Zakończone przetargi

Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem (DP/2310/24/15)

Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem (DP/2310/24/15)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.03.24 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.03.24 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt oraz transportem własnym w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych. Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których mimo dołożenia należytej staranności nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację umowy. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
  • Warunki udziału w postepowaniu: Rozdział VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, wymienionych w rozdziale VII SIWZ. Rozdział VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu: o którym mowa w rozdziale VIII pkt.2 ppkt. 2) składa : dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (jeżeli dotyczy). 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli z treści dołączonych do oferty dokumentów nie wynika uprawnienie do jej podpisania. 3)Opis oferowanych torb, z uwzględnieniem materiału z jakich będą wykonane, wymiarów i techniki oznakowania. 4) 1szt. torby, która posłuży do oceny jakości oferowanych materiałów – treść nadruku i rozmiar torby dowolny. Oceniana będzie jakość materiału i wykonanie oraz jakość nadruku .
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 80%, jakość oferowanych materiałów reklamowych: 20%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektonicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia;można odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt perzesyłki obciąża wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Dostawa materiałów reklamowych - torby bawełniane z nadrukiem w ilości 300 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
CPV:
22462000-6 –materiały reklamowe

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień w dniu 16.03.2015r. pod numerem 36117-2015
2.Zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiajacego: www.ujk.edu.pl w dniu 16.03.2015r.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DATA: 20.03.2015r.
Poniżej przekazuje się treść pytania i odpowiedź dot. ww. postępowania:
Pytanie Wykonawcy: Czy dopuszczają Państwo minimalnie większe różnice w rozmiarze torby.
W specyfikacji podany jest wymiar:
Wymiar torby: wysokość 40 cm (+/- 1cm), szerokość 36cm(+/-1cm)
Ucho torby- długość paska 40cm (+/- 1cm)
Nasze torby posiadają wymiar:
Wymiar torby: wysokość 40 cm (+/- 1cm), szerokość 38cm(+/-1cm)
Ucho torby- długość paska 35cm (+/- 1cm)
Proszę o informację czy taka różnica w rozmiarach jest możliwa.
Odpowiedź Zamawiającego: Nie

Anna Kowalczyk