Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich UJK w Kielcach
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich UJK w Kielcach
- Znak sprawy: ADP.2301.25.2021
- Termin składania ofert: 2021-04-28 10:00
- Opublikowano: 2021-04-20 16:02:48 przez Fluder Barbara
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich UJK w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (041) 3497277
1.5.8.) Numer faksu: (041) 3445615
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bfluder@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich UJK w Kielcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc357266-a1d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000833/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Szkolenie „Desing thinking. Myślenie projektowe.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„NOWE PERSPEKTYWY rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” realizowanego przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/, https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale XI SWZ, sposób komunikacji oraz wyjaśnienie treści SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADP.2301.25.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Design thinking w dydaktyce” dla nauczycieli akademickich Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającąodrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy/trenera
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez trenera certyfikatu z akredytacją Internatiolan Coauch ICC
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającąodrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Coaching i mentoring w pracy wykładowcy akademickiego” dla nauczycieli akademickich Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającąodrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy/trenera
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez trenera certyfikatu z akredytacją Internatiolan Coauch Federaton ICF
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającąodrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: dysponuje osobą, która poprowadzi szkolenia objęte tym postępowaniem (jako Trener), posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do ich prawidłowej realizacji, spełniającą następujące wymagania:a) posiada wykształcenie wyższe, b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń „Design thinking w dydaktyce” (dotyczy części 1), „Coaching i mentoring w pracy wykładowcy akademickiego” (dotyczy części 2),c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w formie zdalnej dla uczelni,d) w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – trener dedykowany przez Wykonawcę przeprowadził minimum 45 godz. szkoleń, kursów, warsztatów lub innych form kształcenia w zakresie podnoszenia kompetencji miękkich wykładowców (dotyczy części 1)/ coachingu (dotyczy części 2).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu stanowiącym – załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu orazo braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenieo niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;2) (opcjonalnie) – w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza także oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziałuw postępowaniu, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, 3) (opcjonalnie) – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ;4) (opcjonalnie) – w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez Wykonawców, Wykonawcy zobowiązani są podać, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia; 5) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a jeżeli nie w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, wówczas należy złożyć odpowiednio: Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określono w Rozdziale XII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono w załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 10:45
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
- Kielce, dnia 22.04.2021 r. Zamawiający zamieszcza poprawiony wzór umowy.
- Kielce. dnia 23.04.2021 r. Zamawiający zamieszcza odpowiedz na pytanie oraz poprawiony Załącznik nr 1- Formularz ofertowy.
- Kielce, dnia 26.04.2021 r. Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania oraz poprawiony Załącznik nr 2 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
- Kielce, dnia 27.04.2021 r. W załączeniu informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
- Kielce, dnia 28.04.2021 r. W załączeniu informacja z otwarcia ofert
- Kielce, dnia 13.05.2021 r. W załączeniu Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Cz. 2
- Kielce, dnia 19.05.2021 r. W załączeniu Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Cz. 1
w zakresie proceduralnym: Barbara Fluder, tel. (41) 349 7276, email: bfluder@ujk.edu.pl,
w zakresie merytorycznym: Lucyna Dygas, tel. (41) 349 7261, email: lucyna.dygas@ujk.edu.pl
- SWZ ADP.2301.25.2021.pdf
- Załącznik nr 3 do SWZ-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków.doc
- Załącznik nr 4 do SWZ-Wykaz osób.doc
- Załącznik nr 5 do SWZ-Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc
- Załącznik nr 6 do SWZ-Oświadczenie dot. podmiotu trzeciego.doc
- Załącznik nr 7 do SWZ-Karta szkolenia,dziennik szkoleń.doc
- Identyfikator postepowania miniPortal.docx
- Ogłoszenie.pdf
- Pytania i odpowiedzi 23.04.2021.pdf
- Załącznik nr 1 do SWZ-Formularz ofertowy poprawiony.doc
- Załącznik nr 2 do SWZ-Projektowane postanowienia umowy poprawione.pdf
- Pytania i odpowiedzi2.pdf
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia.pdf
- Informacja z otwarcia ofert.pdf
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Cz. 2.pdf
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Cz.1.pdf
- Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf