Zakończone przetargi

Dostawa biurek dla DS Odyseja

Dostawa biurek dla DS Odyseja

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.12.04 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.12.04 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego; Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,Kancelaria Ogólna, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Śląska 11 A
  • Termin realizacji: 10 dni od dnia podpisania umowy
  • Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 4.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 5.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp. 6.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z par.67 ust.1 pkt.7) ustawy Pzp . Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW V.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp, w oparciu o formułę spełnia, nie spełnia. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum jedną dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda, c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku. Ogólny warunek uznany zostanie za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art.22 ust.1 uPzp w oparciu o formułę spełnia, nie spełnia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp., w oparciu o regułę spełnia, nie spełnia. UWAGA 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1., art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2e uPzp Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów w oparciu o art.26 ust.2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, ze za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. VI.2. dotyczące również tych podmiotów. V.2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1., art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywnia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, na dzień składania ofert, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VI.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej jedna dostawa o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. VI.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 7 do SIWZ; Uwaga!!! A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2. ppkt. 2) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej(A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. VI .3. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1)Uzupełniony Formularz Ofertowy ( załącznik nr 2 do siwz-wzór) . 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia lub/i jeśli sposób reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestracyjnych 3)W celu potwierdzenia, że oferowane biurko odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty szczegółowego opisu oferowanego biurka. Opis musi zawierać: nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne biurka, pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia parametry wskazane przez zamawiającego . Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwo. Dokument sporządzony w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty wspólnej należy w formularzu ofertowym wymienić z nazwy, z określeniem siedziby- wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 150 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 90 %, okres gwarancji: 10 %
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce lub ze strony internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl z zakładki: aktualne przetargi.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 70 szt. nowych, jednakowych biurek „pod komputer”(wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2015 roku) do Domu Studenta ODYSEJA zlokalizowanego przy ul. Śląskiej 11 A w Kielcach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest są w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wszystkie dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży przedmiotu zamówienia ,jego dostarczenia na własny koszt oraz rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego.
Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu:
1. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 36 m-cy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu, o którym mowa w projekcie umowy, o ile zapisy w opisie przedmiotu zamówienia lub w ofercie Wykonawcy nie stanowią inaczej.
2. Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

KOD CPV:
39121100-7 biurka

Ogłoszenie zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 25.11.2015 r.,pod nr
zamieszczone na tablicy ogłoszeń zamawiajacego i na stronie internetowej Uczeni w dniu 25.11.2015 r.
UWAGA
Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b)zmiany modelu mebla jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model nie będzie już dostępny na rynku (np. został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego mebla/elementu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
Wszystkie z ww. sytuacji (zmian) muszą być poprzedzone pisemnym, uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy, oraz zaakceptowane przez Zamawiającego.

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32
Barbara Kotras tel. (41) 349 73 32