Dostawa urządzeń laboratoryjnych i przyrządów do pomiarów
Dostawa urządzeń laboratoryjnych i przyrządów do pomiarów
- Znak sprawy: ADP.2301.46.2021
- Termin składania ofert: 2021-07-21 11:00
- Opublikowano: 2021-06-11 09:24:30 przez Wioletta Baran
Polska-Kielce: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2021/S 112-291508
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioletta Baran
E-mail: w.baran@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497332
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa urządzeń laboratoryjnych i przyrządów do pomiarów
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i przyrządów do pomiarów wraz z dostawą, konfiguracją, instalacją oraz uruchomieniem dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania, a także przeprowadzenie szkoleń dla min. 3 osób w zakresie funkcjonowania zamontowanych urządzeń. Postępowanie podzielone jest na 3 części, tj.:
— część 1 – komora do badań testów zadymienia – w ilości 1 sztuka,
— część 2 – chromatograf – w ilości 1 sztuka,
— część 3 – mikroskop konfokalny wraz systemem konfokalnym (w tym komputer i oprogramowanie) – w ilości 1 sztuka.
Wykonawca zobowiązany będzie również do świadczenia serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji w miejscu instalacji urządzeń, na zasadach określonych w umowie.
Wymagany okres gwarancji na dostarczone urządzenia – minimum 24 miesiące. Wydłużenie terminu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Wymagany okres rękojmi na dostarczone urządzenia – minimum 24 miesiące.
Komora do badań testów zadymiania – 1 sztuka
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych, Instytut Biologii, ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce.
Komora do badań testów zadymiania – 1 sztuka, wraz z dostawą, konfiguracją, instalacją oraz uruchomieniem dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania, a także przeprowadzenie szkoleń dla min. 3 osób w zakresie funkcjonowania zamontowanych urządzeń.
Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu Redukcja zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego w wyniku produkcji pro-ekologicznych materiałów elastomerowych. Projekt realizowany w oparciu o umowę nr POIR.04.01.04-00-0131/19-00, z programu operacyjnego Inteligentny rozwój 2014–2020, współfinansowanego ze środków EFRR.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: część I: 9 000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy, 00/100).
Chromatograf – 1 sztuka
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych, Instytut Biologii, ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce.
Chromatograf – w ilości 1 sztuka, wraz z dostawą, konfiguracją, instalacją oraz uruchomieniem dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania, a także przeprowadzenie szkoleń dla min. 3 osób w zakresie funkcjonowania zamontowanych urządzeń.
Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu Redukcja zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego w wyniku produkcji pro-ekologicznych materiałów elastomerowych. Projekt realizowany w oparciu o umowę nr POIR.04.01.04-00-0131/19-00, z programu operacyjnego Inteligentny rozwój 2014–2020, współfinansowanego ze środków EFRR.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy, 00/100).
Mikroskop konfokalny – 1 sztuka
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych, Instytut Biologii, ul. Uniwersytecka 7, 25-406 Kielce.
Mikroskop konfokalny – w ilości 1 sztuka wraz z dostawą, konfiguracją, instalacją oraz uruchomieniem dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania, a także przeprowadzenie szkoleń dla min. 3 osób w zakresie funkcjonowania zamontowanych urządzeń.
Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu Redukcja zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego w wyniku produkcji pro-ekologicznych materiałów elastomerowych. Projekt realizowany w oparciu o umowę nr POIR.04.01.04-00-0131/19-00, z programu operacyjnego Inteligentny rozwój 2014–2020, współfinansowanego ze środków EFRR.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy, 00/100).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1. Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy który:
a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 do 10 Pzp;
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w punkcie 2 poniżej;
c) złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Do oferty wykonawca załącza również:
1) świadczenie w formie Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia – JEDZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie w formie Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia – JEDZ (jeśli dotyczy);
3) dowód wniesienia wadium (jeśli zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz);
4) dokument z którego będzie wynikać prawo do podpisania oferty, ewentualnie odpowiednie pełnomocnictwa (jeśli dotyczy);
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w postaci oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;
6) szczegółowy opis oferowanych urządzeń.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych (dot. pkt 6).
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
— sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6;
5) wykaz dostaw.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 9 ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo – w przypadku braku takiego rejestru – inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w ww. punkcie. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2) zaświadczenia lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 9 ppkt 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2. Dokument, o którym mowa w ppkt 2 powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w pkt 2.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy każda z nich polegająca na dostawie sprzętu odpowiadającego charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia (urządzenia medyczne, urządzenia laboratoryjne, przyrządy do pomiaru) o wartości nie mniejszej niż:
— część I: 300 000,00 PLN brutto każda (słownie złotych: trzysta tysięcy, 00/100),
— część II: 700 000,00 PLN brutto każda (słownie złotych: siedemset tysięcy, 00/100),
— część III: 250 000,00 PLN brutto każda (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy, 00/100).
Każda z dostaw zrealizowana na podstawie odrębnej umowy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw nie sumuje się, co oznacza że wymaganą liczbę dostaw musi wykonać jeden podmiot.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykonawca zobowiązany będzie do złożenia, na wezwanie zamawiającego wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 Pzp oraz w przypadkach wskazanych w rozdziale XX SWZ
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal) – oraz poczty elektronicznej.
Osobą uprawnioną ze strony zamawiające do kontaktów z wykonawcami w sprawie niniejszego zamówienia jest. Wioletta Baran, e-mail (wioletta.baran@ujk.edu.pl). Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania dostępnego na ePUAP.
Sekcja IV: Procedura
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych. Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do deszyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu. W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje z otwarcia ofert.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa winien być załączony do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Jednolity europejski dokument zamówienia (JEDZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej złożone zostanie w przypadku kiedy oferta tych wykonawców zostanie oceniona najwyżej).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 do 10 Pzp. W zakresie nieuregulowanym Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415; oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 Pzp, tj. zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /UJK/SkrytkaESP
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
Ogłoszenie
o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 11.06.2021 r. pod numerem
Dz.U.:
2021/S 112-291508, wysłano do publikacji w
dniu 07.06.2021 r.
na
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w dniu 11.06.2021 r.
na
stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl
dnia 11.06.2021 r.
UWAGA !!!
ZMIANA TERMINÓW. Szczegółowe informacje w kolejnych załącznikach do SWZ tj. w "ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia SIMAP" oraz w "pytanich i odpowiedziach do postępowania"
Wioletta Baran; e-mail: w.baran@ujk.edu.pl; tel. 41 349 73 32
- SWZ.docx
- SWZ.pdf
- szczegóły postępowania miniPortal.pdf
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia SIMAP.pdf
- Pytania i odpowiedzi do postępowania ADP.pdf
- informacja o kwocie na realizację zamówienia..docx
- informacja z otwarcia ofert.pdf
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
- Ogłoszenie o udzieleniu SIMAP.pdf