Zakończone przetargi

Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla WLiNoZ DP.2301.47.2017

Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla WLiNoZ DP.2301.47.2017

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2017.11.09 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2017.11.09 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • Miejsce realizacji: Kielce, al. IX Wieków Kielc 19A
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy, uruchomi przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni, licząc od daty podpisania umowy – dotyczy wszystkich części.
  • Wymagania: 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą PZP”. 2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ” zastosowanie mają przepisy ustawy PZP. 3. Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartości kwoty 209.000 euro. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone w Załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP. 7. Zamawiający na podstawie art.36b. ust. 1 ustawy PZP żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW A. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) każda – dotyczy części 1, b. 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) każda – dotyczy części 2, c. 120.000,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy) każda – dotyczy części 3, d. 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) każda – dotyczy części 4, e. 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) każda – dotyczy części 5, f. 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy) każda – dotyczy części 6, g. 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) każda – dotyczy części 7, h. 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy) każda – dotyczy części 8, i. 19.000,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy) każda – dotyczy części 9, j. 35.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy) każda – dotyczy części 10, k. 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy) każda – dotyczy części 11, l. 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) każda – dotyczy części 12, m. 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy) każda – dotyczy części 13, n. 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) każda – dotyczy części 14. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 1 zostanie spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 i ust. 5 pkt.1) i pkt. 8). B. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) i 8) ustawy PZP tj.: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016r. poz. 615); 2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. ROZDZIAŁ VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ. Oświadczenie składa się na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE. Informacje zawarte w JEDZ będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie JEDZ dotyczące tych podmiotów. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) każda – dotyczy części 1, b. 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) każda – dotyczy części 2, c. 120.000,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy) każda – dotyczy części 3, d. 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) każda – dotyczy części 4, e. 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) każda – dotyczy części 5, f. 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy) każda – dotyczy części 6, g. 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) każda – dotyczy części 7, h. 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy) każda – dotyczy części 8, i. 19.000,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy) każda – dotyczy części 9, j. 35.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy) każda – dotyczy części 10, k. 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy) każda – dotyczy części 11, l. 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) każda – dotyczy części 12, m. 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy) każda – dotyczy części 13, n. 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) każda – dotyczy części 14. 2)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postepowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP, b. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem, w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, f. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, g. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, sporządzone według załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 pkt. 2) lit. a. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 5 pkt. 2 lit. c. i d. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 5 pkt. 2 lit. b. składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). 10. Jeżeli wykonawca nie złoży dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców muszą być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim, składać należy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność w oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo, podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  • Wadium: 19850 PLN
  • Kryteria wyboru: 1) cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 60% (maksymalnie 60 pkt.), 2) okres gwarancji – stanowiącego wagę 30% (maksymalnie 30 pkt.), 3) termin realizacji zamówienia – stanowiącego wagę 10% (maksymalnie 10 pkt.).
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym 9wówczas koszt przesyłki ponosi wykonawca)
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia diagnostycznego dla Wydziału Lekarskiego i Nauk
o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1) część 1 → mikroskop biologiczny z wyposażeniem – 15 szt., mikroskop badawczy 15 stanowiskowy z kolorową kamerą oraz wyposażeniem – 1 zestaw.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.51.00.00 – 3 mikroskopy,
38.65.16.00 – 9 kamery cyfrowe
30.23.60.00 – 2 różny sprzęt komputerowy,
48.62.00.00 – 0 systemy operacyjne,
39.10.00.00 – 3 meble,
39.14.13.00 – 5 szafy.
2) część 2 → wirówka z wymiennymi rotorami - 1szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
42.93.11.00 – 2 wirówki laboratoryjne i akcesoria.
3) część 3 → oprogramowanie diagnostyczno badawcze do obsługi laboratorium Patomorfologii oraz zestaw drukarek do kodów, kasetek histopatologicznych i szkiełek mikroskopowych – 1 kpl.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
48.18.00.00 – 3 pakiety oprogramowania medycznego,
30.23.21.00 – 5 drukarki i plotery,
30.23.60.00 – 2 różny sprzęt komputerowy,
48.62.00.00 – 0 systemy operacyjne.
4) część 4 → spektrofotometr do pomiaru stężenia DNA, RNA – 1 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego),
48.42.10.00 – 5 pakiety oprogramowania do zarzadzania urządzeniami.
5) część 5 → koszyk i stacja parafinowa do procesora tkankowego STP 120 - typu karuzela – 1 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
6) część 6 → mikrotom z płytą grzewczą i łaźnią wodną w zestawie, kriostat wolnostojący oraz pęseta grzewcza i narzędzia chirurgiczne – 1 zestaw .
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
7) część 7 → termoblok – 1 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
8) część 8 → zestaw pipet – 1 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.43.70.00 – 7 pipety i akcesoria laboratoryjne.
9) część 9 → urządzenie umożliwiające obserwację komórek podczas hodowli – 1 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.29.60.00 – 6 przyrządy badawcze,
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
10) część 10 → komora laminarna – 1 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
11) część 11 → inkubator do hodowli komórkowych z CO2 – 1 szt., wirówka + rotory – 1 kpl., łaźnia wodna – 1 szt., pipety – 1 zestaw.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.43.70.00 – 7 pipety i akcesoria laboratoryjne,
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
12) część 12 → czytnik wielodetekcyjny – 1 szt., pipeta 8-kanałowa – 1 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.43.70.00 – 7 pipety i akcesoria laboratoryjne,
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
13) część 13 → densytometr – 4 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.30.00.00 – 8 przyrządy do pomiaru,
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
14) część 14 → chłodziarka – 1 szt., zamrażarka – 1 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
38.00.00.00 – 5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.
4. Jeżeli dla danych pozycji zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się zaoferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez zamawiającego. W tym wypadku na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ tj. należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do formularza ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, podłączenia, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 29.09.2017 r.,
2. opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 04.10.2017 r. pod numerem 2017/S 190 – 388745,
3. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 04.10.2017 r.

Podana kwota wadium dotyczy łącznie wszystkich części zamówienia. Wadium dla poszczególnych części wynosi odpowiednio:
1) dla części 1 – 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące),
2) dla części 2 – 700,00 zł (słownie złotych: siedemset),
3) dla części 3 – 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące),
4) dla części 4 – 700,00 zł (słownie złotych: siedemset),
5) dla części 5 – 100,00 zł (słownie złotych: sto),
6) dla części 6 – 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset),
7) dla części 7 – 50,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt),
8) dla części 8 – 200,00 zł (słownie złotych: dwieście),
9) dla części 9 – 600,00 zł (słownie złotych: sześćset),
10) dla części 10 – 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc),
11) dla części 11 – 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc),
12) dla części 12 – 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset),
13) dla części 13 –200,00 zł (słownie złotych: dwieście),
14) dla części 14 – 300,00 zł (słownie złotych: trzysta).

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1) Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia.
2) Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
3) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).

UWAGA!!!!! 11.10.2017
Zamawiający, w załączniku nr 8 przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania przetargowego.

UWAGA!!!!! 24.10.2017
Zamawiający, w załączniku nr 9 przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania przetargowego.

Osobą uprawnioną przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard telefon: 41 3497276, e-mail: dariusz.lenard@ujk.edu.pl.