ADP.2301.9.2021 Dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych
ADP.2301.9.2021 Dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych
- Znak sprawy: ADP.2301.9.2021
- Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00
- Opublikowano: 2021-03-12 09:59:22 przez Fluder Barbara
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 349 7276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bfluder@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-100e8d38-826c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000833/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów i akcesoriów elektrycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/, https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osóbuprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkieminformacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkieminformacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADP.2301.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Zakres rzeczowy oraz ilości zamówienia określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza ofertowego SWZ. Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały były: fabrycznie nowe, pierwszego gatunku, spełniały normy jakościowe i użytkowe, wolne od wad, zapakowane w oryginalne opakowania. Ilości materiałów w ramach postępowania, są wielkościami orientacyjnymi, ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu w zakresie jednego materiału na rzecz zwiększenia w zakresie innego materiału) w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy. Zamawiający deklaruje, iż w ramach umowy zostanie wykorzystane co najmniej 70% wartości umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31682000-0 - Wyroby elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31221000-1 - Przełączniki elektryczne
31510000-4 - Żarówki elektryczne
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował lub realizuje dwie (2) odrębne umowy (tj. kontrakty), w ramach których została zrealizowana dostawa materiałów elektrycznych na łączną kwotę 150 000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Przez „odrębny kontrakt” Zamawiający rozumie jedno, odpłatne zamówienie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lub ust. 3 pkt 1.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu wraz z dowodami określającymi czy dostawy w nim zamieszczone zostały wykonane należycie, wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywaneSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy z ewentualną możliwością jej przedłużenia o kolejne 3 miesiące, pod warunkiem niewyczerpania się kwoty określonej w podpisanej umowie. W sytuacji niewyczerpania się kwoty umowy do upływu 12 miesięcy i braku podpisania aneksu przedłużającego jej trwanie, umowa wygasa.Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
23.04.2021 r.
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej została zamieszczona w załączniku
22.03.2021 r.
INFORMACJA
Z OTWARCIA OFERT ZOSTAŁA ZAMIESZCZONA W ZAŁĄCZNIKU
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA ZAMIESZCZONA W ZAŁĄCZNIKU
18.03.2021 r.
Pytania i odpowiedzi zostały zamieszczone jako załącznik do postępowania.
Zamawiający zamieścił poprawiony Formularz cenowy - Załącznik 1 formularz cenowy - POPRAWIONY
Ogłoszenie o niniejszym
przetargu zostało zamieszczone:
1) Biuletynie Zamówień
Publicznych – dnia 12.03.2021r. pod numerem 2021/BZP 00016657/01
2) na miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/dnia 12.03.2021r.
3) na stronie internetowej
Zamawiającego www.ujk.edu.pl dnia 12.03.2021r.
1) w zakresie proceduralnym:
Barbara Fluder, tel. 41 349 7276, email: bfluder@ujk.edu.pl,
2) w zakresie merytorycznym:
Waldemar Świder, tel. 41 349 6580, email: waldemar.swider@ujk.edu.pl.
- SWZ ADP.2301.9.2021.pdf
- Załącznik nr 1 do SWZ-Formularz ofertowy.docx
- Załącznik 1 formularz cenowy.xlsx
- Załącznik nr 2 do SWZ-projektowane postanowienia umowy.pdf
- Załącznik nr 3 do SWZ-oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx
- Załącznik nr 4 do SWZ-oświadczenie o spełaninu warunków udziału.docx
- Załącznik nr 5 do SWZ-oświdczenie dot. podmiotu trzeciego.docx
- Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz dostaw.doc
- ogłoszenie bzp.pdf
- Ogłoszenie miniPortal.pdf
- Odpowiedzi na pytania.pdf
- Załącznik 1 formularz cenowy — POPRAWIONY.xlsx
- INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA.pdf
- INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT .pdf
- Załącznik nr 7 do SWZ-oświadczenie.docx
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
- Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf
- Ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf