Dostawa programu prawniczego DP/2310/45/15
Dostawa programu prawniczego DP/2310/45/15
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2015.06.19 09:00
- Termin otwarcia ofert: 2015.06.19 09:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 Sekretariat Kanclerza
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt oraz transportem własnym, w terminie 14 dni licząc od daty zawarcia umowy. Zmiana ww. terminu (skrócenie lub wydłużenie) może ulec zmianie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wymagania: ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. PROJEKT UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: - terminu wykonania umowy (w przypadku wystąpienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, w tym klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych). W przypadku zaistnienia sytuacji, na którą strony nie mogły mieć wpływu mimo dochowania należytej staranności; - osób realizujących przedmiot zamówienia, - podatku Vat, który w razie zmiany stawki może ulec zmianie. Zmiana taka wymaga aneksu do umowy.
- Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje tego warunku. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy oprogramowania o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje tego warunku. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje tego warunku. a. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w. warunki. Ocena spełniania w/w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. pkt. 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w VIII.2. pkt. 1)- 3) SIWZ. 3. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Specyfikację oferowanego oprogramowania, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy, 2) W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: - oświadczenie, że oferowane oprogramowanie jest dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. 3) Wykaz prac, które zostaną wykonane przez podwykonawcę. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
- Wadium: 250 PLN
- Kryteria wyboru: KRYTERIA WYBORU OFERTY Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: 1. Kryterium – cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 80 %. 2. Kryterium – dodatkowe moduły (funkcje programu) -stanowiący wagę 20 % W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu: Ad. 1) KRYTERIUM CENA, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (80) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (cena brutto najniższa : cena brutto badana) x 80 = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena (C). UWAGA! Oferowana cena musi być zgodna z przepisami ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ad.2 ) KRYTERIUM DODATKOWE MODUŁY (FUNKCJE) PROGRAMU. W celu ustalenia wielkości punktowej dla tego kryterium zamawiający dokona porównania ofert w następujący sposób: Największą ilość punktów tj. 20 Zamawiający przyzna ofercie za dodatkowe moduły (funkcje) programu . Zamawiający zakłada, że maksymalnie Wykonawca zaproponuje 5 dodatkowych modułów (funkcji). Za każdy dodatkowy moduł (funkcję) Zamawiający przyzna 4 pkt. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za dwa kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (w tym przypadku do cenynależy doliczyć koszt przesyłki).
- Cena specyfikacji: 6 PLN
Poniżej 207 000 euro.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie programu prawniczego:
1. Teksty wszystkich aktów prawnych obowiązujących i nieobowiązujących, opublikowanych w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim od minimum 1950 roku.
2. Nie ujęte w pkt. 1 wszystkie pozostałe akty prawne opublikowane w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim od minimum dnia 1 stycznia 1980 roku.
3. Dzienniki Urzędowe, prawo resortowe, akty prawa miejscowego.
4. Bazę orzeczeń Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, wojewódzkich sądów administracyjnych, sądów apelacyjnych i Trybunału Konstytucyjnego oraz organów administracji.
5. Bazę interpretacji wydanych przez Ministra Finansów, Urzędy Skarbowe.
6. Bazę wzorów pism i umów.
7. Piśmiennictwo.
8. Komentarze do przepisów, w tym w szczególności komentarze do kodeksów oraz ustaw dotyczących dziedzin wskazanych w pkt 10 (w zakresie wszystkich zbiorów praw - minimum po jednym komentarzu)
9. Dostęp do projektów ustaw.
10. Oprogramowanie powinno zawierać minimum zbiór następujących praw:
- Prawo i postępowanie cywilne
- Prawo i postępowanie karne, karne skarbowe i wykroczeniowe
- Prawo pracy
- Prawo spółek handlowych
- Postępowanie administracyjne
- Prawo zamówień publicznych
- Prawo Unii Europejskiej
- Prawo rodzinne
- Prawo podatkowe
- Prawo gospodarcze
- Prawo nieruchomości
- Prawo bankowe
- Prawo upadłościowe
- Prawo autorskie
- Prawo własności przemysłowej
11. System musi posiadać dostęp do serwisu on-line.
12. Licencja i aktualizacja programu wraz z bazą aktów prawnych musi obowiązywać od dnia udostępnienia bazy Zamawiającemu przez okres 24 miesięcy. W trakcie trwania licencji liczba dostępnych komentarzy nie może ulec zmniejszeniu.
13. Baza musi być dostępna dla dwóch jednoczesnych użytkowników.
14. Bibliografia prawnicza PAN od 1970
15. Wybór tekstów w formacie pdf publikowanych w czasopismach: „Europejski Przegląd Sądowy”, „Gdańskie Studia Prawnicze”, „Glosa”, „Państwo i Prawo”, „Przegląd Legislacyjny”, „Przegląd Podatkowy”, „Przegląd Prawa Handlowego”, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego”.
16. Komentarze praktyczne i studia przypadków z zakresu ochrony zdrowia.
17. Komplet metryk i tekstów aktów prawnych opublikowanych w Dziennikach Urzędowych Unii Europejskiej w języku polskim.
18. Metryki oraz pierwotne obcojęzyczne teksty aktów prawnych UE pochodzących z lat 1953-2004, nieopublikowanych w polskich wydaniach dzienników urzędowych UE.
19. Urzędowe wzory pism i formularzy pochodzące z Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
20. Omówienia do orzeczeń Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.
21. Sprawozdania finansowe opublikowane w MSiG, M.P.B. oraz M.S.B.
22. Baza i dostęp do ogłoszeń opublikowanych w MSiG, M.P.B i M.S.B.
23. Aktualne i historyczne dane rejestrowe z KRS publikowane w MSiG
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dodatkowych wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
- przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp.
- wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
Wymagania dot. gwarancji i serwisu zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru.
Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy , to dopuszcza się oferowanie oprogramowania równoważnego pod warunkiem zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 8; należy sporządzić/załączyć specyfikację oferowanego oprogramowania jako załącznik do Formularza Ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż oprogramowanie oferowane jako równoważne posiada parametry nie gorsze lub lepsze od oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego.
Niespełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnej pozycji wymienionej w Specyfikacji oferowanego oprogramowania powoduje odrzucenie oferty.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2.06.2015r. pod numerem 131320 - 2015,
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 2.06.2015r.
UWAGA:
Zamawiający przedłuża termin na składanie ofert do dnia 19.06.2015r.
(BZPnr 139200 - 2015 z dnia 10.06.2015r.)
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz inne informacje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim, lub faksem (41 349 72 78), lub mailem : alicja.wrzosek@ujk.edu.pl . Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego są: Alicja Wrzosek , tel. 48 41 349 72 78 .