Usługa polegająca na obsłudze technicznej i konserwacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w CPiB, CJO, BU
Usługa polegająca na obsłudze technicznej i konserwacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w CPiB, CJO, BU
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2015.01.22 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2015.01.22 11:15
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, SEKRETARIAT KANCLERZA UJK pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce; ul. Świętokrzyska
- Termin realizacji: Termin obowiązywania umowy: do 16.01.2017 r. Obsługa techniczna polegać będzie na bieżącej konserwacji, regulacji, okresowej obsłudze. Zmiana ww. terminu dot. naprawy (wydłużenie) może ulec zmianie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu).
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wymagania dot. gwarancji i serwisu odnośnie usługi związanej z naprawą: -Zamawiający na wykonane usługi wymaga min. 12 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. -Gwarancja stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy przedmiotu zamówienia z tytułu rękojmi. Termin gwarancji biegnie wraz z terminem rękojmi. -W okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia. -O wystąpieniu wady Zamawiający powiadomi Wykonawcę (Gwaranta) w formie pisemnej podając rodzaj stwierdzonej wady. -W przypadku stwierdzenia, że wykonany przedmiot zamówienia ma wady, Zamawiający może żądać usunięcia wady (usterki), wyznaczając Wykonawcy w tym celu odpowiedni, technicznie uzasadniony termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie terminu może usunąć wady na koszt i ryzyko Wykonawcy wybierając w tym celu dowolny podmiot. Koszty poniesione przez Zamawiającego z tego tytuły powiększone o kary umowne wynikające z przedmiotowej umowy, mogą być potrącane przez Zamawiającego z wierzytelności Wykonawcy lub Wykonawca zostanie obciążony na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zamawiającego. -Fakt usunięcia wad zostanie potwierdzony na podstawie obustronnie podpisanego protokołu. -W przypadku wystąpienia wad materiałów, które będą się powtarzały max. 3 razy, bądź, których nie da się usunąć, nastąpi ich wymiana na koszt Wykonawcy (Gwaranta). -W przypadku reklamacji wady Wykonawca (Gwarant), na swój koszt przedstawi dowód uwalniający Wykonawcę od odpowiedzialności za wystąpienie wady. Oferty zawierające okres gwarancji, krótszy niż wymagana przez Zamawiającego, zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2).
- Warunki udziału w postepowaniu: VII.INFORMACJA O PODWYKONAWCACH Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Wykonawcą zamówienia, może być, osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: -wykażą się minimum jedną usługą polegającą na okresowej konserwacji instalacji grzewczych, wentylacyjnych, którą Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto każda usługa oraz załączą dowody potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -dysponują osobą/osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje (potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym) na stanowisku Dozoru gr. „D” grupa 1 i 2 (minimum 1 osoba) oraz świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku Eksploatacji grupa „E” 1 i 2 (minimum 2 osoby), w zakresie: -obsługi, konserwacji i remontów dla: GRUPA 1: urządzenia i instalacje elektroenergetyczne, a w tym: -urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, -aparatury kontrolno– pomiarowej oraz urządzeń instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej; -obsługi, konserwacji i remontów dla: GRUPA 2: urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych, takich jak: -sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyłce ciepła powyżej 50kW -urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50kW -pompy, wentylatory i dmuchawy o mocy powyżej 50kW -sprężarki o mocy powyżej 20kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych -aparatura kontrolno– pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji i instalacji wymienionych powyżej. oraz dysponują minimum po 1 osobie, które posiadają: -świadectwa kwalifikacyjne w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, -ukończone kursy/szkolenia z programowania automatyki budynkowej. Uwaga!!! Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lica 1994 r. prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. z późn. zm.) oraz na pod-stawie art. 20a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z dnia 24 stycznia 20112 r. z późn. zm.) d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. -Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. UWAGA!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1., art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zaleca się, aby zobowiązanie określało zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem, zakres i okres udziału tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Pzp podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt IX.2. SIWZ. Wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 3 do SIWZ. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1., art. 24 ust. 2 pkt 5 i art. 24b ust 3 ustawy Pzp. 1.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty– zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), ustawą Pzp i niniejszą SIWZ– potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp). IX.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. IX.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (co najmniej jedną), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana (sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA!! Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). Załączone dokumenty win-ny w sposób jednoznaczny wskazywać wykazane usługi oraz potwierdzać ich należyte wykonanie W przypadku usług realizowanych- doświadczeniem wykonawcy są usługi zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych/zrealizowanych usług w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 4) Oświadczenie, że osoby, które, będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania czynności wykazanych w wykazie osób, sporządzone-go wg zał. Nr 6 do SIWZ. IX.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. IX.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lu-tego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 8 do SIWZ; Uwaga!!! A.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.pkt. 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do re-prezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo or-ganem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. IX.4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 9 do SIWZ). Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwo. W przypadku oferty wspólnej należy w formularzu ofertowym wymienić z nazwy, z określeniem siedziby- wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
- Wadium: 5000 PLN
- Kryteria wyboru: I.KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia- stanowiące wagę 95% II.KRYTERIUM- ilość konserwacji oferowanych w ciągu 12 m-cy, wliczonych w cenę usługi (wy-magane przez Zamawiającego min. 2 konserwacje na 12 m-cy) - stanowiące wagę 5%
- Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty ewentualnej przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej http://ujk.edu.pl, jest bezpłatna
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej i konserwacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w CPiB, CJO, BU.
Kod CPV i nazwa:
50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
50721000-5 Obsługa instalacji grzewczych
50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej i konserwacji urzą-dzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w CPiB, CJO, BU.
Szczegółowy opis dot. przedmiotu zamówienia oraz zestawienie urządzeń i ich rozmieszczenie zawierają załączniki nr 1 do SIWZ i nr 1 do formularza ofertowego Wykonawcy.
Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zdalnej obsługi technicznej urządzeń pod warunkiem uzyskania, na pisemny wniosek Wykonawcy, pisemnej zgody Zamawiającego na zainstalowanie niezbędnych do tego celu sprzętu i oprogramowania. W takim przypadku Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na danym obiekcie, w celu rozeznania możliwości takiego sposobu wykonania poszczególnych czynności obsługi technicznej (nie koniecznie wszystkich).
Oprócz czynności wymienionych ww. załączniku Wykonawca zobowiązany będzie do:
-pisemnego powiadamiania o konieczności wymiany lub naprawy uszkodzonych części lub urządzeń oraz o kosztach ich naprawy lub wymiany, po uzyskaniu oddzielnego zlecenia,
-podejmowania wszelkich działań mających na celu obniżenie kosztów dostawy ciepła do celów c.o. i c.c.w.,
-w przypadku wystąpienia awarii do niezwłocznego wykonania prac zabezpieczających i poinformowania o zaistniałej awarii Inspektora Nadzoru Zamawiającego oraz do uporządkowania miejsca po awarii. Koszty usunięcia awarii będą pokrywane przez Zamawiającego na podstawie odrębnej wyceny przedstawianej każdorazowo Zamawiającemu do akceptacji. Wykonanie naprawy nastąpi nie wcześniej niż po otrzymaniu odrębnego zlecenia od Zamawiającego.
Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 10 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż na dzień przed datą wyznaczoną na zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wskazane, jako, uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia, wymaganych w niniejszej SIWZ uprawnień/ kwalifikacji.
Odmowa okazania powyższych dokumentów lub ich brak będzie traktowane, jako uchylanie się od zawarcia umowy.
Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie realizacji zamówienia, okazać niezwłocznie powyższe dokumenty. Nie okazanie dokumentu/ów będzie podstawą do niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
a)ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji.
b)ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości, kalifikacji, co podwykonawca wykazany w ofercie (dot. przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawcy).
c)zmiany terminu wykonania usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej itp.).
d)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
e)ustawowej zmiany stawek podatku VAT w okresie obowiązywania umowy.
f)zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą (na pisemny wniosek jednej ze stron),
g)rezygnacji dot. konserwacji lub obsługi technicznej urządzenia ujętego w opisie przedmiotu zamówienia.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.01.2015 r. pod numerem 5505 - 2015;
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 14.01.2015 r.
Uwaga!!!!
19.01.2015 r.
Poniżej Zamawiający podaje treść pytania jednego z Wykonawców wraz z udzielona odpowiedzią.
Pytanie nr 1:
W opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ podano, że ,,Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia nie obejmuje kosztów zakupu urządzeń i części zamiennych potrzebnych do napraw, usuwania awarii, remontów za wyjątkiem kosztów zakupu, wymiany i utylizacji filtrów powietrza we wszystkich centralach wentylacyjnych, które to koszty należy wliczyć w cenę usługi".
W związku z tym, że usługi w obiekcie pn. Centrum Przedsiębiorczości i Biznesu (CPiB) dotyczą samej obsługi technicznej bez wykonywania okresowych przeglądów konserwacyjnych proszę o informację czy Oferent ma również uwzględnić w ofercie dostawę, wymiana i utylizacja filtrów powietrza w/w obiektu tj. CPiB???
Odpowiedź Zamawiającego:
Koszty zakupu, wymiany i utylizacji filtrów powietrza we wszystkich centralach wentylacyjnych, należy wliczyć w cenę usługi odnośnie konserwacji.
mgr inż. Jolanta Jarząb, tel. (041) 349 72 76, fax 41 349 72 78/75 wyłącznie w dni robocze w godz. 7:30÷15:30.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Zapytania, prośba o wyjaśnienie treści SIWZ muszą być opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy, który je stawia oraz sformułowane na piśmie i składane na adres:
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
Dział Zamówień Publicznych dot. DP/2310/8/15.
Zamawiający nie przewiduje zwołania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dot. treści SIWZ.
Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy Pzp, faksem w języku polskim, z zastrzeżeniem, że każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania (art. 27 ust. 2 ustawy Pzp). W sytuacji żądania przez Zamawiającego, o którym mowa w zdaniu poprzednim, brak niezwłocznego potwierdzenia oznaczać będzie, iż Wykonawca otrzymał informację w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, na podstawie dowodu transmisji danych.
- Przedmiot Zamówienia Obsluga + Konserwacja
Przedmiot Zamówienia Obsluga + Konserwacja - Zestawie urzadzeń - Budynek CPiB
Zestawie urzadzeń - Budynek CPiB - Zestawie urzadzeń - Budynek CJO
Zestawie urzadzeń - Budynek CJO - Zestawie urzadzeń - Budynek BU
Zestawie urzadzeń - Budynek BU - SIWZ DP-8
SIWZ DP-8