Zakończone przetargi

Naprawa schodów wraz z podjazdem i cokołami przy Domu Studenta ODYSEJA

Naprawa schodów wraz z podjazdem i cokołami przy Domu Studenta ODYSEJA

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.07.07 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.07.07 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 (Sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: DS ODYSEJA, ul. Śląska, Kielce
  • Termin realizacji: 30 dni od podpisania umowy
  • Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych, 2) składania ofert wariantowych, Zamawiający nie przewiduje: 1) prowadzenia rozliczeń w walutach obcych, 2) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 3) wykorzystania aukcji elektronicznej, 4) udzielania zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy. 5) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających 6) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zmawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Zamawiający uzna ogólny warunek za spełniony na podstawie dołączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy, 00/100) każda. (jedna robota oznacza wykonanie robót budowlanych na podstawie jednej umowy). 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje/uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Zamawiający uzna ogólny warunek za spełniony na podstawie dołączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, a wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej roboty o wartości brutto nie mniejszej niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł) każda. 3.Wykaz osób: – kadry kierowniczej, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikających z przepisów prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (minimum jedna osoba), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji. 4.Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, sporządzonego według załącznika nr 8 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. i B.II., jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do niniejszej specyfikacji. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej, sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów tj: przedmiaru robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • Wadium: 500 PLN
  • Kryteria wyboru: 1)cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 90% (maksymalnie 90 punktów), 2)okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia, powyżej okresu wymaganego przez zamawiającego – stanowiącego wagę 10% (maksymalnie 10 punktów).
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl z zakładki" aktualne przetargi" lub z siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest naprawa schodów wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych i cokołami dla Domu Studenta ODYSEJA , przy ul. Śląskiej w Kielcach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji – przedmiot zamówienia, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający na wykonane roboty, będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 60 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Oferty zawierające krótszą gwarancję i rękojmię niż określone przez zamawiającego zostaną odrzucone.
Kod CPV i nazwa:
45111300-1 – roboty rozbiórkowe
45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.06.2015 r. pod numerem 151422-2015
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 22.06.2015 r.
UWAGA
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1)Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia.
2)Osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji.

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32 ,fax (41) 349 72 78, e-mail:
w. baran@ujk.edu.pl
Barbara Kotras tel. (41) 349 72 77,fax (41) 349 72 78