Dostawa tapczanów, nr postępowania ADP.2301.82.2022
Dostawa tapczanów, nr postępowania ADP.2301.82.2022
- Znak sprawy: ADP.2301.82.2022
- Termin składania ofert: 2022-11-22 11:00
- Opublikowano: 2022-10-17 10:32:58 przez Kowalczyk Anna
Polska-Kielce: Meble
2022/S 200-568330
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Kowalczyk
E-mail: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497368
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
DOSTWA TAPCZANÓW
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tapczanów w ilości 80 szt.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu dostarczonych mebli do budynku zamawiającego na terenie miasta Kielce, wniesienia dostarczonych mebli do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego i ich montażu.
3. Wymagany okres gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące.
Kielce, ul. Śląska 15
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tapczanów w ilości 80 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
2. Kod CPV:
39100000-3 Meble
39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. transportu dostarczonych mebli do budynku zamawiającego na terenie miasta Kielce;
b. wniesienia dostarczonych mebli do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego i ich montaż.
5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone meble minimum 24 miesiące.
Wymagane wadium: 1040 zł.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy który:a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.
1 i art.109 ust.1 pkt. 4 do 10 PZP; art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
art. 5k ust. 1 rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576. b) spełnia warunki
udziału w postępowaniu opisane w Sekcji III.1.3) poniżej.
Do oferty wykonawca dołączy: 1) oświadczenie
w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ); 2) zobowiązanie innego podmiotu
oraz oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
4)Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się
wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy
konsorcjantami w postaci oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub
zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w
innym dokumencie.5)Szczegółowy opis oferowanych mebli;6) dowód wniesienia wadium(jeżeli
dotyczy) 7) oświadczenie dot. wykluczenia -art.7 ust.1 i art. 5k.Zamawiający przewiduje uzupełnienie
przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej na wezwanie
zamawiającego złoży w wyznaczonym terminie terminie nie krótszym niż 10 dni: 1) informacji z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP ;b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP , dotyczącej
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, – sporządzonej nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; 2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej; 3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji; 4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108ust. 1 pkt
5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 PZP; art. 7 ust.1 i art.5K; 5) wykaz dostaw wykonanych
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy
zostały wykonane; formularz wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
c.d. Sekcji III.1.1)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt.9 ppkt.1 (SWZ)– składa
informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny
równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w ww. punkcie. Dokument, powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. 2) zaświadczenia lub odpisu albo informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w pkt.9 ppkt 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 11 Dokument, o którym
mowa w ppkt 2) powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 12.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w pkt.10, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których
mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do
jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w pkt.11.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy - każda z nich polegająca na dostawie mebli, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto - każda z dostaw zrealizowana na podstawie odrębnej umowy.
Na potwierdzenie spełnienia ww.warunku wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie zamawiającego:
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego dostawy zostały wykonane; formularz wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
Treść Umowy zawartej z wybranym wykonawcą stanowi załącznik do SWZ. Zmiana postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy
zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 PZP oraz w przypadkach wskazanych
w Rozdziale XX SWZ. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/
wps/portaloraz poczty elektronicznej, Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do komunikowania się z
Wykonawcami jest Anna Kowalczyk email: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego
również na miniPortalu. Szyfrowanie oferty przez Wykonawcę odbywa się za pomocą aplikacji dostępnej dla
Wykonawców na miniPortalu
Sekcja IV: Procedura
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach;25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5;Dział Zamówień
Publicznych. Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do deszyfrowania ofert dostępnej na miniPoratlu.
W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez
Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
Przed otwarciem ofert, udostępni się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie
przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej
informację z otwarcia ofert
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa winien być załączony do oferty w postaci
elektronicznej.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Jednolity Europejski Dokument
Zamówienia(JEDZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz
brak podstaw do wykluczenia. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oświadczenie
dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej złożone zostanie w
przypadku kiedy oferta tych wykonawców zostanie oceniona najwyżej). Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.W
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na potencjale
podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego
wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt. 4 do 10 PZP. W zakresie nieuregulowanym
ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu,
zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U.z 2020 r. poz. 2415; zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym
dalej "r.d.e."). Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139
ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji
podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia
oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /UJK/
SkrytkaESP. Wszelkie Informacje dostępne są w SWZ na podanej przez Zamawiającego stronie internetowej.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania na podstawie art.257 PZP.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz
innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł
lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub
ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o
której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
3.1. niezgodną z przepisami Pzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
w tym na projektowane postanowienie umowy;
3.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na
podstawie Pzp.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed
upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed
upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej,
w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,
jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,
jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1.
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz
uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia
17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego Rozdziału nie
stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem
zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby
lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis
przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z
dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych
w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowe informacje dot. środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX "środki Ochrony Prawnej"
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
29.12.2022r W załączniku (12) zamieszcza się informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu
22.11.2022 W załączniku (11) zamieszcza się informację z otwarcia ofert
22.11.2022r W załączniku (10) zamieszcza się informację o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
7.11.2022r W załączniku (9) zamieszcza się treść prośby Wykonawcy i udzieloną odpowiedź.
24.10.2022 r. Zamawiający zamieszcza jako kolejny załącznik do postępowania "Pytania i odpowiedzi"
W załączniku (1) do ogłoszenia zamieszcza się kompletną SWZ.
W załącznikach (2-7) do ogłoszenia zamieszcza się wersję edytowalną załączników nr 2,4,5,6,7,7a do SWZ.
Identyfikator
postępowania o udzielenie zamówienia na miniPortalu : 7427441b-201c-4c8b-a774-dede8ad7849d
Anna Kowalczyk mail: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
- SWZ ADP.2301.82.2022.pdf
- Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz- Oferta.docx
- Załącznik nr 4 do SWZ - Formularz- JEDZ.doc
- Załącznik nr 5 do SWZ - Formularz -Wykaz dostaw.docx
- Załącznik nr 6 do SWZ - Formularz- Ośw. dot. grupy kapitałowej.docx
- Załącznik nr 7 do SWZ - Formularz- Oświadczenie (dot. art.5 k i art. 7 ust.1).docx
- Załącznik nr 7a do SWZ- Formularz- Oświadczenie (dot. art. 5k i art. 7 ust.1) – podmiot udostępniający zasoby.docx
- Pytania i odpowiedzi 24.10.2022.pdf
- treść prośby wykonawcy i udzielona odpowiedź.pdf
- INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA.pdf
- Informacja z otwarcia ofert.pdf
- informacja o wyborze s.i.pdf
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia DZ.U.E.pdf