Zakończone przetargi

REMONT POMIESZCZEŃ I PODSZYBIA DŹWIGU ZEWNĘTRZNEGO – Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach, ul. Krakowska 11 (DP/2310/47/15)

REMONT POMIESZCZEŃ I PODSZYBIA DŹWIGU ZEWNĘTRZNEGO – Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach, ul. Krakowska 11 (DP/2310/47/15)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.07.02 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.07.02 11:15
  • Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerz)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od 27.07.2015r do 04.09.2015r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. Nie dopuszcza sie złożenia oferty częściowej. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 2000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych zero groszy). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 47/15 ” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo-stała wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę: 1) terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), w sytuacjach których nie dało się przewidzieć, które maja wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy), 2) zmiany materiałów przy pomocy których wykonywane będą roboty, jeżeli zaistnieje możliwość zamiany na lepsze materiały, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, 3) podwykonawcy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: Rozdział VII.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zmawiający nie precyzuje tego warunku, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie precyzuje tego warunku, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie precyzuje tego warunku. 2. Zgodnie z zapisem art.26 ust.2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki określone w rozdziale VII SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Rozdział VIII.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: Wykonawca może polegać Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie realnie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SIWZ w pkt.2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu: o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ w pkt.2 ppkt. 2) składa : dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. 3. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli z treści dołączonych do oferty dokumentów nie wynika uprawnienie do jej podpisania, 3) kosztorys szczegółowy.
  • Wadium: 2000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 90% czas na jaki będzie udzielona gwarancja: 10%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załączniki do niniejszego ogłoszenia; można odebrać w siedzibie zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym- koszt ptrzesyłki obciąża Wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń i podszybia dźwigu zewnętrznego (Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach , ul. Karkowska 11), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarami - załącznik nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 do SIWZ.
Kody CPV:
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 Roboty malarskie
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

I.Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego UJK Kielce ul. Krakowska 11.
1. Zakres przedmiotu zamówienia:
- Roboty rozbiórkowe: podłogi - podłoża, parkiet, wykładzina
-Roboty budowlane - szpachlarskie, malarskie, posadzkarskie
2. Zakres robót :
-Remont sal: 308, 309, 313, 315, 320, 202, 204, 205, 208,215, 216, 218, 223, 228, 103,114,116, - wymiana podłóg(parkiet) wraz z podłożami i izolacjami na wykładzinę PCV typu Gamrat (o podwyższonej ścieralności na nowych podłożach i nowych izolacjach), szpachlowanie ścian i sufitów, malowanie emulsyjne sufitów i ścian, malowanie olejne parapetów wraz z ich podszpachlowaniem, malowanie olejne stolarki drzwiowej od wewnątrz wraz z ościeżnicami, malowanie emulsyjne holu II piętro A.
3. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:
a. Kolejność prac będzie konsultowana z Użytkownikiem
b. Transport i zaplecze budowy zorganizować w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem obiektów sąsiednich
c. Odpady budowlane i gruz magazynować w kontenerach do tego przeznaczonych oraz systematycznie usuwać z terenu budowy
d. Korzystanie z wody i energii elektrycznej - za odpłatnością na podstawie ustalonego ryczałtu
e. Prace będą prowadzone w obiekcie funkcjonującym
f. Dobór wykładziny PCV (wykładzina PVC, homogeniczna o grubości minimum 2 mm, klasa odporności na ścieranie T, fabryczne pokrycie warstwą PUR) kolory ustalić z Użytkownikiem
g. Kolor malowanych ścian uzgadniać z Użytkownikiem

4. Wymagania:
-Roboty należy wykonywać zgodnie z przedmiotem zamówienia, przedmiarem, wiedzą techniczną, wymaganiami prawa budowlanego, polskimi normami i sztuką budowlaną.
-Gruz i materiały z rozbiórki gromadzić w przeznaczonych do tego kontenerach i systematycznie wywozić z placu budowy.
-Zdemontowane materiały z podłóż zutylizować ( dowód utylizacji do wglądu )
-Wykonawca udzieli na wykonane roboty minimum 36 miesięcy gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi.
-Odbiory odbywać się będą w oparciu o odpowiednie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
-Wykonawca przedłoży atesty higieniczne użytych materiałów
-Przestrzegać przepisów BHP oraz zabezpieczyć remontowane pomieszczenia przed zakurzeniem i zabrudzeniem sąsiednich pomieszczeń
Zabezpieczyć czujki i pozostałe urządzenia przed kurzem i zabrudzeniem - w przypadku ich uszkodzenia koszt naprawy obciąży Wykonawcę.
5. Wytyczne dostaw materiałów:
-Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych z 16.04.2004r.
-Na wbudowane materiały wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi.

II. Remont podszybia dźwigu - Wydział pedagogiczny i Artystyczny
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu podszybia dźwigu zewnętrznego przy budynku W P i A
1.Zakres robót:
- demontaż odpadających płytek gresowych ze ścian podszybia
- naprawa ścian
- ułożenie( montaż na ścianach) zdemontowanych płytek gresowych

Etapy realizacji prac remontowych:
- zabezpieczenie posadzki podszybia
- ostrożny demontaż odpadających płytek ze ścian podszybia
- oczyszczenie zdemontowanych płytek
- skucie starego , słabego podkładu - tynku spod zdemontowanych
płytek
- oczyszczenie, zmycie i zagruntowanie reperowanych ścian
- naprawa ubytków i położenie nowego wyrównującego podkładu - tynku
- gruntowanie naprawionych ścian - gruntem głęboko penetrującym
- ponowne przyklejenie zdemontowanych płytek . Zaprawę - klej mrozoodporny, elastyczny na podłoża krytyczne układać na ścianie i płytce ( pełne rozłożenie). Nie stosować pacy grzebieniowej.
- spoinę 3 mm (wąska) mrozoodporna stosować po 24-48 godz. od ułożenia płytek
- w dylatacjach oraz dołem i górą na stykach pionu z poziomem zastosować silikon

2. Wymagania:
-Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami, wiedzą techniczną, przepisami BHP oraz uzgodnieniami z Inspektorem Nadzoru
-Gruz i materiały z rozbiórki wywozić systematycznie z budowy
-Wykonawca udzieli na wykonane roboty minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi.
-Na wbudowane materiały wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi.
-Odbiory odbywać się będą w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
-Wykonawca dostarczy atesty i aprobaty techniczne na wszystkie użyte materiały
-Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom Ustawy o Wyrobach Budowlanych z dnia 16.04.2004r.
-Korzystanie z wody i energii elektrycznej - za odpłatnością na podstawie ustalonego ryczałtu
-Prace będą prowadzone w obiekcie aktualnie czynnym.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 349 72 77, faks 41 349 72 78.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń i podszybia dźwigu zewnętrznego (Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJKw Kielcach, ul. Krakowska11).Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniajacego do 10% wartości zamówienia podstawowego.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1) przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w 15.06.2015r. pod numerem 87407-2015;
2) zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiajacego:www.ujk.edu.pl w dniu 15.06.2015.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DATA:23.06.2015r.
Poniżej przekazuje się treść pytań i odpowiedzi dot. ww. postępowania:
W specyfikacji odnośnie wykładzin PCV brakuje zapisu dwóch ważnych pod względem użytkowania parametrów jakimi są waga całkowita wykładziny na 1 m2 oraz wgniecenie resztkowe.

Waga w tym przypadku określa zawartość polichorku vinylu (PCV) który jest lżejszy od wypełniaczy typu kreda, a która zastępuje główny skład wykładziny homogenicznej, czyli im lżejsza tym wyższa jakość.

Wgniecenie resztkowe jest to parametr mówiący o podatności odgniatania się wykładziny, czyli im ten współczynnik mniejszy tym wykładzina jest bardziej odporna.

W związku z tym czy Zamawiający dopuszcza minimalną wagę wykładziny np. 2850 g/m2 oraz wgniecenie resztkowe 0,02mm czy lepsze jeśli tak to jakie?

Odpowiedzi:
1)Wymagana waga całkowita wykładziny nie większa niż 2,7kg/ m2.
2)Wymagane wgniecenie resztkowe wg. normy, tj. max. 0,1 mm, w związku z tym dopuszcza się zaoferowanie parametru: wgniecenie resztkowe 0,02 mm.

W związku z udzielonymi odpowiedziami zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert z 30.06.2015r. na 02.07.2015r., godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało:
1) przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w 23.06.2015r. pod numerem 92577-2015;
2) zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiajacego:www.ujk.edu.pl w dniu 23.06.2015r.

Anna Kowalczyk