Zakończone przetargi

Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych

Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2017.03.21 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2017.03.21 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Część 1- 20 dni od dnia podpisania umowy Część 2 – 10 dni od dnia podpisania umowy Część 3 – 14 dni od dnia podpisania umowy Część 4 – 14 dni od dnia podpisania umowy
  • Wymagania: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną lub wszystkie części zamówienia . 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Nie przewiduje się przeprowadzenia aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów 4.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ,rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy , zgodnego z treścią art. 25a ust.1pkt 1) ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną główną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż: - 1000,00 zł – dla części 1 - 700,00 zł – dla części 2 - 2000,00 zł - dla części 3 - 5000,00 zł - dla części 4 UWAGA W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części umowy powinna wynosić odpowiednio: minimum 1.000,00 zł – dla części 1; minimum 700,00 zł- dla części 2; 2000,00 zł –dla części 3; 5000,00 zł – dla części 4 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdziale V pkt.1. ppkt. 2) niniejszej SIWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V.pkt.1. ppkt.2) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 i ust. 5 pkt.1). 6. Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy Pzp. V a. PODSTAWY WYKLUCZENIA, o których mowa w art.24 ust.5 ustawy Pzp. 1. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Do oferty wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż: - 1000,00 zł – dla części 1 - 700,00 zł – dla części 2 - 2000,00 zł - dla części 3 - 5000,00 zł - dla części 4 2) szczegółowy opis każdego artykułu ( nie dotyczy części 4), który Wykonawca proponuje w swojej ofercie. Opis musi zawierać: nazwę producenta , rysunek lub zdjęcie oferowanego artykułu (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować czy proponowany artykuł spełnia wszelkie parametry wskazane przez zamawiającego . 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga Dokumentów wymienionych w pkt. 4 i 5 nie należy dołączać do oferty 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 ppkt.3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena brutto- 60, termin realizacji - 40
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych dla UJK w Kielcach z podziałem na 4 części.
- Część 1- Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Ośrodka Nauki i Kultury Studenckiej (ONIKS), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Część 2 - Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych dla Studenckiego Koła Naukowego Doradców Zawodowych SYNERGIA (SKN SYNERGIA), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2a do SIWZ.
- Część 3 - Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych do Wydziału Prawa Administracji i Zarządzania w ramach „59 Zjazdu Katedr i Zakładów Prawa Konstytucyjnego” i konferencji „ Systemy ochrony praw człowieka”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2b
- Część 4- Dostawa ulotek dotyczących rekrutacji na studia w UJK, dla Biura Promocji i Informacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2c
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe ( bez śladów użytkowania).
2)Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia sporządzenia, (w oparciu o materiały od zamawiającego) przed wykonaniem zadania koncepcji graficznej i przedstawienie jej w wersji elektronicznej Zamawiającemu do akceptacji ( min 2 koncepcje)
3)Dostawa wykonanych materiałów będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie w oparciu o zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcję graficzną. Techniki zdobienia materiałów promocyjnych i informacyjnych wskazane są w opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku 2, 2a ,2b,2c do SIWZ.
4)Zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zadania materiały niezbędne do wykonania zamówienia (np. zdjęcia) niezwłocznie po podpisaniu umowy.
5)Logotyp UJK dostępny jest na stronie internetowej:
http://www.ujk.edu.pl/Znaki_graficzne_UJK.html
6)Wymagany okres gwarancji i rękojmi na materiały informacyjne i promocyjne będące przedmiotem niniejszego postępowania - min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru (Nie dotyczy części 4 ).
2.Wspólny Słownik Zamówień CPV.
Przedmiot główny: 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne

UWAGA
1.Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych okolicznościach:
1)zmiany terminu wykonania usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej itp.).
2)Zmiany adresu, nr konta bankowego, osób do kontaktu
3)W okolicznościach określonych w art. 144 ust.1 ustawy pzp.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 13.03.2017 r. pod nr 42107-2017, zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej Uczelni w dniu 13.03.2017 r.

UWAGA 15.03.2017 r.
Pytania i odpowiedzi do Postępowania DP.2301.8.2017
Pytanie 1
Proszę o informację czy torby mają mieć głębokość 35 cm? Jeśli tak to czy wymiar ten dotyczy tylko dna czy dna i boków
Odpowiedź 1
Zamawiający poprawia wymiary torby w obu przypadkach ( na konferencję i na zjazd- załącznik nr 2b, część 3) Obowiązujące wymiary to: 38 cm x 42 cm , bez głębokości. Długość uszu 33 cm.
Torba musi pomieścić publikacji , każda z nich o wymiarach: 23cm x 16 cm, grubość 4,5 cm

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32; w.baran@ujk.edu.pl