Zakończone przetargi

Druk informatora w wersji polsko - angielskiej DP/2310/27/15

Druk informatora w wersji polsko - angielskiej DP/2310/27/15

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.04.27 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.04.27 09:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania oferta, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania oferta jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania oferta. Jeżeli przedłużenie terminu związania oferta dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 Sekretariat Kanclerza 25
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 12 czerwca 2015r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 Pzp. Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zawartej z Wykonawcą jeżeli zaistnieją okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron umowy lub jeżeli te zmiany będą korzystne dla zamawiającego; w szczególności; -Terminu wykonania umowy ( w szczególności w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, lub późniejszego przekazania materiałów przez zamawiającego ) lub sytuacji na które strony umowy nie mogły mieć wpływu;
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz głównych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2.2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w p.2.2) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt.5 do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) min. 2 egzemplarze książki/broszury wykonane w technologii i w sposób opisany w opisie przedmiotu zamówienia (druk offsetowy, szyte, okładka foliowana, kolor) 3) wykaz prac przeznaczonych do podwykonania, jeżeli wykonawca będzie zatrudniał podwykonawców.
  • Wadium: 500 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanych kryteriów : 1. cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiące wagę 70% 2. jakość wykonanych informatorów – stanowiące wagę 30% ad.1 W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia : maksymalną ilość punktów ( 70 ) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 70 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. ad.2 W tym kryterium każdy z członków komisji oceniał będzie oferty na podstawie próbek dołączonych do ofert. Pod uwagę będą brane : Jakość wydruku 10% (druk offsetowy, czytelność, równomierność docięcia stron) Jakość szycia 10% (równomierne, czy szycie zakończone tak, aby nie można było pruć, jak najmniej widoczne) Sposób wykonania okładki 10% ( sposób foliowania – bez „pęcherzy” śladów, rozdwajania się folii w rogach okładki) Do wyliczenia punktacji każdej oferty zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez każdą ofertę, otrzymaną sumę podzieli przez liczbę członków komisji. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za ww. kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża Wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zwaną w dalszej części specyfikacji ustawą.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5 usługi drukowania
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydrukowaniu folderów uniwersyteckich w wersji polsko – angielskiej 2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Folder uniwersytecki polsko – angielski 2015
Materiały: tekst +zdjęcia
Tłumaczenie: tekst z języka polskiego na język angielski
Format po obcięciu: 21 cm x 21 cm
Papier: okładka kreda mat 300 g/m2
wnętrze kreda mat 150 g/m2
Uszlachetnianie okładki: foliowanie błysk
Ilość stron z okładką: 4 + 100 ( +/-2)
Zadruk: dwustronny 4/4
Technologia: druk offsetowy
Rodzaj łączenia: szycie
Nakład: 3000 egzemplarzy
Czas realizacji od momentu przekazania kompletnego materiału: tłumaczenie 7 dni – tłumaczenie zapewnia Wykonawca, opracowanie layotu 3 dni, skład graficzny 10 dni, druk 7 dni
Pożądany termin dostawy informatorów: 12 czerwca 2015r.

UWAGA!
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.04.2015r. pod numerem 85012- 2015,
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 15.04.2015r.

!!!!!UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zamawiający przedłuża termin na skłądanie ofert tj. do dnia 27.04.2015r.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poniżej zamieszczam pytanie i odpowiedź do niniejszego postępowania:

Pytanie 1
Zwracam się o wyjaśnienie treści SIWZ:
- W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Folder uniwersytecki polsko – angielski 2015 – brak jest szczegółowych objaśnień dotyczących układu foldera w zakresie języka polskiego i angielskiego. Proszę o wyjaśnienie czy ma być to układ np. słownika polsko – angielskiego, czy odrębne teksty np. w kolumnach lub inny skład – jaki? oraz czy nakład będzie podzielony językowo.

Odpowiedź:
Układ foldera polsko-angielskiego będzie następujący:
- każda strona podzielona na dwie kolumny: lewa treśc w języku angielskim, prawa w języku polskim.
Nakład nie będzie tym samym podzielony językowo, ale stanowić będzie jedną, integralną całość.

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest :
Alicja Wrzosek, tel./fax 41 349-72-78