Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Collegium Medicum UJK w Kielcach
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Collegium Medicum UJK w Kielcach
- Znak sprawy: ADP.2301.79.2022
- Termin składania ofert: 2022-09-30 10:00
- Opublikowano: 2022-09-02 09:31:21 przez Fluder Barbara
Dz.U./S S169
02/09/2022
476460-2022-PL
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:476460-2022:TEXT:PL:HTML
Polska-Kielce: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2022/S 169-476460
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki Kod pocztowy: 25-369Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Barbara Fluder E-mail: bfluder@ujk.edu.pl Tel.: +48 413497276Faks: +48 413445615Adresy internetowe:Główny adres: www.ujk.edu.pl
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia Publiczna
I.5)
Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Collegium Medicum UJK w Kielcach
Numer referencyjny: ADP.2301.79.2022
II.1.2)
Główny kod CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
02/09/2022S169
https://ted.europa.eu/TED
Dz.U./S S169
02/09/2022
476460-2022-PL
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem, uruchomieniem i instalacją sprzętu laboratoryjnego oraz szkolenia z obsługi dla Collegium Medicum UJK w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Zamówienie podzielone zostało na 3 części:
Część 1 – Spektrofotometr
Część 2 – Inkubator, wirówka, pipety wielokanałowe
Część 3 - Łaźnia wodna, naczynie na ciekły azot, wytrząsarka do probówek i płytek, lodówko-zamrażarka
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Spektrofotometr
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Collegium Medicum, Ośrodek Badań nad chorobami trzustki
ul. IX Wieków Kielc 19a, 25-516 Kielce
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem, uruchomieniem i instalacją spektrofotometru oraz szkolenia z obsługi dla Collegium Medicum UJK w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 126
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
02/09/2022S169
https://ted.europa.eu/TED
Dz.U./S S169
02/09/2022
476460-2022-PL
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Inkubator, wirówka, pipety wielokanałowe
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Collegium Medicum, Ośrodek Badań nad chorobami trzustki
ul. IX Wieków Kielc 19a, 25-516 Kielce
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem, uruchomieniem i instalacja Inkubatora, wirówki, pipet wielokanałowych oraz szkolenia z obsługi dla Collegium Medicum UJK w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Łaźnia wodna, naczynie na ciekły azot, wytrząsarka do probówek i płytek, lodówko-zamrażarka
Część nr: 3
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Collegium Medicum, Ośrodek Badań nad chorobami trzustki
ul. IX Wieków Kielc 19a, 25-516 Kielce
02/09/2022S169
https://ted.europa.eu/TED
Dz.U./S S169
02/09/2022
476460-2022-PL
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem, uruchomieniem i instalacja Łaźni wodnej, naczynia na ciekły azot, wytrząsarkp do probówek i płytek, lodówko-zamrażarki oraz szkolenia z obsługi dla Collegium Medicum UJK w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 PZP oraz w Rozdziale XX SWZ oraz wzorze umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Informacje ogólne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (https:// miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej – bfluder@ujk.edu.pl
02/09/2022S169
https://ted.europa.eu/TED
Dz.U./S S169
02/09/2022
476460-2022-PL
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 30/09/2022
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 28/12/2022
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 30/09/2022
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy - miniPortal przy użyciu aplikacji do deszyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu.
W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii .
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Barbara Fluder, e-mail: bfluder@ujk.edu.pl , tel.: +48 413497276.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
III kwartał zgodnie z planem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2022
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)
Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, zw. dalej ustawą i art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy; z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej: „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach”. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach; w art. 5k Rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w
02/09/2022S169
https://ted.europa.eu/TED
Dz.U./S S169
02/09/2022
476460-2022-PL
związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE. L Nr 229, str. 1), zmienionego Rozporządzeniem Rady UE nr 2022/576.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SWZ.
4. Wykonawca do oferty dołącza:
1) szczegółowy opis oferowanego sprzętu, ze szczególnym uwzględnieniem ich parametrów technicznych,
2) oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ),
3) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), o których mowa w Rozdziale IX pkt 8 c) SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – według wzoru załącznik nr 7 do SWZ;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami, w tym określenie jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w postaci oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych określonych w Rozdziale IX SWZ.
4. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane.
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 PZP, tj. Zamawiający wpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
02/09/2022S169
https://ted.europa.eu/TED
Dz.U./S S169
02/09/2022
476460-2022-PL
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
3.1. niezgodną z przepisami Pzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
3.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie Pzp.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1.
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego Rozdziału nie stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis
02/09/2022S169
https://ted.europa.eu/TED
Dz.U./S S169
02/09/2022
476460-2022-PL
przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowe informacje dot. środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX "środki Ochrony Prawnej" ustawy Prawo Zamówień Publicznych
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30/08/2022
02/09/2022S169
https://ted.europa.eu/TED
12.10.2022 r. Zamawiający zamieszcza jako kolejny załącznik "Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej"
30.09.2022 r. Zamawiający zamieszcza "Informację z otwarcia ofert"
29.09.2022 r. Zamawiający zamieszcza jako kolejny załącznik informacje o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało opublikowane:
- w Dzienniku Urzędowym UE dnia 2.09.2022 pod numerem 2022/S 169-476460
- na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php dnia 2.09.2022
1) w zakresie proceduralnym: Pani Barbara Fluder, email: bfluder@ujk.edu.pl,
2) w zakresie merytorycznym: Pani Sylwia Terpiłowska, email: sylwia.terpilowska@ujk.edu.pl.
- Ogłoszenie o zamówieniu 2022-OJS169-476460-pl.pdf
- SWZ ADP.2301.79.2022.pdf
- Załącznik nr 1 do SWZ-Opis przedmiotu zamówienia.pdf
- Załącznik nr 2 do SWZ-Formularz ofertowy.docx
- Załącznik nr 3 do SWZ-Projektowane postanowienia umowy (wzór).pdf
- Załącznik nr 4 do SWZ-JEDZ.docx
- Załącznik nr 5 do SWZ-Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.docx
- Załącznik nr 6 do SWZ-Oświadczenie o aktualności.docx
- Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia.docx
- Załącznik nr 8 do SWZ-Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby.docx
- Identyfikator postępowania miniPortal.docx
- Informacja o kwocie.pdf
- Informacja z otwarcia ofert.pdf
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2022-OJS210-601425-pl.pdf