
brutto podana |
1. |
BONIFACE
SCIENCE SP. Z O.O. Ul.
Radosna 19 60
– 593 Poznań |
Cena brutto liczbowo: 1.157.400
zł (słownie złotych: jeden milion sto pięćdziesiąt siedem tysięcy
czterysta złotych 00/100) |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa rekrutacji na studia stacjonarne na kierunek lekarski prowadzony
w języku angielskim (ED). ADP.2301.46.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41349 7277/ 413497276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bfluder@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa rekrutacji na studia stacjonarne na kierunek lekarski prowadzony
w języku angielskim (ED). ADP.2301.46.2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-145eb134-d296-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019759/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi rekrutacji na studia stacjonarne kierunek lekarski prowadzony w języku angielskim oraz opieki socjalno-menażerskiej w roku akademickim 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal lub drogą
elektroniczną: bfluder@ujk.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADP.2301.46.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa rekrutacji kandydatów na studia stacjonarne i opieki socjalnomenadżerskiej nad studentami - cudzoziemcami kierunku lekarskiego, prowadzonego w języku angielskim w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Rekrutacja dotyczyć będzie kandydatów na studia 6 letnie, stacjonarne jednolite magisterskie na kierunek lekarski, prowadzony w języku angielskim (ED) na rok akademicki 2022/2023, 2023/2024 oraz 2024/2025 (ED). Szczegółowa liczba miejsc zostanie określona najpóźniej do dnia 30 kwietnia każdego roku akademickiego (objętego niniejszym postępowaniem) właściwym zarządzeniem Rektora UJK i niezwłocznie przekazana wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia. Planowany limit wynosi: 50 osób w roku akademickim 2022/ 2023, 50 osób w roku akademickim 2023/ 2024, 50 osób w roku akademickim 2024/ 2025.
Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największa liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria opisane w Rozdziale XV SWZ. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował
co najmniej 1 usługę zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. zrekrutował co najmniej 40 studentów obcokrajowców na studia realizowane w języku angielskim na potrzeby uczelni wyższej/ instytucji szkolnictwa wyższego. Przez obcokrajowca należy rozumieć każdego, kto nie posiada obywatelstwa polskiego.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących potencjału technicznego lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i następujących podmiotowych
środków dowodowych:
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu wraz z dowodami określającymi czy usługi w nim zamieszczone zostały wykonane należycie, wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, winny zostać przedstawione przez ten podmiot, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1) w części dotyczącej podwykonawców,
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w punkcie 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.
5) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a jeżeli nie w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, wówczas należy złożyć odpowiednio:Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich:
1) Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia jest zobowiązany do złożenia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane,
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 2, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach opisanych w treści art. 58 ustawy PZP.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informację zostały określenie w rozdziale XVII SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
15.06.2022 r. Zamieszczono Ogłoszenie o wyniku postępowania
8.06.2022 r. Zamawiający publikuje jako kolejny załącznik "Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej"
24.05.2022 r. Zamawiający zamieszcza kolejny załącznik "Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia"
Ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone:
w Biuletynie Zamówień Publicznych – dnia 17.05.2022r. pod numerem 2022/BZP 00161406
na miniPortalu- dnia 17.05.2022 r.
na stronie internetowej Zamawiającego - dnia 17.05.2022r.
Barbara Fluder, tel. +48 41349 7276, e-mail: bfluder@ujk.edu.pl.
- Ogłoszenie o zamówieniu 2022BZP 00161406.pdf
- SWZ ADP.2301.46.2022.pdf
- Załącznik nr 1 do SWZ-Opis przedmiou zamówienia.pdf
- Załącznik nr 2 do SWZ-Formularz ofertowy.docx
- Załącznik nr 3 do SWZ-Projektowane postanowienia umowy (wzór).pdf
- Załącznik nr 4 do SWZ-Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia.docx
- Załącznik nr 5 do SWZ-Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału.docx
- Załącznik nr 6 do SWZ-Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.docx
- Załącznik nr 7 do SWZ-Wykaz usług.doc
- Załącznik nr 8 do SWZ-Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.docx
- Załącznik nr 9 do SWZ-Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych wzór.pdf
- Załącznik nr 10 do SWZ–IDnumer postępowania na miniPortalu.docx
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf
- Informacja z otwarcia ofert (3).docx
- Dział Zamówień Publicznych.pdf
- Informacja o wyborze oferty najkoszystniejszej.pdf
- Ogłoszenie o wyniku postepowania EZamówienia.pdf