wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Fuel Health DP/2310/84/15 - UNIEWAŻNIONE
wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Fuel Health DP/2310/84/15 - UNIEWAŻNIONE
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2015.11.13 10:00
- Termin otwarcia ofert: 2015.11.13 10:15
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce KANCELARIA OGÓLNA UJK dolny parter Oferty należy złożyć do dnia 13.11.2015 r. do godziny 10:00 Oferty zostaną otworzone w dniu 13.11.2015 r. o godzinie 10.15 w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH Ul. Żeromskiego 5, pokój nr 4 Dział Zamówień Publicznych ( dolny parter) Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w otwarciu ofert
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt oraz transportem własnym w terminie nieprzekraczalnym 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
- Wymagania: IV. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. XX. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ XXI. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22.ust 1 ustawy Pzp. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie precyzuje ww. warunków b) Posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie precyzuje ww. warunków c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający nie precyzuje ww. warunków d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie precyzuje ww. warunków 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW. JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg załącznika nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA !!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust 1. Pkt 1. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, ze posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia – w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w punkcie VIII. 2. ppkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Opis proponowanego materiału promocyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem materiałów z jakich będą wykonane, techniki oznakowania; 2) 1 egzemplarz proponowanego produktu – treść nadruku dowolna 3) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania – jeżeli wykonawca zamierza zatrudniać podwykonawców. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wpisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
- Wadium: 460 PLN
- Kryteria wyboru: XV. KRYTERIA WYBORU OFERTY Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych wg poniżej podanego kryterium: 1) Cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiąca wagę 80% 2) Jakość proponowanego produktu – 20% Ad1. W kryterium cena można maksymalnie otrzymać 80 pkt. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Cena najniższa : cena badanej oferty x 80 = …… pkt Ad2. W kryterium jakość można maksymalnie otrzymać 20 pkt. członkowie komisji będą przyznawali punkty w skali 1-20 według zasad: za materiał dobrej jakości ( 10 pkt) trwałe, nieścierające się, ologowane ( 10 pkt); po dokonaniu oceny w kryterium jakość proponowanych materiałów reklamowych, punkty przyznane przez członków komisji zostaną zsumowane i wynik zostanie podzielony przez ilość członków komisji Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów za ww. kryteria.
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH Ul. Żeromskiego 5, pokój nr 4 Dział Zamówień Publicznych ( dolny parter) Opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z prośbą o udostepnienie SIWZ w wersji drukowanej
- Cena specyfikacji: 10 PLN
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiającym jest :
UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Tel (0-41) 349 7365
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust.1 i art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zwaną w dalszej części specyfikacji ustawą.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawia materiałów promocyjnych ( tzn. dostarczenie do siedziby Zamawiającego) tablic informacyjnych, roll-upów, ulotek informacyjnych, kalendarzy trójdzielnych, notesów, zakreślaczy, krokomierzy, pamięci USB, pendrivów, power banki płatne z projektu FuelHealth.„Green fuels and human health - toxicity of engine emissions from 1st and 2nd generation biodiesel fuels” project co-financed by Polish-Norwegian Research Cooperation Programme
Nazwa i kod CPV : 22 46 20 00-6 – materiały reklamowe
Tryb:
Przetarg nieograniczony
Powyżej 30 000 euro, poniżej 207 000 euro
UWAGA !!!!!!!!!!!! z dnia 12.11.2015 r.
Zamawiający unieważnia postępowanie na wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Fuel Health DP/2310/84/15 w oparciu o art 93 ust 1 pkt 7 Pzp tzn. Zamawiajacy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usuniecia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podstawa unieważnienia:
Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia zamieścił omyłkowo 2 rozmiary tablic informacyjnych ( 2m x 1 m) oraz rozmiar A3. Co uniemozliwia dokonanie prawidłowej wyceny produktu
UWAGA WADIUM
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 460 zł (czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100)
na konto: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/84/15 nr części …….
Wykonawca może dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty
1. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, chyba ze udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy
XII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT
Oferty należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszystkie zadrukowane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować. Wymaga się podpisania oferty na każdej zadrukowanej stronie oferty ( pieczątka Firmy oraz imienna pieczątka i podpis osoby lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy ). Załączniki do oferty stanowią jej integralna część i muszą być również oznaczone.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ
Oferta musi być zapakowana w dwie koperty, na:
- zewnętrznej kopercie należy umieścić napis:
„ Oferta dotyczy wykonania i dostawy materiałów promocyjnych DP/2310/84/15” Nie otwierać przed 13.11.2015 r. godz. 10.15
- wewnętrznej kopercie oprócz napisu jw. Musi być zawarta pełna nazwa Wykonawcy i jego adres.
XIV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
Cenę oferty należy podać w kwocie netto i brutto wraz z należnym podatkiem VAT.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
Stawka podatku musi być podana zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
Zamawiający nie uzna za oczywistą omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonego podatku VAT.
Oferta zawierająca zła stawkę podatku VAT zostanie odrzucona
Cena powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace związane z realizacją zamówienia w szczególności wykonanie i dostarczenie ologowania, zapakowanie, transport do siedziby zamawiającego.
XVI. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
XVII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, zgodnie z art. 92 ust 1, ustawy oraz zamieści informacje, o których mowa w art. 92 ust 1 pkt 1, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
W piśmie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, zamawiający wyznaczy termin i miejsce podpisania umowy.
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty z zastrzeżeniem z art. 93 ust 1 ustawy Pzp.
W przypadku unieważnienia postępowania z art 93 ust 1 ustawy Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców zgodnie z art. 93 ust 3.
XVIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIX. PROJEKT UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
- Materiałów z których wykonane mają być materiały reklamowe, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych lepszych materiałów niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
XX. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ
XXI. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
XXII. INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT OBCYCH W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
XXIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. )
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje – zarówno Wykonawcy jak i Zamawiającego – będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust 1. w języku polskim.
Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust 2 w języku polskim.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami ze strony zamawiającego są : Marcin Kmieciak tel +48 41 349 7365. Fax 41 349 7275. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się za pomocą mejla oraz faxu : marcin.kmieciak@ujk.edu.pl