Zakończone przetargi

Dostawa sprzętu laboratoryjnego

Dostawa sprzętu laboratoryjnego

  • Znak sprawy: ADP.2301.67.2022
  • Termin składania ofert: 2022-08-22 10:00
  • Opublikowano: 2022-07-26 09:17:57 przez Fluder Barbara

26/07/2022    S142

Polska-Kielce: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

2022/S 142-405502

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850

Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5

Miejscowość: Kielce

Kod NUTS: PL721 Kielecki

Kod pocztowy: 25-369

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Barbara Fluder

E-mail: bfluder@ujk.edu.pl

Tel.: +48 413497276

Faks: +48 413445615

Adresy internetowe:

Główny adres: www.ujk.edu.pl

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Inny rodzaj: Uczelnia Publiczna

I.5)Główny przedmiot działalności

Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego. ADP.2301.67.2022

Numer referencyjny: ADP.2301.67.2022

II.1.2)Główny kod CPV

38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem, instalacją* i uruchomieniem* sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. *dotyczy części I i II.

Zamówienie podzielone zostało na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą

z poniższych części:

Część I – Sprzęt laboratoryjny

Część II – Spektrofotometr

Część III – Waga analityczna

Część IV – Lampa zabiegowa

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Sprzęt laboratoryjny

Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

38540000 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL721 Kielecki

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych

ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem, instalacją i uruchomieniem sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ

1. PH-metr przenośny z czujnikiem temp i ekranem LCD 12 szt.

2. Elektroda do wód czystych 12 szt.

3. Roztwór buforowy pH 4,0 2 szt.

4. Roztwór buforowy pH 7,0 2 szt.

5. Roztwór buforowy pH 9,0 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 2

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Spektrofotometr

Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

38540000 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL721 Kielecki

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych

ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem, instalacją i uruchomieniem sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ

1. Spektrofotometr 4 szt.

2. Kuwety optyczne 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 2

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Waga analityczna

Część nr: 3

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

38540000 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL721 Kielecki

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych

ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ

Waga analityczna 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 2

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Lampa zabiegowa

Część nr: 4

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL721 Kielecki

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych

ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ

Waga analityczna 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 2

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie określa takich warunków

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie określa takich warunków

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie określa takich warunków

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 PZP oraz w Rozdziale XX SWZ oraz wzorze umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

Informacje ogólne:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (https:// miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej – bfluder@ujk.edu.pl

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 22/08/2022

Czas lokalny: 10:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 19/11/2022

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 22/08/2022

Czas lokalny: 11:00

Miejsce:

UJK w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych. Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do deszyfrowania ofert dostępnej na miniPoratlu. Otwarcie ofert nie jest publiczne. W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

IV kwartał

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, zw. dalej ustawą i art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy; z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej: „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach”. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SWZ.

3. Wykonawca do oferty dołącza:

1) szczegółowy opis oferowanego sprzętu, ze szczególnym uwzględnieniem ich parametrów technicznych,

2) oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ),

3) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), o których mowa w Rozdziale IX pkt 8 c) SWZ (jeżeli dotyczy);

4) Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – według wzoru załącznik nr 7 do SWZ;

5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),

6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami, w tym określenie jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w postaci oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;

4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych określonych w Rozdziale IX SWZ.

5.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane.

6. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 PZP, tj. Zamawiający wpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy,którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Odwołanie przysługuje na:

1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;

2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.

4. Odwołanie wnosi się w terminie:

1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).

5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.

8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".

9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.

10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587801

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

21/07/2022

Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz

19.09.2022 r. Zamawiający zamieszcza jako kolejny załącznik" Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej"
22.08.2022 r. Zamawiający zamieszcza jako kolejny załącznik "Informacje
z otwarcia ofert"
22.08.2022 r. Zamawiający zamieszcza jako kolejny załącznik "Informacje o kwocie przeznaczonej na realizację zam."
8.08.2022 r. Pytania i odpowiedzi zamieszczone jako kolejny załącznik do postępowania
Ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone:

w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 26.07
.2022r. pod numerem 2022/S 142-405502  (wysłano do publikacji 21.07.2022r.)
na miniPortalu
- dnia 26.07.2022 r.
na stronie internetowej Zamawiającego - dnia 26.07.2022r.

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do komunikowania się z wykonawcami są:
w zakresie proceduralnym: Pani Barbara Fluder, email: bfluder@ujk.edu.pl,
w zakresie merytorycznym: Pan Artur Michalik, email: artur.michalik@ujk.edu.pl.