
Konkurs na stanowisko adiunkta
w Instytucie Literaturoznawstwa i Językoznawstwa Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Kierunek: filologia angielska / lingwistyka stosowana
Wymagania formalne (konieczne):
- Spełnienie wymogów określonych w art. 113 Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce z dnia 20 lipca 2018 r.
- Stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo.
- Ukończone studia wyższe na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana
- Dorobek naukowy w dziedzinie językoznawstwa i/lub przekładoznawstwa (publikacje, udział w projektach badawczych, konferencjach naukowych).
- Doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na poziomie akademickim (preferowane w zakresie językoznawstwa, przekładu, praktycznej nauki języka angielskiego).
Umiejętności i kwalifikacje (preferowane):
- Udokumentowana aktywność naukowa, w tym publikacje w renomowanych czasopismach naukowych oraz udział w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych.
- Doświadczenie w organizacji konferencji, warsztatów lub innych wydarzeń naukowych.
- Znajomość nowoczesnych metod dydaktycznych oraz umiejętność wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu.
- Zdolność do pracy zespołowej, zaangażowanie w rozwój jednostki naukowej i dydaktycznej.
- Gotowość do prowadzenia zajęć w języku angielskim oraz ewentualnie w języku polskim.
Profil pracownika (według OTM-R)*:
☐ Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
X Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa: Nauki humanistyczne/językoznawstwo
Miejsce pracy: Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Opis zadań:
- praca naukowa
- praca dydaktyczna
- praca organizacyjna
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełny
Termin składania ofert (format: RRRR-MM-DD GG:MM): 2025-06-27
Forma/miejsce składania ofert: Kandydaci mogą składać dokumenty osobiście, pocztą tradycyjną lub elektronicznie – przesyłając je na adres: whum@ujk.edu.pl
Osobiście/listownie: Dokumenty należy składać w Dziekanacie Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Uniwersytecka 17; 25-406 Kielce
Elektronicznie
* W przypadku formy elektronicznej dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
** Tytuł wiadomości e-mail
Zgłoszenie do konkursu – Imię i nazwisko – adiunkt badawczo-dydaktyczny (językoznawstwo)
Wymagane dokumenty:
- CV;
- List motywacyjny;
- Dyplomy potwierdzające posiadane kwalifikacje;
- Wykaz osiągnięć naukowych (tj. publikacje, zrealizowane projekty badawcze lub badawczo-rozwojowe, odbyte staże naukowe).
Komisja zawiadamia kandydata o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej (lub telefonicznie), nie później niż na dwa dni przed jej terminem.
Niestawienie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną powoduje wykluczenie tego kandydata z postępowania konkursowego.
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Dodatkowe informacje: e-mail: jan.hajduk@ujk.edu.pl
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
- podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
- odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. 7)posiada Pani/Pan prawo do:
-
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia
(w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
a także -
prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania –
w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO. -
posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych. - w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2025-05-27 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2025-05-27 15:25:37 |
Zaktualizował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data aktualizacji: | 2025-05-27 15:26:16 |
Liczba wyświetleń strony: 34