Zakończone przetargi

Artykuły informacyjne i promocyjne DP.2301.13.2017

Artykuły informacyjne i promocyjne DP.2301.13.2017

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2017.03.30 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2017.03.30 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Dla części 1 - do 30 grudnia 2017 r. Dla części 2 - do 19 kwietnia 2017 r.
  • Wymagania: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną lub wszystkie części zamówienia . 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Nie przewiduje się przeprowadzenia aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów 4.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ,rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5.Oferty należy sporządzać w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy , zgodnego z treścią art. 25a ust.1pkt 1) ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że:  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną główną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż: 50.000,00 zł – dla części 1; 5.000,00 zł - dla części 2.  dysponuje gazetą codzienną o zasięgu minimalnym na terenie woj. Świętokrzyskiego; o nakładzie minimum 10 000 egzemplarzy UWAGA W przypadku umowy obecnie realizowanej, wartość zrealizowanej części umowy powinna wynosić odpowiednio: minimum 50.000,00 zł – dla części 1; minimum 5.000,00 zł- dla części 2 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdziale V pkt.1. ppkt. 2) niniejszej SIWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V.pkt.1. ppkt.2) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 i ust. 5 pkt.1). 6. Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy Pzp. V a. PODSTAWY WYKLUCZENIA, o których mowa w art.24 ust.5 ustawy Pzp. 1. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Do oferty wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1. Następnie: 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA Oświadczenia o którym mowa w pkt. 4 nie należy załączać do oferty 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż: - 50.000,00 zł brutto – dla części 1 - 5.000,00 zł brutto – dla części 2 2) Oświadczenie wykonawcy że dysponuje gazetą codzienną o zasięgu minimalnym na terenie woj. Świętokrzyskiego; o nakładzie minimum 10 000 egzemplarzy. 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. UWAGA Oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.5. 1)- 3) nie załączać do oferty. 7. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). 8.Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 ppkt.3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz.1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców muszą być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim, składać należy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo, podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  • Wadium: 1120 PLN
  • Kryteria wyboru: Część 1 Cena brutto-100% Część 2 cena brutto-60 % jakość wykonania - 40% Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta jest oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce lub ze strony internetowej: www.ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych oraz reklama w prasie dla UJK w Kielcach z podziałem na 2 części.
- Część 1- Publikacja w gazecie codziennej ogłoszeń prasowych w formie dodatku reklamowo-informacyjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Część 2 - Wykonaniu papierowych teczek wraz z dystrybucją do szkół województwa świętokrzyskiego, wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2a do SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku Zamawiający zgodnie z treścią art. 36 b ust.1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw tych podwykonawców.
3.Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta jest oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności w niniejszym postępowaniu w zakresie składu tekstu i redagowania tekstu , przez cały okres trwania umowy. Wykaz osób, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowić będzie załącznik do Umowy – dotyczy części 1.
5.Zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących w niniejszym postępowaniu teczki dla maturzystów , przez cały okres trwania umowy. Wykaz osób, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowić będzie załącznik do Umowy – dotyczy części 2.
6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art.29 ust 3a ustawy pzp, na każdym etapie realizacji umowy będącej wynikiem niniejszego postępowania, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
7.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39294100-0 – artykuły informacyjne i promocyjne ; 79341000-9 – usługi reklamowe i marketingowe

UWAGA
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie:
1000,00 zł – dla części 1;(słownie: jeden tysiąc, 00/100)
120,00 zł - dla części 2 ;(słownie: sto dwadzieścia zł, 00/100)
( Łącznie: 1.120,00 zł), przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
3.Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2301.13.2017,
4.Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 oraz 3a do niniejszej SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych okolicznościach:
1)zmiany terminu wykonania usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej itp.).
2)Zmiany adresu, nr konta bankowego, osób do kontaktu
3) zwiększenia bądź zmniejszenia ilości stron dodatku w ramach całkowitej liczby stron wynikających z zamówienia tj. łącznie 72 strony.- dotyczy części 1
4)zmiany ilości ukazujących się egzemplarzy dodatku, przy zachowaniu całkowitej liczby stron wynikających z zamówienia - dotyczy części 1
5)W okolicznościach określonych w art. 144 ust.1 ustawy pzp.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 20.03.2017 r. pod nr 47008-2017
Zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej Uczelni w dniu 20.03.2017 r.
UWAGA!!! Kielce dnia 23.03.2017 r.
Dotyczy części 1 niniejszego postępowania .
Zmianie ulega zapis w § 2 ust.2 , zdanie pierwsze projektu umowy, który otrzymuje brzmienie „Dodatek powinien ukazać się 7 razy w ciągu 9 miesięcy 2017 r tj. od kwietnia do 30.12.2017 r, w jednym z wydań codziennych gazety we wtorek, środę lub czwartek.” (…)
Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie

ZMIANIE ULEGA TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT z dnia 28.03.2017 r. na dzień 30.03.2017 r. Godziny składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 50431-2017 dnia 23.03.2017 r.
Zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl w dniu 23.03.2017 r.

Wioletta Baran (41) 349 73 32; w.baran@ujk.edu.pl