
OFERTA PRACY NA STANOWISKU
wykładowcy w grupie pracowników dydaktycznych
Nazwa stanowiska:
wykładowca w grupie pracowników dydaktycznych
Liczba stanowisk: 4
Nazwa jednostki: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (UJK), Collegium Medicum Instytut Nauk o Zdrowiu
Miasto: Kielce
Link do strony www jednostki: www.ujk.edu.pl
Data publikacji ogłoszenia: 02.06.2025
Opis stanowiska pracy:
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku wykładowcy zobowiązany będzie do prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu fizjoterapii w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach
Wymagania:
- tytuł magistra fizjoterapii
- co najmniej 5- letni staż pracy zawodowej
- prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w kształceniu kadr medycznych na poziomie akademickim
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych
- dorobek naukowy
Profil pracownika (według OTM-R)*:
X Naukowiec pierwszego stopnia (R1)
☐ Rozpoznawalny naukowiec (R2)
☐ Uznany naukowiec (R3)
☐ Wiodący naukowiec (R4)
Dziedzina/dyscyplina naukowa:
Nauki medyczne i nauki o zdrowiu/ nauki o zdrowiu
Miejsce pracy:
UJK w Kiecach, Collegium Medicum, Wydział Nauk o Zdrowiu
Opis zadań:
Obowiązki dydaktyczne: prowadzenie zajęć wymiarze 360 godzin w roku akademickim. Do czynności związanych z organizacją i realizacją procesu kształcenia będą należały m. in. indywidualne konsultacje ze studentami, przygotowanie dokumentacji związanej z procesem kształcenia. Od kandydatów oczekujemy zaangażowania w prowadzenie zajęć dydaktycznych, prowadzenia kształcenia w oparciu o najnowsze doniesienia naukowe, procedury i algorytmy oraz umiejętnego wiązania teorii z praktyką kliniczną.
Obowiązki organizacyjne: udział w pracach związanych z rozwojem naukowo-dydaktycznym Instytutu Nauk o Zdrowiu
Dodatkowe informacje:
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
- wymiar etatu: pełen etat
Termin składania ofert 02.07.2025 r. godzina 12:00
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu 3-10.07.2025
Forma/miejsce składania ofert:
aplikacje można składać osobiście, drogą pocztową lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: elzbieta.cichecka-gil@ujk.edu.pl
Sekretariat Wydziału Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 19a, pokój nr 1/12c bud. D, 25-516 Kielce
Wymagane dokumenty:
- podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora;
- prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty
- kwestionariusz osobowy
- CV - z uwzględnieniem dotychczasowej aktywności zawodowej, szkoleń, kursów;
- dyplom ukończenia studiów;
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowym sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Sekretariat Wydziału Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 19a, pokój nr 1/12c bud D, 25-516 Kielce, tel. 41 3497877, adres e-mail: elzbieta.cichecka-gil@ujk.edu.pl
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest jednoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor.
Wymagane klauzule przewidziane odpowiednimi przepisami prawa:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail:kancelaria@ujk.edu.pl.
-
podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
- art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
- art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy.
- podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody).
- odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
-
posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także
- prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
* - zał. nr 1 do polityki OTM-R
Wytworzył: | Marcin Małek |
Data wytworzenia: | 2025-06-02 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2025-06-02 11:45:32 |
Data aktualizacji: | 2025-06-02 11:45:33 |
Liczba wyświetleń strony: 162