Zakończone przetargi

Dostawa mebli laboratoryjnych

Dostawa mebli laboratoryjnych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.04.24 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.04.24 10:15
  • Termin związania ofertą: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, SEKRETARIAT KANCLERZA UJK pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: nowo wybudowany bud. naukowo- dydaktyczny przy ul. Radiowej
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, najpóźniej do 15 czerwca 2015 r.
  • Wymagania: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6) ustawy Pzp. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, lub obie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III SIWZ zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Pzp. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Warunki udziału w postepowaniu: I.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: -wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i wartości brutto (każda z tych dostaw) nie mniejszej niż: dla części I- 1 000 PLN, dla części II- 100 000,00 PLN. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: -Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: -Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; UWAGA!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1., art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zaleca się, aby zobowiązanie określało zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem, zakres i okres udziału tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Pzp podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VIII.2. SIWZ. Wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 3 do SIWZ. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1., art. 24 ust. 2 pkt 5. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty– zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), ustawą Pzp i niniejszą SIWZ– potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp). II.INFORMACJA O PODWYKONAWCACH Na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. III. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. III.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca przystępuje do postępowania biorąc udział w jednej części, powinien wykazać się zrealizowaniem lub realizacją tylu dostaw i na taką kwotę, jaka została określona w wymaganiach/warunkach dla tej części, na którą składa ofertę. Wykonawca przestępujący do obu części postępowania, musi spełnić warunek dot. doświadczenia oddzielnie na każdą część. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać wykazane dostawy oraz potwierdzać ich należyte wykonanie W przypadku dostaw realizowanych- doświadczeniem wykonawcy są dostawy zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych/ zrealizowanych dostaw w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu wykonania dostawy wymienionej w załączonym wykazie. III.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 6 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 7 do SIWZ; Uwaga!!! A.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. III.3. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane meble są zgodne ze wszystkimi obowiązującymi dla przedmiotu zamówienia normami. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć do każdego zaoferowanego asortymentu mebla osobną kartę katalogową, na której przedstawiony będzie proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać min. nazwę mebla i nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie mebla, wymiary mebla oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego. Karta katalogowa powinna być opisana w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego mebla jest przypisana. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwo. Dokument sporządzony w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty wspólnej należy w formularzu ofertowym wymienić z nazwy, z określeniem siedziby- wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 3020 PLN
  • Kryteria wyboru: I.KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia- stanowiące wagę 90% II.KRYTERIUM- okres udzielonej gwarancji, powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego (maksymalny okres gwarancji 5 lat– w przypadku zaoferowania dłuższej gwarancji do obliczenia wartości punktowej za to kryterium będzie uwzględniany jedynie okres 5 lat)- stanowiące wagę 10%
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty ewentualnej przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej http://ujk.edu.pl, jest bezpłatna
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych z podziałem na części tj. dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych do nowo wybudowanego budynku naukowo- dydaktycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach przy ul. Radiowej.
-Część I- Stół wagowy (1 szt.)
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów (CPV)
39181000-4 Stoły laboratoryjne
-Część II- Meble laboratoryjne poziom -1, Meble laboratoryjne poziom 2 i 3
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów (CPV)
39180000-7 Meble laboratoryjne
39181000-4 Stoły laboratoryjne
Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu, wypoziomowanie oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie i rozstawienie dostarczonych mebli, gwarantujące ich pełną funkcjonalność. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbnik kolorów (wybarwień) przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczone meble wyspecyfikowane asortymentowo i ilościowo w zał. nr 1 do SIWZ muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku, a także spełniać parametry techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego oraz nie mogą nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia i użytkowania, i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Materiały użyte do wykonania mebli winny posiadać odpowiednie, określone przepisami i normami atesty bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczegółowy opis parametrów technicznych, wymagania ilościowe i jakościowe Zamawiającego dotyczące mebli składających się na przedmiot zamówienia zawierają załączniki nr 1 do SIWZ

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2007-2013 i budżetu państwa

MEDREH budowa i wyposażenie obiektu naukowo-dydaktycznego UJK przy Al. IX Wieków Kielc dla wsparcia wdrożenia innowacyjnych metod leczenia

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1a. ustawy Pzp, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

W przypadku unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, zgodnie z art. 93 ust. 3. ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 uPzp.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: -dla części I-20,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia 00/100), -dla części II-3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto, Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/33/15 dot. części.. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium zaleca się dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (tj. w formie gwarancji lub poręczeń), dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać: 1)nazwę i adres: a)dającego zlecenie tj. Wykonawcy, b)beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego, c)gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp 6)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia bezwarunkowo, nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta- Zamawiającego, kwoty gwarancji w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa powyżej (pkt. 5). Brak którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art.24 ust.4 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy.

Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ Mając na uwadze art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych poniżej okoliczności: tj. zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: a)terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia, Zmiana terminu (skrócenie lub wydłużenie) może ulec zmianie wyłącznie na uzasadniony/zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu, w trakcie realizacji umowy. b)w zakresie innego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany przez Wykonawcę nowy inny podmiot wykaże spełnianie warunków udziału w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy inny podmiot, c)wymiarów mebli w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia, d)zmiany materiałów, z których wykonywane będą meble, jeżeli zaistnieje możliwość zamiany na lepsze materiały, zamiana ta nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, e)zmiana modelu mebli, jeżeli w trakcie realizacji umowy, okaże się że zaproponowany model jest już nie dostępny na rynku (został wycofany z produkcji), pod warunkiem, zaproponowania nowego mebla o parametrach nie gorszy niż zaproponowane w ofercie oraz w takiej samej cenie; f)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. Zmiany wyszczególnione w ppkt a)- e) wymagają wcześniejszej zgody Zamawiającego

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.04.2015 r. pod numerem 53081 - 2015;
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 16.04.2015 r.

UWAGA!!!
Zamawiający poniżej zamieszcza treść pytań Wykonawcy wraz z udzielonymi odpowiedziami:

Pytanie nr 1
W opisie stołu wagowego Zamawiający wymaga wykonania konstrukcji ze stali nierdzewnej. Czy Zamawiający dopuści jako rozwiązanie równoważne wykonanie konstrukcji ze stali malowanej proszkowo farbą epoksydową?

Odpowiedź nr 1:
NIE.

Pytanie nr 2
W opisie stołu wagowego brak jest sprecyzowania odnośnie obudowy stołu. Czy Zamawiający dopuści obudowanie stołu wagowego w wykonaniu z płyty laminowanej o zagęszczonej strukturze z doklejką PCV o grubości 2 mm?

Odpowiedź nr 2
Zamawiający nie precyzuje materiału z jakiego ma być wykonana obudowa dopuszczając różne rozwiązania. Zamawiający dopuszcza więc powyższe rozwiązanie.

Pytanie nr 3
W opisach stołów laboratoryjnych brak jest sprecyzowania konkretnego materiału z jakiego ma być wykonany blat. Zamawiający podaje blaty wykonane z materiałów o bardzo różnych odpornościach chemicznych. Czy Zamawiający może sprecyzować z jakiego konkretnego materiału maja być wykonane blaty dla poszczególnych stołów?

Odpowiedź nr 3
Materiałem o minimalnej odporności chemicznej wymaganej przez Zamawiającego w przypadku wszystkich stołów (z wyjątkiem stołu pokrytego stalą) jest płyta dwustronnie laminowana o grubości min. 25mm wykończona doklejką PCV o grubości 2mm.

Pytanie nr 4
W opisach stołów laboratoryjnych brak jest sprecyzowania konfiguracji szafek. Z opisu SIWZ wynika, że Zamawiający założył szafki w wykonaniu jednodrzwiowym lub dwudrzwiowym. Jednak szafki mogą być również wykonane w konfiguracji z szufladami lub drzwiami i szufladami. Czy Zamawiający może potwierdzić wykonanie zgodne z obecnym opisem SIWZ lub załączyć opis szafek w innym wykonaniu dla poszczególnych stołów?

Odpowiedź nr 4
W opisach przedmiotu zamówienia widnieje zapis "Stół laboratoryjny składający się ze stelaża, dwóch szafek oraz blatu" oraz "Wewnątrz ruchoma półka osadzona na złączach zapobiegających przypadkowemu wysunięciu".

Termin składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

Uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami wyznacza się następującą osobę: mgr inż. Jolanta Jarząb, tel. (041) 349 72 76, fax 41 349 72 75, 78, godziny urzędowania 7:30÷15:30 od poniedziałku do piątku.