Dostawa sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych
Dostawa sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych
- Znak sprawy: ADP.2301.34.2021
- Termin składania ofert: 2021-06-24 10:00
- Opublikowano: 2021-05-21 09:31:53 przez Magdalena Szymkiewicz
Polska-Kielce: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2021/S 098-254072
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Magdalena Szymkiewicz
E-mail: magdalena.szymkiewicz@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497296
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych
Dostawa sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych do prowadzenia zajęć praktycznych w Collegium Medicum Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Dostawa sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych
Kielce, ul. IX Wieków Kielc 19
— szkiełka nakrywkowe 1 op. = 100 szk. – 50 op.,
— szkiełka podstawowe Menzel Glaser 1 op. = 50 szk. – 100 op.,
— szkiełka podstawowe Super Frost Plus 1 op. = 72 szk. – 100 op.,
— ostrza do mikrotomu 1 op. = 50 szt. – 20 op.,
— Pipety Pasteura 1 op. = 500 szt. – 10 op.,
— korki z PE do probówek plastikowych karbowany 13 mm 1 op. = 500 szt. – 15 op.,
— ezy z polistyrenu o poj. 10 μl 1 op. 1 000 szt. (pakowane po 20szt. lub 25 szt.) – 5 op.,
— paski testowe do sterylizacji parowej op. 200 szt. klasa 6 – 1 op.
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Uwaga: termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny oferty.
Termin realizacji zamówienia należy określić w dniach roboczych.
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Kielce, ul. IX Wieków Kielc 19
— foldery do przechowywania preparatów, 30-pozycyjne (teczki) - 4 szt.,
— woreczki strunowe z suwakiem 270 x 280 op. 50 szt. – 2 op.,
— statywy czteropiętrowe na pipety od 0,1 do 25 ml – 1 szt.,
— koszyki plastikowe 30 x 20 x 11 cm – 5 szt.,
— stojak na kuwety spektrofotometryczne – 1 szt.,
— probówki wirówkowe typu Falcon 15 ml Plug-Seal, w rakach 20 x 25 szt. / 500 szt. = 1 op. – 3 op.,
— probówki wirówkowe typu Falcon 50 ml Plug-Seal, w rakach 20 x 25 szt. / 500 szt. – 2 op.,
— probówki typu Eppendorf, 1,5 ml, z podziałką, sterylne, 1 000 szt. = 1 op. – 2 op.,
— probówki Eppendorf Tubes® – sterile 5,0 ml przeźroczyste 10 x 20 szt. – 1 op.,
— parafilm typu B1500; 38 m dł. szer. 100 mm – 1 szt.,
— końcówki typu mikro 0,5–10 μl, niesterylne worek 1 000 szt. – 10 op.,
— końcówki z fazowanym zakończeniem 1–200 μl worek 1 000 szt. – 15 op.,
— końcówki do pipet 1 000 μl – 5 op.,
— probówka 11 ml z PS z korkiem – sterylne, pak. zbiorczo; 1 op. = 100 szt. – 1 op.,
— probówka PS 5 ml, sterylna, z kołnierzem, etykietą i korkiem, skalowana 0,5/1/2/3 ml, wymiary 12 x 92 mm 1 op. – 100 szt. – 1 op.,
— ezy mikrobiologiczne PS sterylne 1 μl, 1 op. – 1 000 szt. – 3 op.
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Uwaga: termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny oferty.
Termin realizacji zamówienia należy określić w dniach roboczych.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1. Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który:
a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 do 10 Pzp;
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ);
2) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w postaci oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru załącznik nr 5 do SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp;
e) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 Pzp.
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w sekcja III.1.1 – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w ww. punkcie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2) zaświadczenia lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w sekcja III.1.1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
11. Dokument, o którym mowa w ppkt 2 powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w pkt 11.
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 Pzp oraz w przypadkach określonych w rozdziale XX SWZ.
Sekcja IV: Procedura
UJK w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Dział Zamówień Publicznych. Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do deszyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu.
W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Przed otwarciem ofert udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfin. zam. Po otwarciu Zam. zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej. Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /UJK/SkrytkaESP. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami jest Magdalena Szymkiewicz; e-mail: magdalena.szymkiewicz@ujk.edu.pl; tel. +48 413497296. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu w szczegółach danego postępowania. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa winien być załączony do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jednolity europejski dokument zamówienia (JEDZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej złożone zostanie w przypadku kiedy oferta tych Wykonawców zostanie oceniona najwyżej).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 do 10 Pzp. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Pozostałe informacje dostępne są w SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
1. Ogłoszenie o
niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
-
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia
21.05.2021r. pod numerem
Dz.U.: 2021/S 098-254072 (wysłano do
publikacji w dniu 19.05.2021 r.)
-
na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 21.05.2021
r.
-
na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 21.05.2021 r.
2. Kielce, dnia 28.05.2021 r.
Zamawiający w załączeniu przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania.
3. Kielce, dnia 11.06.2021 r.
Zamawiający w załączeniu przekazuje treść pytań i odpowiedzi nr 2 do niniejszego postępowania.
4. Kielce, dnia 24.06.2021 r.
W załączeniu informacja z otwarcia ofert.
5. Kielce, dnia 14.07.2021 r.
W załączeniu informacja o wyniku postępowania
Magdalena Szymkiewicz tel. 41 349 7296; e-mail: magdalena.szymkiewicz@ujk.edu.pl
- SWZ+załącznik nr 1 OPZ.pdf
specyfikacja warunków zamówienia opis przedmiotu zamówienia - Zalącznik nr 2 oraz 2.1. do SWZ.docx
wzór oferty formularz rzeczowo-cenowy - Załącznik nr 3 do SWZ.pdf
wzór umowy - Załącznik nr 4 do SWZ - JEDZ.docx
JEDZ - Zalącznik nr 5 do SWZ.docx
oświadczenie dot. grupy kapitałowej - Zalącznik nr 6 do SWZ.docx
oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ - Pytania i odpowiedzi nr 1_28.05.2021.pdf
- Pytania i odpowiedzi nr 2_11.06.2021.pdf
- inf. o kwocie.docx
- inf. z otwarcia ofert (24.06.2021).pdf
informacja z otwarcia ofert w post. ADP.2301.34.2021 - wynik ADP.2301.34.2021.pdf
informacja o wyniku postępowania - 2021-OJS161-422908-pl-1.pdf
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - 08d96792-dfde-fa90-c594-180001a3e402.pdf
ogłoszenie o wykonaniu umowy nr 2021/BZP 00159190/01 z dnia 25.08.2021