Zakończone przetargi

„Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej remontu konserwatorskiego attyki i wejścia głównego oraz iluminacji świetlnej Rektoratu”

„Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej remontu konserwatorskiego attyki i wejścia głównego oraz iluminacji świetlnej Rektoratu”

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2017.07.17 12:00
  • Termin otwarcia ofert: 2017.07.17 12:30
  • Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu do składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach,25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 (Kancelaria Ogólna)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 3 miesiące od daty zawarcia umowy
  • Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wskazane warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu spełni Wykonawca , który : 1/ w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 70 000 zł . 2/ w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej a/ wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 70 000 wykonania dokumentacji projektowej dla obiektów wpisanych do rejestru zabytków , oraz - co najmniej 1 usługę wykonania dokumentacji projektowej o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł, dla obiektów znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej, b/ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: - w branży architektoniczno-budowlanej z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności architektoniczno-budowlanej bez ograniczeń – co najmniej 1 projektant- posiadający udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów przy Obiektach Zabytkowych 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy z nich oddzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, 2) łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 4. Nie spełnienie przez wykonawcę choćby jednego z warunków opisanych powyżej skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5. Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa, lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1, pkt 2 i pkt 8 ustawy Pzp. 4) W odniesieniu do warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust.1 ustawy Pzp. 6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 5 USTAWY PZP. 1. Niezależnie od ustawowych przesłanek wykluczenia Wykonawcy wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę : a/ w stosunku do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono w warunkach określonych w art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy PZP, b/ który z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 1 – 4 ustawy PZP co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, c/ który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z zastrzeżeniem treści art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy PZP. 2. Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu jeżeli Zamawiający uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu uzna za wystarczające przedstawione przez Wykonawcę dowody , o których mowa w art. 24 ust.8 ustawy PZP. 3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Wykonawca wraz z ofertą składa aktualne na dzień składania oferty : a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z informacją o podmiotach udostępniających Wykonawcy zasoby oraz o podwykonawcach - na potwierdzenie , iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej oraz ekonomicznej i finansowej , b/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wraz z informacją o braku podstaw do wykluczenia podwykonawców - na potwierdzenie , iż wykonawca oraz podwykonawca nie podlegają wykluczeniu . 2. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez kilku wykonawców wspólnie oświadczenia o których mowa w pkt.1 lit. a i b składa każdy z wykonawców. 3. Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania , z przyczyn o których mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP , Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP , składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! 4. Zamawiający , na podstawie art. 24aa ust.1 ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert a dopiero po tym będzie badać czy, Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wskazanych w pkt. 5 i 6,7,8 . 5.Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie zobowiązany do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień składania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia w tym : 6.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca złoży: polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 70 000 złotych 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca złoży: a/ Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług, wraz z dowodami określającymi, czy zostały wykonane (są wykonywane) należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. b/ Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 7.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający (na podstawie Rozporządzenia MR) żąda następujących dokumentów: a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.); b/ zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , c/ zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d/ oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy PZP , będzie dysponował zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny , czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający zażąda przedłożenia dokumentów , które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu , b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu , przez Wykonawcę , przy wykonywaniu zamówienia publicznego , c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego , d) czy podmiot , na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia , zrealizuje roboty budowlane lub usługi , których wskazane zdolności dotyczą, 7. Zamawiający zażąda od Wykonawcy , który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przedstawienia dokumentów wymaganych celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wskazanych w pkt.7 lit. a,b,c. 8. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który zamierza posługiwać się podwykonawcami dokumentów wymaganych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w pkt.7 lit.a,b,c. 9.W przypadku oferty wspólnej: 1) wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) ofertę składa (oraz podpisuje) pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców, 3) pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców . Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 7 pkt a,b,c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składania ofert, a dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 11. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty .
  • Wadium: 1000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 60%, termin realizacji: 20%, doświadczenie zawodowe: 20%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej zamawiającego www.ujk.edu.pl z zakładki przetargi.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
w zakresie:
1. Remontu konserwatorskiego attyk nad budynkiem Rektoratu UJK w ilości zgodnej ze stanem faktycznym.
2. Remontu wejścia głównego do budynku wraz ze schodami.
3. Wykonaniu iluminacji ściany frontowej budynku Rektoratu
od ul. Żeromskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

UWAGA:
1.Ustala się termin wykonania zamówienia do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2.Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Ogłoszenie o niniejszym przetargu ukazało się:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych – dnia 07.07.2017r. numer 539438-N-2017
- na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl – dnia 07.07.2017r.
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – dnia 07.07.2017r.

UWAGA!!!!! 13.07.2017r.
Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania przetargowego:

Pytanie: proszę o zamieszczenie na stronie internetowej lub przesłanie na maila załączników do SIWZ w wersji edytowalnej.

Odpowiedź: zamawiający w załączeniu przekazuje załączniki do SIWZ w wersji edytowalnej.

Justyna Juchniewicz
e.mail:dzp@ujk.edu.pl
tel.41/349-72-77